Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Zaterdagavond

Waarom zitten jullie op zaterdagavond op het forum? 


Sophia_!

Sophia_!

24-07-2021 om 23:07

Omdat ik 2 dagen de hort op ben geweest en nu echt dringend een poosje moest bijlezen hier overal 😁

Voeten omhoog, wijntje erbij...

SilverQuelea47

SilverQuelea47

24-07-2021 om 23:08

Omdat vriend nog aan het gamen is en tv saaaai.

Omdat ik geen leven heb

Overigens moet ik nu eigenlijk al een tijdje gaan slapen, dus dat geen leven is niet echt eem excuus

Geen leven.. 

Kind op bed, mama even tijd voor haarzelf. Tussendoor schaak ik, Tinder wat en werk mijn whatsApp bij. Met een fijn muziekje en biertje er bij. Heerlijk deze avonden. 

omdat ik ook voor ik ga slapen het forum altijd nog even check 

Omdat ik niet de concentratie heb om alleen naar de tv te kijken 

_melon

_melon

24-07-2021 om 23:14 Topicstarter

Haha ik heb ook geen leven. M'n vriend heeft een verjaardag en ik zit ook lekker op de bank met de laptop op schoot, kinderen in bed. Heerlijk zo'n avondje lekker alleen!

Geen zin om op te staan om naar bed te gaan en blij dat de kinderen eindelijk boven zijn.
De zoveelste herhaling van Friends op de achtergrond en twijfelend of ik nog iets zal snacken (1. Niet goed voor de lijn 2. Ik heb niks in huis waar ik enorm trek in heb 3. Dan moet ik opstaan... Weet je, laat maar)

lekker bijkomen van een dagje vrijwilligerswerk. zo nu en dan vallen de ogen al dicht, maar ik heb geen zin om op te staan 

net gewerkt. Even mijn dag afsluiten met een rondje forum.

ik heb zwangerschapsverlof en mijn dagen bestaan nu uit lezen, gamen, chillen, en fora afstruinen. Voor coole uitjes op zaterdagavond heb ik geen energie meer. En ook geen zin trouwens, lekker thuis cocoonen bevalt me verrassend goed. 

Aviendha schreef op 25-07-2021 om 00:02:

ik heb zwangerschapsverlof en mijn dagen bestaan nu uit lezen, gamen, chillen, en fora afstruinen. Voor coole uitjes op zaterdagavond heb ik geen energie meer. En ook geen zin trouwens, lekker thuis cocoonen bevalt me verrassend goed.

Wat spannend, binnenkort een baby in je armen!

Is het je eerste?

noemmijmaarsuus schreef op 25-07-2021 om 00:07:

[..]

Wat spannend, binnenkort een baby in je armen!

Is het je eerste?

Yes, de eerste  ben donderdag uitgerekend

_melon

_melon

25-07-2021 om 00:10 Topicstarter

Aviendha schreef op 25-07-2021 om 00:02:

ik heb zwangerschapsverlof en mijn dagen bestaan nu uit lezen, gamen, chillen, en fora afstruinen. Voor coole uitjes op zaterdagavond heb ik geen energie meer. En ook geen zin trouwens, lekker thuis cocoonen bevalt me verrassend goed.

Ohhhh spannend. Heerlijk zeg!

Geniet nog van je laatste dagen als dat lukt, want de clichés zijn waar; dit verlof krijg je nooit meer terug. Mochten er nog meer kinderen komen, dan heb je in de toekomst altijd verlof MET kinderen en nooit meer 100% met jezelf en je buikbaby. 

Gelukkig is het ook niet bloedjeheet, of heb je er wel last van?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.