Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie is de mol 2025

Vanavond begint Wie is de Mol weer. Ik had het bijna gemist, maar zag net een aankondiging langskomen. Gaan jullie ook kijken?
Ik hoefde in de app niet opnieuw een account aan te maken, zoals eerdere jaren. Ook de Viafora-poule staat er nog in, maar wel met de punten van de vorige keer.

Maheiden schreef op 24-11-2025 om 21:21:

Ik hoop Merel ook niet maar ik vrees... Als je het objectief bekijkt is zij diegene die het minst goed doet en zorgt voor de meeste mislukkingen.

Ja, Merel doet het zo in het zicht van iedereen dat ik er niet in stink. Net als dat lachen toen Jurre ze achter het glas zag. Mocht de mol daar echt gelachen hebben op Jurre zijn rare stemmetjes laten ze ons dat echt niet zien hoor. Dan weten we het al. 

Merel zat trouwens toch wel bij de bezorgers van de Pastel de Nata? Daar ging alles goed dus ze doet niet alles fout. Nathan deed daar weer raar door te zeggen dat skeelers sneller zouden gaan dan een fiets. En die foto haalde hij dus ook niet. De skateboard net aan, maar hij speelde wel een beetje vals natuurlijk, dus ik denk dat hij ervan uit ging dat hij niet zou tellen. Hij was daar vrij bepalend en dankzij zijn tips ging er best wat mis. 

En met dat gooien, pakte hij wel geld, maar ja de pot ging toch leeg en het was maar een beetje geld. Lekker vertrouwen tanken. Wie weet hoeveel geld hij weggemikt heeft met het lasergamen, hij gaf zelf toe dat hij vergeten was te checken of er mingeld in zijn tas zat. Oeps. 

Kim en Loes vliegen voor mij het meest onder de radar dus die hou ik ook in de smiezen. De mol wil nu echt nog niet opvallen hoor, zeker niet in een groep vol oud mollen die precies weten waar ze op moeten letten. Al is het lastig, met al dat nep mol gedrag van de rest. Ook Jurre is weer lekker bezig, net als Sahil. 

Tover-Feetje schreef op 24-11-2025 om 21:42:

Ik ben weer goed bezig
Had mijn punten verdeeld over Annemarie en Dennis, geen idee waarom gewoon op gevoel.
Dennis ging eruit dus in plaats daarvan Sahil op mijn lijstje.
Zitten Annemarie en Sahil beide op het "gevarenbankje"
Ondanks dat Merel wel heel verdacht doet kan ik mij niet voorstellen dat zij weer als mol is gevraagd.
Kortom, ik heb zoals gewoonlijk geen idee.

Nee dat denk ik ook niet. Merel was een van de minst populaire mollen ever, die vragen ze echt niet nog eens. Ik heb dat seizoen niet eens afgekeken omdat het er zo dik bovenop lag en ik Merel echt niet trek. 

Sowieso blijf ik het gevoel hebben dat ze geen oud mol weer een mol gaan maken. Dus ik blijf lekker kijken naar wie er het meest op de juiste positie staat/bij de juiste groepjes hoort waar je invloed hebt op het spel. Wie zorgt er voor chaos en stuurt ze de verkeerde kant op. Zo streep ik ze altijd weg. Ik kijk niet echt naar het geld maar meer naar wie staat waar en wie bepaald wat. Maar het is altijd lastig filteren dankzij alle kandidaten die zo graag verdacht willen zijn. Ik vind dat zo hinderlijk, die nepmollen. 

Dat gevoel heb ik ook: geen oud-mol. Maar ja...het is widm dus zou zomaar wel kunnen zijn.
Ook wel een goeie dat ze een minder populaire mol (Renee Fokker staat bovenaan voor mij) niet mol laten zijn. Maar ze lieten Emanuelle ook meedoen, vond ik ook een bijzondere keuze.
Ik gok nu op Loes. 

Nou wat jammer, dat Sahil weg is. Ik vond hem in zijn seizoen niet zo leuk maar nu wel eigenlijk. Ik had liever AM zien gaan. Die vind ik wat hinderlijk. Maar qua mol zie ik alleen nog maar Nathan eigenlijk. De rest verdenk ik helemaal niet. Hij stond weer op de juiste plekken, bij het moordspel vond hij de geheime kamer niet ( kapel ) en bij de tweede pakt hij lekker een joker en lopen ze 1500 euro mis. Ook is hij doodkalm elke keer, ook bij de eliminatie. Bij het eten had hij ook weer een geweldige pokerface. 
Ik hou Loes nog een beetje als backup optie. Merel is allang afgevallen, Jurre idem dito. Kim vergeet ik steeds en als ik haar zie doet ze niet echt raar en verdacht vind ik. Nathan lijkt me de ideale mol, superfanatiek, iedereen vertrouwt hem, maar ondertussen...

Ik blijf bij Loes of Kim. Loes zat met Annemarie ( idd irritatie...) in de bieb en zij begonnen over bloedvlek. Terwijl Rik zei dat het slachtoffer nog om hulp had bewogen. Kim nam de leiding bij de vragen behalve bij de kok, gaf dd xchuld aan Sahil. 
Merel gelukkig dingen goed gedaan: kapel ontdekken, Jurre aanwijzen. 

Maheiden schreef op 30-11-2025 om 16:19:

Ik blijf bij Loes of Kim. Loes zat met Annemarie ( idd irritatie...) in de bieb en zij begonnen over bloedvlek. Terwijl Rik zei dat het slachtoffer nog om hulp had bewogen. Kim nam de leiding bij de vragen behalve bij de kok, gaf dd xchuld aan Sahil.
Merel gelukkig dingen goed gedaan: kapel ontdekken, Jurre aanwijzen.

Nathan en Kim ook, zie ik nu. Even opgezocht. Dat hoeft een mol daar echt niet te doen. Die vallen af voor mij. Dan blijft Loes over. Annemarie in deze aflevering heel verdacht maar ik kan me niet voorstellen dat de mol bij de onderhandelingen in de vorige aflevering er niet bij was. 

Ik vind het ook jammer dat Sahil weg is.
En ik heb geen idee meer wie de mol is. Ik verdacht Merel sinds Jurre haar via een microfoon stiekum kon bevragen, maar zij helpt te goed mee.

Ik vond die Cluedo opdracht echt geweldig. Sowieso vind ik de opdrachten heel leuk dit seizoen! 
Wie de mol is, geen idee maar ik vind het heel leuk om naar te kijken!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.