Huiskamer
Evaluna
18-01-2025 om 14:03
Zondagmiddag op pad
Onverwacht zijn de kinderen morgen de deur uit en zijn vriend en ik samen. Tijd om iets leuks te doen!
Maar wat? We komen er niet zo goed uit.
Sauna is leuk, maar ben bang dat het daar druk is op zondagmiddag.
Te koud / te weinig energie voor een mooie wandeling of een stad te bezoeken.
Het enige waar ik op kom is naar de bioscoop...maar misschien hebben jullie nog betere opties?
We wonen midden Nederland, dus redelijk centraal en moeten rond 19.30 uur weer thuis zijn.
Schommelstoel
19-01-2025 om 07:42
Pimpelmees67 schreef op 19-01-2025 om 00:00:
TO geeft aan niet te willen wandelen en toch adviseren mensen om te gaan wandelen. Ik zal dat nooit begrijpen....
Juist omdat ik dat gevoel van 'te koud en geen (mentale) energie om te gaan wandelen' zo goed herken, adviseerde ik tóch te gaan wandelen. Als ik mezelf naar buiten heb gesleept en een uurtje heb gewandeld, voel ik me mentaal vaak zoveel beter! En dat werkt voor heel veel mensen zo, maar je moet jezelf vaak wel eerst door die geen-zin-barrière heen trekken.
Poison
19-01-2025 om 08:40
Een leuk museum bezoeken en dan lekker ergens lunchen? Privesauna, heerlijk met dit weer en daarna lekker uit eten. Als Tilburg vanuit jullie te doen is: doloris maze.
En in dit weer wandelen snap ik best dat je dat niet wil, zeker niet als het zeldzaam is dat je een middag zonder kinderen hebt. Kan best dat reageerders dat zelf ondanks tegenzin erg fijn vinden, maar to geeft duidelijk aan dat juist niet te willen als invulling van vandaag.
Anouk1234
19-01-2025 om 11:08
Ik had het met dit weer wel geweten. Lekker naar de sauna. Ik was er twee weken geleden (Soesterberg). En qua drukte was het prima te doen. Ik houd zelf ook niet van drukte.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.