Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Welke series van vroeger zou je nog wel eens terug willen zien?


Mevrouw75 schreef op 27-12-2021 om 21:28:

Jonathan Creek
Inspectie Morse

Poirot.

Die worden volgens mij allemaal herhaald

Ik zou de oude Duitse crimi's wel weer willen zien zoals Der Alte en Derrick. 

Ook de Oostenrijkse met die reddingshelicopter. 

Het Belgische Spoed, al valt dat vast tegen als je dat nu weer bekijkt :p

Mevrouw75 schreef op 27-12-2021 om 20:24:

[..]

Welke ene dan wel?

Dat bedacht ik ook ineens toen ik al op verzenden had gedrukt. Allo Allo, keek ik dus wel, en Fame ook en nog wel n paar, maar om dat terug te willen zien nee. het enige wat ik wel weer zou willen zien is Hamelen, maar die serie is gewist, op een paar stukjes na, dus dat kan helaas niet meer

redbulletje schreef op 27-12-2021 om 21:36:

[..]

Die worden volgens mij allemaal herhaald

Ik zou de oude Duitse crimi's wel weer willen zien zoals Der Alte en Derrick.

Ook de Oostenrijkse met die reddingshelicopter.

Oh echt? 
waar is? 
Ik heb Jonathan Creek en Poirot wel via YouTube nog gekeken, maar dan is de kwaliteit niet zo goed. 

Reflectione schreef op 27-12-2021 om 21:37:

Het Belgische Spoed, al valt dat vast tegen als je dat nu weer bekijkt :p

Jaaaaa!!!! 

Mevrouw75 schreef op 27-12-2021 om 21:49:

[..]

Oh echt?
waar is?
Ik heb Jonathan Creek en Poirot wel via YouTube nog gekeken, maar dan is de kwaliteit niet zo goed.

BBC first of Ons wellicht. Ik zie/zag 't wel ns in de digitale programmering voorbij komen. 

redbulletje schreef op 27-12-2021 om 21:53:

[..]

BBC first of Ons wellicht. Ik zie/zag 't wel ns in de digitale programmering voorbij komen.

Oh, die hebben wij niet. Ik zie wel heel vaak redenen om ergens BBC first ergens vandaan te trekken. 

Hinoki schreef op 27-12-2021 om 21:15:

Dr. Quinn lijkt me wel weer eens een keer leuk.

Deze serie hebben ze het afgelopen jaar herhaald. Volgens mij zelfs 2x achter elkaar dus zou me niks verbazen als 'ie binnenkort weer terug komt.

Mevrouw75 schreef op 27-12-2021 om 21:54:

[..]

Oh, die hebben wij niet. Ik zie wel heel vaak redenen om ergens BBC first ergens vandaan te trekken.

Is een hele fijne seriezender net als Fox. Zit bij mij gewoon standaard in 't pakket van XS4all. 

Op rtl lounge en rtl crime worden ook veel oude series herhaald. 

Ik was verslaafd aan twin peaks, maar met stip bovenaan... Desperate Housewives!

Knutselkei

Knutselkei

28-12-2021 om 06:56 Topicstarter

Reflectione schreef op 27-12-2021 om 21:37:

Het Belgische Spoed, al valt dat vast tegen als je dat nu weer bekijkt :p

Heerlijke serie he, ik keek dat altijd boven terwijl ik aan het strijken was. Man keek dan voetbal beneden. Jaren zo gedaan haha.

Op VTM-GO kun je m gratis terug kijken. Alleen account aanmaken.

Ik kijk daar veel op.

melrose place. Al weet ik niet of ik dat nu nog leuk zou vinden.

The Carson's, dat keek mijn vader altijd als ik uit school kwam en dan keek ik gezellig mee.

twaalf steden dertien ongelukken.
Dat keek ik als kind en kan mij nog veel ongelukken herinneren, ben benieuwd hoe ik er nu na zou kijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.