Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Welke vraag mogen ze jou niet stellen?

Je mag alles van mij weten behalve mijn pincode 😜. 

Mogen ze alles van jou weten? Welke vraag heb jij liever niet ?

Yumi schreef op 28-01-2025 om 16:43:

[..]

Gewoon antwoorden, ik schrijf al jaren onder een pseudoniem

Nu je het zegt!

Malm schreef op 27-01-2025 om 20:55:

‘Heeft hij adhd?’ over mijn kleuter die nogal energiek is.
En toen we alleen onze oudste hadden kreeg ik met enige regelmaat de vraag wanneer we aan een tweede zouden gaan beginnen/waarom er nog geen tweede kind was. Echt asociaal.
Toen ik met een postnatale depressie thuiszat viel het me op dat mensen vragen hoe het gaat, en dat de volgende vraag dan vaak is: ‘ben je alweer aan het werk?’ Dat kon ik toen echt even niet horen.

Toen ik thuis zat met een burn-out, kreeg ik die vraag ook steeds. Of van collega's, wanneer ga je weer beginnen. Of mijn manager: je bent zeker wel weer blij dat je aan de slag kunt!! Alsof ik mijn werk gemist had of zo. En je gaat niet altijd integreren omdat je 100% beter bent, maar omdat het een onderdeel van het proces 'beter worden' is. 

Manager was trouwens beledigt dat ik aangaf er geen bijzondere gevoelens bij te hebben...

Op de vraag waarom ik niet fulltime werk omdat ik toch geen kinderen heb zeg ik altijd: ”Juist daarom, ik hoef alleen maar geld voor mezelf te verdienen.”

Zie je mensen toch vaak beteuterd kijken joh! Hahahaha. 

Mariejan schreef op 03-02-2025 om 09:29:

Op de vraag waarom ik niet fulltime werk omdat ik toch geen kinderen heb zeg ik altijd: ”Juist daarom, ik hoef alleen maar geld voor mezelf te verdienen.”

Zie je mensen toch vaak beteuterd kijken joh! Hahahaha.

Als ik geen kinderen had gehad, dan had ik zo luxe kunnen leven. Ik merk het nu al aan vakanties met maar één in plaats van twee kinderen. Of als ik met mijn vriend ga, die gewoon voor zichzelf betaalt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.