Huiskamer
Schemerlampje
01-11-2025 om 15:39
Wie is de mol 2025
Vanavond begint Wie is de Mol weer. Ik had het bijna gemist, maar zag net een aankondiging langskomen. Gaan jullie ook kijken?
Ik hoefde in de app niet opnieuw een account aan te maken, zoals eerdere jaren. Ook de Viafora-poule staat er nog in, maar wel met de punten van de vorige keer.
Joszy
09-11-2025 om 11:48
grappig ik heb Merel juist een beetje afgeschreven. Zij was niet op tijd terug in het lokaal toch? Dat kostte niks, maar zorgde ook dat ze niks meer kon doen om dingen mis te laten lopen. Ze was de enige die er uit lag, dus zoveel invloed had het niet volgens mij dat het echt problemen veroorzaakte in de opdracht...
Bloemenzee
09-11-2025 om 13:16
Dan had ze inderdaad beter wél optijd terug kunnen zijn en een verkeerd antwoord doorgeven. Niet zo heel moeilijk en verdacht bij zo’n getal.
Schemerlampje
09-11-2025 om 15:10
Bloemenzee schreef op 09-11-2025 om 13:16:
Dan had ze inderdaad beter wél optijd terug kunnen zijn en een verkeerd antwoord doorgeven. Niet zo heel moeilijk en verdacht bij zo’n getal.
En dat getal werd uiteindelijk wel verkeerd doorgegeven. Van 10 tot de macht 23 maakten ze 10,23. Overigens was het antwoord volgens mij gewoon Mol. Ik realiseer me nu ik dit type dat dat misschien een dubbele betekenis heeft, al zou ik niet weten hoe. 😁
Lizzyliz
09-11-2025 om 18:59
Nathan ging ineens rollen met een verkeerd vat, terwijl hij juist dat zware vat in de gaten moest houden. En het lukte hem niet om overzicht te houden bij de proevers. Was ook wel lastig, maar toch. Dus Nathan vond ik wel erg verdacht bij deze opdracht.
kerst
23-11-2025 om 18:19
Wie kijken er nog?
Ik heb gisteravond gekeken.
Gezien de uitslag van de stemming ( niet unaniem groen) denk ik dat de mol bij het groepje bij Ard was..
Joszy
23-11-2025 om 18:24
ja ik kijk ook! Ik denk ook dat je bij Ard veel beter kunt mollen. Maar ik zou het ook wel bij Mol Sahil vinden passen als die dat aan anderen zou overlaten..
Is het meer mensen opgevallen dat er werd geopperd om de kaarten te tekenen met 'de Mol' en dat Kim toen meteen zei: zal ik dat doen?
Bloemenzee
23-11-2025 om 18:31
Merel dacht ik, maar inderdaad.
Ik verdenk er zoveel. Zoals altijd… Merel (maar zou dat iets te opvallend vinden), Jurre, Sahil.
Maheiden
23-11-2025 om 21:28
Ik denk Loes of Kim. Merel te dik erboven op, niet leuk. Vond ik als mol ook al.Jurre net geweest, nu weer? Hoop ik niet. Sahil doet veel goed. Nathan zou leuk zijn. Dat hij zijn rol als allemansvriend nu uitbuit.
Mooi seizoen, prachtige aflevering afgelopen zaterdag. Leuk in Lissabon, ben er een paar weken geleden nog geweest.
Volgende week weer een leuke opdracht, herken ik van de mol Belgie.
Neweve
23-11-2025 om 21:45
ik vind het een leuk seizoen.
Ik verdenk Merel, maar het ligt er wel dik bovenop.
Nathan is een erg enthousiaste kandidaat, denk dat hij daarom met de tonnen ook op pad ging. Al deed.hij bij de Patel de nata opdracht overenthousiast maar de eerste ging met mis en de tweede was kort op elkaar waardoor bezorgen lastiger wordt.
Jurre gedraagt zich als een ontspannen kandidaat, wat eerlijker/oprechter dan vorige keer.
Kortom ik denk toch Merel (en soms Kom)
Bloemenzee
23-11-2025 om 22:04
Ik vind het heel leuk dat ze er echt een jubileumseizoen van hebben gemaakt. Niet alleen met voormalige deelnemers in de groep van 10, maar ook daarbuiten, oud-presentator, oude opdracht(en).
Jujubee
24-11-2025 om 08:39
Ik moest er even inkomen maar na het vertrek van Dennis vind ik het leuk geworden. Ik zit nog steeds op Nathan ( ja ja, grotendeels wensmol maar zie hem ook best rare dingen doen ) en vind verder iedereen verdacht behalve Merel en Annemarie. Merel zit lekker te neppen, daar trappen we niet in. Sahil twijfel ik nog over maar ik geloof nooit dat de mol niet zelf bij het onderhandelen zou willen staan om zo de pot leeg te spelen. Dat wil je zelf doen. Dus eigenlijk schrijf ik zowel Sahil als AM nu wel af als mol. Tuurlijk kan je erop gokken dat er wel iemand een rode envelop in gooit maar zeker weten doe je het niet. Nathan ging ook eerst met lasergamen, dat vond ik ook erg verdacht. De mol wil graag snel, zodat ie geld uit de zakken kan gooien.
Verder vertrouwt iedereen hem blijkbaar, dus de ideale fanatieke kandidaat/mol. Ik denk dat iedereen hoopt dat hij het is. Ik hoop sowieso op een oud kandidaat als mol, dus of Loes, Sahil of Nathan. De mollen zijn al een keer geweest. Raar dat Loes zei dat ze in Georgie was begonnen terwijl we allemaal weten dat ze in Rusland begon, die zat dus fout.
Ik vond Sahil in zijn eigen seizoen best hinderlijk maar nu met Jurre vind ik hem best leuk. Jurre doet typisch als Jurre maar ik zie er geen mol in dit keer. Al schrijf ik hem ook niet helemaal af. Ik schrijf alleen Merel wel af. Puur ook omdat ik hoop dat ze het niet is, dat was echt de sufste mol ooit.
Maheiden
24-11-2025 om 21:21
Ik hoop Merel ook niet maar ik vrees... Als je het objectief bekijkt is zij diegene die het minst goed doet en zorgt voor de meeste mislukkingen.
Tover-Feetje
24-11-2025 om 21:42
Ik ben weer goed bezig
Had mijn punten verdeeld over Annemarie en Dennis, geen idee waarom gewoon op gevoel.
Dennis ging eruit dus in plaats daarvan Sahil op mijn lijstje.
Zitten Annemarie en Sahil beide op het "gevarenbankje" 
Ondanks dat Merel wel heel verdacht doet kan ik mij niet voorstellen dat zij weer als mol is gevraagd.
Kortom, ik heb zoals gewoonlijk geen idee.