Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Welke series van vroeger zou je nog wel eens terug willen zien?

Ik was een paar weken geleden oude DVD's aan het ruimen en dacht bij veel series...oja, die was ook leuk! Geen dvdspeler meer hier en alles weggegeven aan iemand die er heel blij mee is.
Maar de vraag is wel: wat zou jij nog graag eens terug zien op Videoland, tv of Netflix?

Sommige series worden eindeloos herhaald, zo veel dat je er iebelig van wordt en van sommige denk ik: dat zou best nog eens mogen.


ik riep altijd ER, maat dat staat sindskort op Prime

Knutselkei

Knutselkei

27-12-2021 om 12:32 Topicstarter

Unit 13

Vroeger had je ook een serie waarin elke week een soort misdaad of ongeluk werd verfilmd. Dat vond ik ook altijd mooi

Golden Girls!!!

McCloud’s daughters was ik echt weg van. En aan Ally McBeal moet ik ook nog wel ns denken (Poughkeepsie!)

Tour of Duty, dat vond ik echt zo leuk!

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

27-12-2021 om 12:37

Twin Peaks!

Dan ga ik toch voor series zoals Dallas, Dynasty en Falcon Crest.

Moosey schreef op 27-12-2021 om 12:33:

McCloud’s daughters was ik echt weg van. En aan Ally McBeal moet ik ook nog wel ns denken (Poughkeepsie!)

Die hebben ze een jaar geleden ofzo helemaal herhaald op tv

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

27-12-2021 om 12:46

Moosey schreef op 27-12-2021 om 12:33:

McCloud’s daughters was ik echt weg van. En aan Ally McBeal moet ik ook nog wel ns denken (Poughkeepsie!)


Ally McBeal heb ik een jaar of wat geleden nog geprobeerd te kijken. Ik vond er helemaal niets meer aan, zo langdradig, terwijl ik het vroeger geweldig vond   

Wednesday schreef op 27-12-2021 om 12:46:

[..]


Ally McBeal heb ik een jaar of wat geleden nog geprobeerd te kijken. Ik vond er helemaal niets meer aan, zo langdradig, terwijl ik het vroeger geweldig vond

Net als jeugdboeken met goede herinneringen, ook series laten bij de goede herinneringen 9 van de 10 zijn helaas niet leuk meer

ScarceKudu74

ScarceKudu74

27-12-2021 om 12:51

Dynasty, Tour of duty en The Love Boat 

Wednesday schreef op 27-12-2021 om 12:46:

[..]


Ally McBeal heb ik een jaar of wat geleden nog geprobeerd te kijken. Ik vond er helemaal niets meer aan, zo langdradig, terwijl ik het vroeger geweldig vond

Haha, grappig. Ik hoop dat t nog ns op Netflix komt, ben wel benieuwd of ik het nog leuk vind

Ik dacht laatst Dawson's creek, dus ging ik die kijken. Maar nu kwam ik daar helemaal niet meer doorheen. 
En Flashpoint, maar die heb ik op dvd dus misschien dat ik die eens op ga zetten. 

- Upstairs, downstairs (the family Bellamy)
- The Glittering prices
- Derrek
- Baretta
- De Stille kracht

7th heaven  Benieuwd of ik dat nu nog leuk zou vinden, valt vaak toch een beetje tegen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.