Huiskamer
vrouw92
26-05-2026 om 08:18
Weekendplannen deel 3
Een nieuw topic weekendplannen! Ik merk, nu mijn intensieve traject achter de rug is en het 'gewone' leven weer volop uitdagingen met zich meebrengt ik weer lekker wil meeschrijven op dit forum. Vooral omdat ik merk dat iedereen maar super leuke dingen doet de hele tijd en het fijn is om te lezen als andere ook rustige weekenden hebben.
Aftrappen met mijn pinksterweekend:
Zaterdag heb ik gesport en ben ik op en neer geweest richting mijn ouders voor een bezoek aan de kapper en het dorp in het dorp waar ik ben opgegroeid. Tegen 4 uur weer thuis en toen vooral thuis tv gekeken. Zondag vroeg boodschappen en mealprep en daarna weer richting het dorp waar ik ben opgegroeid. Gisteren gewandeld, gesport en een stuk door de duinen/bos gefietst.
De warmte eigenlijk prima doorstaan, hoewel het vooral veel binnen zit en in de vroege ochtend/avond naar buiten.
vrouw92
31-05-2026 om 16:12
Tuinfluiter schreef op 30-05-2026 om 22:32:
[..]
Train je voor de vierdaagse van Nijmegen. Mooi gebied om te wandelen.
Ja, en inderdaad prachtig gebied!
vrouw92
06-06-2026 om 13:47
Mijn weekend is absoluut niet relaxed. Kwam erachter dat er ratten en muizen in mijn studio zitten. Bestrijding is geweest, er is gif geplaatst en ik heb met azijn en lavendel het nog on aangenamer gemaakt. En toch zit ik hier verre van relaxed.
Dolfje
06-06-2026 om 14:13
Dat snap ik Vrouw92!
Ik was gisteren vrij en begon met het bevolkingsonderzoek borstkanker, gelukkig viel het nu mee itt de vorige keer.
Daarna gaan sporten en verder lam op de bank gelegen.
Gisterenavond met man serie gekeken en lagen we vroeg in bed.
En vanmorgen waren we voor 7 uur alle twee uit bed.
Einde van de ochtend naar het verzorgingstehuis waar schoonvader woont geweest en nu net terug van een lunch met schoonmoeder.
Straks gaan we nog even sporten. Vanavond weer serie of film kijken.
Morgen niks gepland alleen wel even naar de sportschool en hopelijk wat wandelen.
Maandag en dinsdag werken en dan hebben we weer weekend, gaan paar dagen weg en ontzettend veel zin in.
Ted68
06-06-2026 om 14:26
Bah vrouw 92; ik zou ook helemaal de kriebels krijgen! Sterkte!
Heb vanochtend wat in het huishouden gedaan, en eten voorbereid voor vanavond; we krijgen eters. Net Zoon weggebracht naar zijn vriendin, en nu Handikap nog even in de tuin.
Morgen doe ik niet speciaals: Ronde wasmachine, etc. Sàvonds komen alle kinderen eten….altijd wel gezellig.
Tuinfluiter
06-06-2026 om 15:28
Wat een ellende vrouw92 hoop dat je er snel van af bent.
Leuk dat je de vierdaagse gaat lopen mijn schoonzoon ook. Ik ga dan met dochter ergens langs de route staan om hem aan te moedigen en als het goed gaat hem binnen halen met gladiolen.
Ik ben donderdag avond terug gekomen van vakantie en ben vandaag nog bezig met de was en strijk. Net naar een klein tuincentrum geweest om zomerbloeiers te kopen. Ik ga ze straks als het weer droog is oppotten en ook nog wat andere tuinklusjes doen.
Morgen wederom strijken en tuinieren en in de middag een rondje golf.
Mama-Inge
06-06-2026 om 16:03
jakkes vrouw92, hoop dat je er snel vanaf bent.
Vannacht/ vanmorgen gewerkt
Daarna jongste zoon weg gebracht, die moest om half 9 in de stad zijn, omdat ze een uitje hebben naar walibi
Daarna naar bed en geslapen tot 12 uur
Lunch en daarna met man de hort op geweest
Hij had een nieuwe fiets gekocht, maar er miste iets, dus moest hij terug voor dat onderdeel
En nu heb ik spontaan ook een nieuwe fiets
Vanavond kind weer ophalen en waarschijnlijk liggen we vanavond niet laat in bed.
Voor morgen geen plannen
Wat huishoudelijke klusjes en was
En waarschijnlijk een stuk fietsen, als het goed weer is
Ted68
13-06-2026 om 08:51
Het Word prachtig weer in CH. Dus vanmiddag de tuin in. Zo nog wat boodschappen doen en een was draaien,
Morgen gaan we met onze T2 , 2 stukken land bekijken. Om Misschien te kopen; we willen graag zelf bouwen.
SÀvonds komen alle kinderen met aanhang eten.
Dolfje
13-06-2026 om 09:29
Ik ben een paar dagen op vakantie in eigen land. Vandaag de laatste volle dag hier. Gaan weer flink stuk fietsen.
Broodjebrie
13-06-2026 om 10:12
ik ga straks high tea'en met een vriendin. Morgen weer sporten en als het droog blijft, nog even wandelen. Komende week en volgend weekend wordt het druk, dus nu even wat rust dit weekend.
Tuinfluiter
13-06-2026 om 11:45
Gisteren naar Burgers zoo geweest en daarna gegeten bij dochter en haar vriend.
Vandaag boodschappen gedaan, vanmiddag wandelen en in de keuken aan de slag.
Morgen komen zoon en schoondochter lunchen verder nog geen plannen.