Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen topic

In plaats van elke week een weekendtopic, maar een algemene. Ik blijf het leuk vinden om te lezen wat iedereen doet in het weekend. 

Ik ben best moe, maar heb vooralsnog een fijn weekend. Vanmorgen heerlijk gesport. Doordeweeks lukt dat nauwelijks meer, dus was het extra fijn vanmorgen. Daarna kerstinkopen gedaan en een kleinigheidje voor mijzelf. Morgen de laatste kerstcadeaus. 

Verder formule 1, verder met verslagen, tv kijken, boodschappen, schoonmaken.. Morgenochtend sporten we weer. 


Ik heb vanmorgen een beetje lui gedaan.
Rustig de dag beginnen 
Wat tekenen samen met de kinderen (YouTube how to draw) en eten gekookt 
Daarna een eind gelopen met de hond.
De kinderen hadden vanmiddag een activiteit, lasergamen, we hebben ze weg gebracht, daarna naar de winkel en op de terugweg de kinderen weer opgehaald.
Net weer terug van een eindje lopen met de hond en de kinderen staan nu onder de douche 
Vanavond een serie kijken met een kopje thee en wat lekkers 

Morgen middag gaan we langs schoonouders 
Verder kijken we wel hoe de dag loopt

We hebben de kerstboom neergezet en versierd. Verder rustig aan dit weekend, kinderen zitten officieel nog in quarantaine en wij zijn nog herstellende van Corona. Veel Stardew Valley spelen op de switch.

mijn weekend begon gisteren al, eerst sporten, toen douchen, boodschappen doen en toen wat huishoudelijk werk. En daarna kerstboom opgezet. Gisteravond kwam er nog een vriendin langs
Vandaag eerst kerststukjes gemaakt, vanmiddag een bij mijn vader gebracht. Verder F1 gezien. Rest van de middag wat om gelummeld. 
Morgenochtend eerst weer sporten en dan 's middags F1 kijken. 

Vandaag uitgeslapen, wasmachine laten draaien, mailtjes bijgewerkt, gewandeld en nu op de bank. Prima dagje zo.
Morgen staat er niets bijzonders op de planning. Kijk wel hoe de dag verloopt.

Een uur gewandeld en 10 minuten gezwommen en verder gewoon wat bankgehangen. 

Ik vind het ook altijd leuk de weekendplannen van andere te lezen!

Ik heb vanmorgen gewerkt, vanmiddag eindelijk na een maand of 5 wachten m'n nieuwe elektrische moederfiets gekocht 
Na het eten gewandeld met man en kids door ons mooi kerst verlichte dorp. Oudste van 3,5 vind het prachtig!
Nu hangen we al een tijd op de bank.

Morgen ook weer vroege dienst, smiddags F1 want man is groot fan en ik vind het stiekem ook wel spannend wat het gaat worden.
Ook nog 3 manden was weg te werken dus dat komt dan morgen middag ook tijdens het kijken wel goed.

Dus naast werken vooral rustig aan met ditjes en datjes in huis. Maar dat is meestal in m'n werkweekend, vind het niet fijn daarna nog vanalles te moeten of veel te plannen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

11-12-2021 om 21:21

Ik ben zo gruwelijk moe dat ik helemaal niks doe dit weekend 😴 Bankhangen,  F1 kijken morgen, misschien wat puzzelen ofzo. 

Volgens mij ben ik echt de enige Nederlander die geen F1 kijkt  

ScarceKudu74

ScarceKudu74

11-12-2021 om 21:29

Broodjebrie schreef op 11-12-2021 om 21:23:

Volgens mij ben ik echt de enige Nederlander die geen F1 kijkt

Denk het ook 😂

vrouw92

vrouw92

11-12-2021 om 21:38 Topicstarter

Peen schreef op 11-12-2021 om 21:29:

[..]

Denk het ook 😂

Dat zou zomaar kunnen... Haha nee hoor. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die geen F1 kijken, maar dat niet per se melden.  

TanSwallow86

TanSwallow86

11-12-2021 om 21:45

Vandsag niets gedaan, behalve de afwas gedaan
Morgen is de was aan de beurt

Broodjebrie schreef op 11-12-2021 om 21:23:

Volgens mij ben ik echt de enige Nederlander die geen F1 kijkt

Ik kijk ook niet, maar lees wel sinds kort het topic mee. 

HarleyQuin schreef op 11-12-2021 om 21:45:

Vandsag niets gedaan, behalve de afwas gedaan
Morgen is de was aan de beurt

Maar je doet toch niet “niets”? Misschien geen nuttige (kuch) huishoudelijke dingen, maar iets nog nuttigers, namelijk jezelf vermaken, wat heb je daaraan gedaan? 

Broodjebrie schreef op 11-12-2021 om 21:23:

Volgens mij ben ik echt de enige Nederlander die geen F1 kijkt

Nope. Me too. 

Wij zitten in quarantaine. Niet zo heel veel gedaan. Vooral de kinderen vermaakt. 
Morgen kijken wij ook F1. In plaats van koken, gaan we gezellig wat hapjes maken. Beloofd potje Bingo met de kinderen te spelen en voor de rest wat doen in huis.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.