Huiskamer
Schemerlampje
01-11-2025 om 15:39
Wie is de mol 2025
Vanavond begint Wie is de Mol weer. Ik had het bijna gemist, maar zag net een aankondiging langskomen. Gaan jullie ook kijken?
Ik hoefde in de app niet opnieuw een account aan te maken, zoals eerdere jaren. Ook de Viafora-poule staat er nog in, maar wel met de punten van de vorige keer.
Tover-Feetje
07-12-2025 om 00:30
Ik was, tegen beter weten in, in blijven zetten op Annemarie
Maar ik maak nog kans, heb nog 20 punten over 
afrodite05
07-12-2025 om 05:44
Ik vond de stem van de mol, vooral de uitspraak van de letter r, op die van Nathan lijken. Maar ja, niets is wat het lijkt...
Joszy
07-12-2025 om 10:23
Ik vond Nathan wel interessant. Heel fanatiek rennen maar zijn eigen dingen niet vinden, zeggen; neem ze allebei maar mee voor de zekerheid, wat dus geen geld oplevert. En hij drukte niet op de knop, hij zag natuurlijk wel aankomen dat iedereen drukt en als hij de mol is, heeft hij ook niks te winnen...
Op die sinaasappel boerderij is het volledige bedrag in de pot gekomen. Hoe had je daar kunnen mollen?
Bloemenzee
07-12-2025 om 10:26
In de keuken dingen verknallen, verkeerde cilinder vullen met sinaasappelsap, beweren dat de sleutel niet past, sleutel onderweg kwijtraken.
Courage
07-12-2025 om 15:03
Bloemenzee schreef op 07-12-2025 om 10:26:
In de keuken dingen verknallen, verkeerde cilinder vullen met sinaasappelsap, beweren dat de sleutel niet past, sleutel onderweg kwijtraken.
Sleutel van de oven wegmaken of zorgen dat die niet wordt gevonden.
Courage
07-12-2025 om 15:04
Tover-Feetje schreef op 07-12-2025 om 00:30:
Ik was, tegen beter weten in, in blijven zetten op Annemarie
![]()
Maar ik maak nog kans, heb nog 20 punten over
Ach, da's altijd nog meer dan mijn 0 punten (Sahil). 
Jujubee
07-12-2025 om 15:34
Joszy schreef op 07-12-2025 om 10:23:
Ik vond Nathan wel interessant. Heel fanatiek rennen maar zijn eigen dingen niet vinden, zeggen; neem ze allebei maar mee voor de zekerheid, wat dus geen geld oplevert. En hij drukte niet op de knop, hij zag natuurlijk wel aankomen dat iedereen drukt en als hij de mol is, heeft hij ook niks te winnen...
Op die sinaasappel boerderij is het volledige bedrag in de pot gekomen. Hoe had je daar kunnen mollen?
Ik blijf ook lekker in mijn Nathan tunneltje zitten hoor. Ik zie echt niemand anders meer die ik verdenk. Kim niet, want de mol wandelt echt zo'n eerste opdracht niet uit voor jokers als je ook kan saboteren. Dus die streep ik nu echt af. Ze stond ook veel te vaak op de verkeerde plek. Merel is paranoide ten top, en dus een nepmollende kandidaat. Loes is nog een beetje mijn backup mol maar ook daar zie ik het niet zo. Maar het zou goed kunnen dat ze het is hoor. Zij of Nathan. De andere twee kunnen nu echt afgestreept in mijn ogen.
Nathan bij de eerste opdracht ook weer: lekker fanatiek, alle kanten op hollen, mensen de verkeerde dingen mee laten nemen. Goh wat ging het weer goed he, maar niet heus. Hij lijkt het zo goed te doen, maar hij overtuigd Merel beide overalls mee te nemen ipv een. Oeps. En zo doet hij de hele tijd dat soort dingen. Heel subtiel. Zich verstoppen achter dat fanatisme. Ik zie echt Jan. Hij lijkt zo goed bezig maar haalt amper geld op. Verwarring zaaien doet hij niet zo, maar in deze groep hoeft dat ook niet, want men is wantrouwend zat naar elkaar toe, vooral Merel en Loes.
En die stem van de mol klonk echt honderd procent als Nathan. Het feit dat hij ook niet keek vind ik ook weer naar hem wijzen. Als mol weet je toch wel dat er iemand gaat drukken dus hoef jij het niet te doen. Toen Rik dat zei zag ik Merel wel even wantrouwend naar Nathan spieken. Zou zomaar kunnen dat ze hem nu ook in het vizier krijgt, eindelijk. Jammer dat Jurre weg is, maar ik heb hem niet echt verdacht. AM ook niet.
Ik vind de opdrachten tot nu toe wel wat tam eigenlijk. Weinig geniale mol acties nog gezien. Ik ben benieuwd wat er in de finale boven water komt. Loes mag van mij ook de mol zijn hoor, maar ik hoop echt zo dat het Nathan is. Mijn favorieten zijn helaas zelden de mol, op Jan na.
afrodite05
07-12-2025 om 15:48
Ik had trouwens aan het begin van deze reeks al tegen man gezegd: hoe leuk zou het zijn als de oude presentatoren terugkomen? En toen kwam Art en gisteren Pieter Jan. Ik zat bij beide enthousiast te klappen haha! Benieuwd of we Angela ook nog terugzien.
Pooh-Bear
07-12-2025 om 16:21
afrodite05 schreef op 07-12-2025 om 15:48:
Ik had trouwens aan het begin van deze reeks al tegen man gezegd: hoe leuk zou het zijn als de oude presentatoren terugkomen? En toen kwam Art en gisteren Pieter Jan. Ik zat bij beide enthousiast te klappen haha! Benieuwd of we Angela ook nog terugzien.
Dat zou ik echt leuk vinden
Bloemenzee
07-12-2025 om 16:31
Is de finale trouwens 20 december en dan de onthulling 27 december?
En start er dan in januari weer een regulier seizoen?
Feles
07-12-2025 om 21:35
Bloemenzee schreef op 07-12-2025 om 16:31:
Is de finale trouwens 20 december en dan de onthulling 27 december?
En start er dan in januari weer een regulier seizoen?
Volgens de site is 20-12 de live finale. Dus ik verwacht volgende week een soort finalespel (en halverwege de aflevering nog een afvaller).
Het volgende seizoen begint eind februari i.v.m. de winterspelen.
https://wieisdemol.avrotros.nl/artikelen/25-jaar-wie-is-de-mol-jubileumseizoen-in-najaar-2025-2611
Bloemenzee
07-12-2025 om 22:05
Top! Ik vond 27 december al een gekke datum voor de live-finale, zo tussen kerst en oud&nieuw.
Maheiden
07-12-2025 om 22:12
Het lijkt er op dat ze volgende week al bij de eindtest zijn want Rik vraagt: Wie is de mol? Toch met 4?
Ik blijf op Loes als mol en Merel weet dat ook.