Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie is de mol 2025

Vanavond begint Wie is de Mol weer. Ik had het bijna gemist, maar zag net een aankondiging langskomen. Gaan jullie ook kijken?
Ik hoefde in de app niet opnieuw een account aan te maken, zoals eerdere jaren. Ook de Viafora-poule staat er nog in, maar wel met de punten van de vorige keer.

afrodite05 schreef op 15-12-2025 om 13:26:

[..]

Nee, er is eerder een seizoen geweest (maar vraag me niet welk seizoen) waarin dat gebeurde. Degene met de meeste goede antwoorden had toen gewonnen, ondanks dat die winnaar op een ander zat.

Is nog nooit gebeurd in widm. De makers hebben ook wel eens verteld dat ze dat ook liever niet willen. Maar ik hoop stiekem dat het nu wel zo is.  

Maheiden schreef op 15-12-2025 om 20:06:

[..]

Is nog nooit gebeurd in widm. De makers hebben ook wel eens verteld dat ze dat ook liever niet willen. Maar ik hoop stiekem dat het nu wel zo is.

Ik dacht toch echt dat ik het ooit had gezien. In de Vlaamse variant dan misschien?

afrodite05 schreef op 15-12-2025 om 20:07:

[..]

Ik dacht toch echt dat ik het ooit had gezien. In de Vlaamse variant dan misschien?

In België wel een keer geweest dat pas in de (verlenging?) van de finaletest iemand is geswitcht naar de goede mol (Lennart). Daarvoor zat iedereen nog op een ander en die ging er toen uit. Ik hoopte gisteren ook dat Merel zou afvallen voor dit schokeffect 🤭

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.