Huiskamer
Roos57
24-01-2025 om 17:33
Welke vraag mogen ze jou niet stellen?
Je mag alles van mij weten behalve mijn pincode đ.Â
Mogen ze alles van jou weten? Welke vraag heb jij liever niet ?
Roos57
25-01-2025 om 18:12
Mariejan schreef op 25-01-2025 om 16:37:
Helpt jouw man in het huishouden?
Woest word ik daarvan. Hoezo helpen? Het is niet mijn huishouden.
Past je man op de kinderenÂ
Nee schat hij zorgt voor ze đ
Marty1984
25-01-2025 om 18:15
Roos57 schreef op 25-01-2025 om 18:12:
[..]
Past je man op de kinderen
Nee schat hij zorgt voor ze đ
Ik zou er behoorlijk ballorig van worden, melden dat hij geen barst doet behalve in de slaapkamer op zijn Playstation spelen en dat de kinderen dus alleen zittenÂ
... En dan hun gezicht aanschouwen.
Herfstappeltaart
25-01-2025 om 18:48
MMcGonagall schreef op 25-01-2025 om 14:45:
[..]
Dat vind ik dan nogal logisch. Toen mijn buurman een gat in zijn hoofd viel, heb ik hem ook naar de HAP gereden. Je zegt dan toch niet âbel maar een taxi?â Gelukkig wilde hij met zijn eigen auto (hoge instap) want ik werd niet heel blij van het idee van een hevig bloedende man op mijn bekleding.
Even naar de HAP is natuurlijk wel een ander verhaal dan vanuit de provincie naar het Erasmus hè.
Blauwevis
25-01-2025 om 19:11
Mijn collega vraagt te vaak of ik het niet vervelend vind om vrijgezel te zijn, als antwoord 'geen behoefte aan' neemt ze geen genoegen, dus tegenwoordig geef als reden alle minpunten van haar man waar ze altijd over loopt te klagen, daarna is ze wel even stil want ze kan dan zelf ook even geen positieve redenen verzinnen 
MidasWolf
25-01-2025 om 19:39
Marty1984 schreef op 25-01-2025 om 18:06:
Moet je het daar niet eerst met je man over hebben?
Wie gaat het huishouden doen als jij meer gaat werken?
Horens krijg ik ervan.Je mag mij trouwens alles vragen. De kans bestaat alleen dat ik begin te briezen bij bepaalde vragen. Het is dus op eigen risico
.
om deze uitspraak moet ik echt lachen.Â
alhambra
25-01-2025 om 23:51
MidasWolf schreef op 25-01-2025 om 19:39:
[..]
om deze uitspraak moet ik echt lachen.
Ze wordt er zo horendol van dat ze horens krijgt. Kun je nagaan!
alhambra
25-01-2025 om 23:53
Je bent wel heel klein hè?
Tegenwoordig zeg dan maar "euh geen idee..." en dan dus die verwarring op hun gezicht 
Tja dat krijg je als je naar de bekende weg vraagt.
Yumi
26-01-2025 om 00:18
Zilver_gray schreef op 24-01-2025 om 21:10:
Wanneer ga je weer autorijden?
Ik heb mijn rijbewijs al zeker een jaar of 15 en al meer dan 10 jaar niet gereden.
Heb een tijd geleden weer wat lessen gehad.. maar vind het toch spannend om alleen te rijden.
Tig jaar terug, vanwege wonen in het centrum waardoor ik een auto niet meer nodig vond, auto verkocht. Vorig jaar mijn rijbewijs niet meer vernieuwd, voor mijn gevoel is het te lang geleden en ik heb geen zin meer om te gaan rijden.... laat me, als ik zin heb om ergens naar toe te gaan, kom ik er toch wel. Â
Luttjetrut
26-01-2025 om 02:12
Ook zo fijn:
"lukt het?"
"uiteindelijk wel" antwoord ik dan.Â
Laat me nou gewoon eerst even rustig proberen zonder je er mee te bemoeien. Als ik hulp nodig heb, vraag ik dat wel.
MonthlyHedgehog35
26-01-2025 om 08:10
Vrijevlinder schreef op 25-01-2025 om 09:57:
[..]
Jij hebt kort haar omdat tegen de norm in durft te gaan. Met kort haar is niets mis.
Het lijkt een eerlijke open vraag, maar in de meeste gevallen zal men er toch iets minder positiefs mee bedoelen.
Dat denk ik ook maar het interesseert me inmiddels als 40+er gelukkig niet meer zoveel meer wat anderen vinden.Â
MMc Mee eens, veel langharigen hebben er totaal geen model in of heel dun haar. Heb trouwens ook wel eens iemand gehad die zei dat ze dat ook wel wilde maar niet durfde. Het groeit wel weer aan hoor denk ik dan...
MonthlyHedgehog35
26-01-2025 om 08:17
Meesje schreef op 25-01-2025 om 16:33:
Eigenlijk alle 'waarom vragen' waarin duidelijk een oordeel ligt; waarom ga je naar x op vakantie, waarom doe je (niet wat ik doe), waarom heb je je haar zo (niet zoals ik), waarom... Er zit dan steeds zo een oordeel in dat je moet doen wat zij doen.
Ik ben echt allergisch voor dat soort vragen, daarom zeg ik tegenwoordig standaard, scheelt een hoop discussie.
ToetieToover
26-01-2025 om 08:18
alhambra schreef op 25-01-2025 om 23:53:
Je bent wel heel klein hè?
Tegenwoordig zeg dan maar "euh geen idee..." en dan dus die verwarring op hun gezicht
Tja dat krijg je als je naar de bekende weg vraagt.
Haha die is leuk, ik krijg ook opmerkingen over mijn lengte (ik ben langer dan ze verwachten). Dan zien collegaâs mij waarmee ik alleen nog videocalls heb gehad en dan moeten ze er toch iets over zeggen. Als het weer iets is in de trant van âJee hoe lang ben jij eigenlijk?â ga ik antwoorden âgeen idee, ik ben gestopt met metenâ Â
echt, ze staan vlak naast me hoor. Je ziet het toch!
watertoren
26-01-2025 om 08:58
Mijn tante vroeg mijn moeder altijd uit over mijn financiele situatie omdat ik niet werkte. Haar dochter werkte heel veel in de zorg en nu nog en als wij dan op vakantie waren geweest of iets leuks gekocht hadden dan constant de vraag: waar doen ze dat van want Watertoren werkt niet. Mijn moeder zei dan van haar man heeft een goed salaris en ze kunnen makkelijk van 1 salaris rond komen.Â
En toen, na een kort ziekbed overleed mijn man. De ouwe tante met dochter kwamen op visite om mij te "steunen" . Even zeggen hoe erg het allemaal niet voor mij was en gelijk daarop zei tante: Maar je zult nu toch onderhand is moeten gaan werken he. Precies zo zei ze het. Ik kreeg het gevoel van je hebt het mij nooit gegund dat ik thuisblijfmoeder was en jouw dochter kon dat niet. Ik vond het zo lekker om tegen haar te zeggen dat ik nog steeds niet hoefde te gaan werken en al word ik 100 ik hoef niet te werken want mijn lieve man heeft mij goed achter gelaten met een weduwepensioen en een spaarrekening. Dat gezicht vergeet ik nooit meer.Â
Dolfje
26-01-2025 om 09:02
Ja mij is ook weleens gevraagd waarom ik niet fulltime werk. Â Wat boeit dat iemand nou?
Truusdemier
26-01-2025 om 10:35
Heb jij maar een kind? Wat zielig en egoĂŻstisch. Waarom heb je nooit een tweede gekregen? Is toch leuk, een broertje of zusje?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.