Sjocola
10-12-2009 om 09:11
Afscheidscadeautje
Normaal gesproken een vraag die pas tegen de grote vakantie als topic tevoorschijn komt...
Mijn zoon gaat na de kerstvakantie naar een andere school, wat is een leuk cadeautje voor de juffen. Heeft er iemand een origineel idee?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Sjocola
Linda99
10-12-2009 om 09:42
Wij
Ook hier een schoolwisseling na de kerstvakantie. En wij hadden kleine doosjes met vergeet-me-nietjes (moet ik nog kopen, gezien op internet)bedacht als cadeautje. Met iets lekkers eraan ofzo en een kaartje met e-mailadres/telefoonnummer van dochter voor wie actief contact wil houden.
Ook de jongste laat ik dit denk ik tracteren op de creche, die wordt in januari 4.
Bastet
10-12-2009 om 12:18
Die doosjes
Die doosjes met vergeetmenietjes worden ook verkocht bij tuincentra!
Bastet
Linda99
10-12-2009 om 15:26
Bastet
Dat hoopte ik al! Alleen nog geen tijd om op pad te gaan. Via internet zoiets bestellen lijkt me niet handig, wil toch zien of het wat is.
Tx in elk geval ![]()
Bastet
10-12-2009 om 16:17
Linda
het kan natuurlijk wel,via internet,maar het is vaak duurder en de verzendkosten komen er nog bij.
Bastet
Chantelle
11-12-2009 om 11:06
Ikea
Een paar zelfbeschilderde mokken? Een mandje met wat lekkere koffie/thee dingen: koekjes, aparte theetjes, chocolaatjes, snoepjes, etc. Een leuke plant.
Kaaskopje
11-12-2009 om 22:58
Mok
Mijn dochter heeft een keer een mok met groepsfoto van 'haar' kindertjes gekregen als bedankje. Dat vond ze érg leuk.