Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Even benieuwd... Wat zijn jullie weekendplannen? 

Hier merk ik een beetje dat ik al twee weekenden niet echt vooruit te branden ben. Dit weekend komt daar nog het maandelijkse feestje en een fikse verkoudheid bovenop. Hoewel het laatste vandaag beter lijkt te gaan. 

Dus wederom een weekendje heel rustig aan. Eigenlijk zou ik naar het spellenspektakel gaan, maar omdat ik behoorlijk moet omreizen en heel veel mensen in een kleine ruimte niet echt zie zitten met die verkoudheid laat ik dat aan me voorbij gaan. 

Dus vanmorgen heb ik een rondje door de stad gewandeld, een flinke lading boeken bij de bieb gehaald, lekker gelezen en net nog even een home-workout gedaan. 

Morgen wordt het denk ik een strandwandeling, lezen, studeren en formule 1 kijken. 

Altijd leuk om de weekendplannen van andere te lezen. 


Ik heb vandaag wat boodschappen gedaan en een nieuwe vloer uitgezocht voor de slaapkamers en overloop , straks gaan man, zoon en ik lekker uit eten. 

Morgen ga ik met man naar een beurs. Verder doen we het rustig aan: lekker lezen, Formule 1 kijken en lummelen. Misschien nog even bij m’n ouders langs. 

Ik heb hetzelfde, vorig weekend niet echt iets gedaan en nu ook geen behoefte eigenlijk gewoon. Morgenmiddag komt er een vriendin.
Vandaag zou ik even naar de stad, maar toen ik bezig was met opruimen, afwassen ed merkte ik dat ik geen zin had om op te schieten om nog weg te kunnen.
Dus ik zit nog in mijn thuiskleren ongedoucht thuis. Heb geluncht en ben hier even blijven hangen.
Zometeen ga ik nog wat opruimen, en appelmoes koken van appels die niet meer echt vers zijn die ik weer vond in de groentela van de koelkast.
Straks een wat langere wandeling met de honden dan normaal denk ik. En vanavond netflix en een wijntje.
Morgen nog meer huishouden en dan dus die vrienden en wederom de honden.

Het is relatief, eh? Je schrijft dat je niet vooruit te branden bent, maar toch heb je ondanks een fikse verkoudheid gewandeld, gesport, en ben je naar de bieb gegaan. Als ik niet vooruit te branden ben, zit ik het hele weekend te Netflixen of te gamen. En veel van mijn weekenden gaan inderdaad zo voorbij.  

Dit weekend vanochtend naar een workshop peuterdans met mijn dochter geweest, daarna geluncht bij vrienden. Nu chillen, de was doen, series kijken. Verder niets gepland vanavond. Morgen gaan we 's ochtends naar het bos, en 's middags komt een vriendin op bezoek. Een uitzonderlijk druk weekend voor ons doen. 

Nou dan speel ik namens jou wel een spelletje in Utrecht morgen

Vanmorgen uitgeslapen 
Wat was gedaan En een boek gelezen 
Vanmiddag buiten bezig geweest 
Morgen ochtend relaxed de dag beginnen en meestal kijken we wat tv.
Als het morgen middag goed weer is gaan we met kinderen en hond naar het bos 

De meeste weekenden gaan zo.

Af en toe eens op visite of wat boodschappen doen 

Wij hebben vandaag een lange wandeling over de duinen gemaakt. Heerlijk bij windkracht 5 uitwaaien. Ik had brood met gebakken ei en een thermosfles thee meegenomen dus we hebben lekker op een bank, uitkijkend over de zee geluncht.

Morgen zou het regenen geloof ik dus dan doen we de weekboodschappen en verder bankhangen.

O en een paar wassen draaien en drogen/opruimen (laag tarief in het weekend).

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

06-11-2021 om 16:32

Wij hadden plannen om naar Eindhoven te gaan. Winkelen, uit eten en naar lichtfestival Glow. Helaas is iedereen ziek geworden (behalve ik) en is het nu een weekend bankhangen en Netflix geworden. Helaas. 

vrouw92

vrouw92

06-11-2021 om 16:34 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 06-11-2021 om 16:25:

Wij hebben vandaag een lange wandeling over de duinen gemaakt. Heerlijk bij windkracht 5 uitwaaien. Ik had brood met gebakken ei en een thermosfles thee meegenomen dus we hebben lekker op een bank, uitkijkend over de zee geluncht.

Morgen zou het regenen geloof ik dus dan doen we de weekboodschappen en verder bankhangen.

O en een paar wassen draaien en drogen/opruimen (laag tarief in het weekend).

Oh, klinkt als een heerlijke wandeling, @Herfstappeltaart. 

Vanochtend paard gereden,daarna de stal in. Boodschappen gedaan, Partner maakt ravioli , is dus in de keuken bezig, en na het eten ca 20 uur misschien nog een film kijken
Morgen samen met paartner en paarden en honden het bos,daarna moet partner naar een apero, en s"avonds met alle kinderen kip en patat eten...
.

Geen voetbal vandaag, ook wel een keer lekker. Vanmorgen eerst uitgeslapen daarna met het gezin uitgebreid gebruncht. Buiten met mijn man wat klusjes gedaan, auto gewassen, boot leeggepompt, bladeren geharkt. 
Daarna met het hele gezin op de fiets naar de dierentuin geweest, we hebben een abonnement dus alleen even bij de olifanten gekeken. Daarna trakteerde onze zoon op oliebollen. Nu lekker warm in huis, straks eten.
Vanavond gaat mijn man met dochter naar de bioscoop. 
Zoon en ik vinden die film niks aan dus wij gaan lekker samen Disney plus kijken.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-11-2021 om 16:57

Vandaag op gesprek geweest bij een psychologe. Denk dat de rest van het weekend vooral zal bestaan uit lezen en wat kleine taakjes. 

Vanmorgen al om 8.00 uur in de auto naar de voetbal van zoon. Daarna fiets ophalen die nog bij vrienden stond en thuis wat opgeruimd. Ik kreeg de teamtas mee met voetbalkleding en die heb ik meteen gewassen. Ons beddengoed ook allemaal. Vanmiddag cadeautjes en schoenen in de stad gekocht. We hebben er meteen geluncht. Gezellig en kwam zo uit. 
Nu zo de bedden opmaken en koken. Daarna ben ik van plan niks meer te doen, want ik ben best moe. 
Morgenvroeg komt er een vriendin langs. ‘s Middags gaan we naar de voetbal met z’n viertjes. Ik ga alleen als het niet regent, heb ik besloten. ‘s avonds 5 kilometer met een vriendin lopen en de boodschappen worden bezorgd. 
Volgend weekend hoop ik het rustiger te hebben. 

Gezellige zaterdagboodschappen in de stad, huisdieren van mijn dochter verzorgen die een weekendje weg is, nog wat werk doen omdat ik het anders volgende week veel te druk is. Maar omdat het zaterdag is, kies ik wel de leukste onderdelen van mijn werk uit om te doen.
Morgen nog wat verder werken, nog wat supermarkt-boodschappen doen en een taart bakken voor mijn bijna jarige zoon!
En hopelijk tussendoor nog even een wandeling.

Ik ben vanmorgen omdat ik sinds gisteravond flink aan het snotteren was naar de teststraat gefietst en heb daarna op de uitslag zitten wachten terwijl ik aan het netflixen was. Uitslag is negatief gelukkig dus kan morgen op bezoek en het snotteren is ook zo goed als weg. 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

06-11-2021 om 17:53

Dolfje schreef op 06-11-2021 om 17:41:

Ik ben vanmorgen omdat ik sinds gisteravond flink aan het snotteren was naar de teststraat gefietst en heb daarna op de uitslag zitten wachten terwijl ik aan het netflixen was. Uitslag is negatief gelukkig dus kan morgen op bezoek en het snotteren is ook zo goed als weg.

Licht je de mensen waar je op bezoek gaat dan ook in over je verkoudheid? 

Ik "weiger " bezoek dat verkouden is en ga ook niet naar verkouden mensen toe, ookal zijn ze negatief getest. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.