Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie is de mol 2025

Vanavond begint Wie is de Mol weer. Ik had het bijna gemist, maar zag net een aankondiging langskomen. Gaan jullie ook kijken?
Ik hoefde in de app niet opnieuw een account aan te maken, zoals eerdere jaren. Ook de Viafora-poule staat er nog in, maar wel met de punten van de vorige keer.

Hmm, Kim weg. Daar schiet ik niets mee op want daar zat ik al niet op. Maar wel gek dat niemand op Loes zit. Het molforum wel namelijk. De meerderheid zelfs. En die zitten meestal wel goed. Maar zowel Merel als Nathan zitten niet op haar, dus als ze het wel is dan wint ze dus als mol? Ik dacht dat dat niet kon eigenlijk. Maar het lijkt er dus op dat we Loes nu echt af kunnen strepen. Dan blijf ik toch lekker bij mijn eerste ingeving: Nathan. Vanaf dag een al wensmol maar hoewel Merel zich echt verdacht gedroeg vind ik haar echt anders reageren dan toen ze mol was. Veel puurder in haar emotie of zo. En ze lijkt Nathan goed door te hebben, hoe ze het uitlegde was precies wat ik ook zie bij hem. Merel gaat winnen, Loes de verliezer en Nathan de mol. 

Saaie laatste aflevering trouwens, de opdrachten vond ik sowieso niet denderend dit jaar. Zonder Nathan had ik het niet eens afgekeken denk ik. Geen hoogstaand seizoen. Hopelijk wel Nathan als mol, dat zou voor mij de kers op de taart zijn. Als het Merel blijkt te zijn is het voor mij een afgang. Maar ik zie het nog steeds niet. 

Loes zegt wel heel makkelijk 'ik ben de mol' ergens in deze aflevering aan tafel.
Verder denk ik dat ze tijdens het golven de mol konden zien.
Loes had zwart aan en de mol naast het zwembad ook.

Toch zit ik in een wensmol tunnel van Nathan.

De mol is nog nooit niet geraden dus de kans dat het Loes is is wel echt heel klein. Mocht ze dat wel voor elkaar gekregen hebben is ze wel de ubermol ooit. Maar ik geloof daar niet in. Dat er zoveel op Merel zaten had ik echt niet aan zien komen. 

Voor mij is het Merel of Nathan.
Ik gok op Merel.

Ysenda schreef op 13-12-2025 om 21:46:

Loes zegt wel heel makkelijk 'ik ben de mol' ergens in deze aflevering aan tafel.
Verder denk ik dat ze tijdens het golven de mol konden zien.
Loes had zwart aan en de mol naast het zwembad ook.

Toch zit ik in een wensmol tunnel van Nathan.

Dat zinnetje viel mij ook op. Maar ik zat in de Loes tunnel. Ik vrees toch Merel. Te opvallend en 3 kandidaten zitten op jou. Niet sterk. Nathan deed teveel niet-mols. Laagste pot ooit...Ja, met 8 afleveringen en een pot-leeg-opdracht.

Heel mooi seizoen alleen deze aflevering wat saai. Volgende werk live finale, houd ik niet van. De enige knaller zou zijn als Loes toch de mol is. Ik denk het stiekem nog steeds...

Ik vond de intro en het thema van Miami Vice wel erg leuk hoor.

Jujubee schreef op 13-12-2025 om 21:31:

Hmm, Kim weg. Daar schiet ik niets mee op want daar zat ik al niet op. Maar wel gek dat niemand op Loes zit. Het molforum wel namelijk. De meerderheid zelfs. En die zitten meestal wel goed. Maar zowel Merel als Nathan zitten niet op haar, dus als ze het wel is dan wint ze dus als mol? Ik dacht dat dat niet kon eigenlijk. Maar het lijkt er dus op dat we Loes nu echt af kunnen strepen. Dan blijf ik toch lekker bij mijn eerste ingeving: Nathan. Vanaf dag een al wensmol maar hoewel Merel zich echt verdacht gedroeg vind ik haar echt anders reageren dan toen ze mol was. Veel puurder in haar emotie of zo. En ze lijkt Nathan goed door te hebben, hoe ze het uitlegde was precies wat ik ook zie bij hem. Merel gaat winnen, Loes de verliezer en Nathan de mol.

Saaie laatste aflevering trouwens, de opdrachten vond ik sowieso niet denderend dit jaar. Zonder Nathan had ik het niet eens afgekeken denk ik. Geen hoogstaand seizoen. Hopelijk wel Nathan als mol, dat zou voor mij de kers op de taart zijn. Als het Merel blijkt te zijn is het voor mij een afgang. Maar ik zie het nog steeds niet.

Dan wint de kandidaat die de meeste vragen goed had. Dus ook als je als kandidaat zakt voor de test, kun je nog steeds winnen.

Dees! schreef op 15-12-2025 om 10:08:

[..]

Dan wint de kandidaat die de meeste vragen goed had. Dus ook als je als kandidaat zakt voor de test, kun je nog steeds winnen.

Kan de mol zelf niet winnen, als niemand het geraden heeft?

Feles schreef op 15-12-2025 om 13:20:

[..]

Kan de mol zelf niet winnen, als niemand het geraden heeft?

Nee, er is eerder een seizoen geweest (maar vraag me niet welk seizoen) waarin dat gebeurde. Degene met de meeste goede antwoorden had toen gewonnen, ondanks dat die winnaar op een ander zat. 

Nathan rapte trouwens goed! Echt leuk. 😃
Zou hij de mol zijn en extra geoefend hebben?

Schemerlampje

Schemerlampje

15-12-2025 om 18:19 Topicstarter

Courage schreef op 15-12-2025 om 17:23:

Nathan rapte trouwens goed! Echt leuk. 😃
Zou hij de mol zijn en extra geoefend hebben?

Dat zou maar zo kunnen. Is het eigenlijk een bekend liedje? Want dat lijkt me wel handig als mol, om een lied te nemen wat niemand kent. Dan kunnen ze ook niet goed controleren of je het goede zingt. Vooral vanwege alle hectiek eromheen.

Of misschien is het juist slim om een heel bekend lied te nemen. Iedereen brult dan mee en hoort niet meer wat je zelf allemaal zingt. 

Schemerlampje

Schemerlampje

15-12-2025 om 18:21 Topicstarter

En wat ik me nog afvraag, vroeger speelden de overgebleven 3 toch ook nog een spel en moesten daarna nog een test invullen? In feite heb je nu gewoon een finale met 4 personen.

hangt er vanaf wat ze komende uitzending gaan doen natuurlijk. Kan best zijn dat ze voor ze terugkwamen nog een test hebben gemaakt en dat die zaterdag wordt uitgezonden.

ze hebben nu al de laatste test gedaan hoor. De laatste test heeft dubbel aantal vragen.
Er komen ook geen opdrachten meer. 

Ik ga voor Nathan. Goed de fanatieke kandidaat blijven uithangen, hij wist dat de pot (zeer waarschijnlijk) leeg zou gaan. En hij heeft vast nog leuke acties gehad waardoor hij fanatiek léék, maar stiekem ook veel verprutst heeft. Hoop dat ze volgende week lekker veel molacties laten zien. (En ik hoop vooral dat het niet Merel is.)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.