Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen deel 3


vrouw92

vrouw92

31-05-2026 om 16:12 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 30-05-2026 om 22:32:

[..]

Train je voor de vierdaagse van Nijmegen. Mooi gebied om te wandelen.

Ja, en inderdaad prachtig gebied! 

vrouw92

vrouw92

06-06-2026 om 13:47 Topicstarter

Mijn weekend is absoluut niet relaxed. Kwam erachter dat er ratten en muizen in mijn studio zitten. Bestrijding is geweest, er is gif geplaatst en ik heb met azijn en lavendel het nog on aangenamer gemaakt. En toch zit ik hier verre van relaxed.

Dat snap ik Vrouw92!
Ik was gisteren vrij en begon met het bevolkingsonderzoek borstkanker, gelukkig viel het nu mee itt de vorige keer.
Daarna gaan sporten en verder lam op de bank gelegen.
Gisterenavond met man serie gekeken en lagen we vroeg in bed.
En vanmorgen waren we voor 7 uur alle twee uit bed.
Einde van de ochtend naar het verzorgingstehuis waar schoonvader woont geweest en nu net terug van een lunch met schoonmoeder.
Straks gaan we nog even sporten. Vanavond weer serie of film kijken.
Morgen niks gepland alleen wel even naar de sportschool en hopelijk wat wandelen. 
Maandag en dinsdag werken en dan hebben we weer weekend, gaan paar dagen weg en ontzettend veel zin in.

Bah vrouw 92; ik zou ook helemaal de kriebels krijgen! Sterkte!

Heb vanochtend wat in het huishouden gedaan, en eten voorbereid voor vanavond; we krijgen eters. Net Zoon weggebracht naar zijn vriendin, en nu Handikap nog even in de tuin.
Morgen doe ik niet speciaals: Ronde wasmachine, etc. Sàvonds komen alle kinderen eten….altijd wel gezellig.

Wat een ellende vrouw92 hoop dat je er snel van af bent.
Leuk dat je de vierdaagse gaat lopen mijn schoonzoon ook. Ik ga dan met dochter ergens langs de route staan om hem aan te moedigen en als het goed gaat hem binnen halen met gladiolen.

Ik ben donderdag avond terug gekomen van vakantie en ben vandaag nog bezig met de was en strijk. Net naar een klein tuincentrum geweest om zomerbloeiers te kopen. Ik ga ze straks als het weer droog is oppotten en ook nog wat andere tuinklusjes doen.
Morgen wederom strijken en tuinieren en in de middag een rondje golf.

jakkes vrouw92, hoop dat je er snel vanaf bent.

Vannacht/ vanmorgen gewerkt 
Daarna jongste zoon weg gebracht, die moest om half 9 in de stad zijn, omdat ze een uitje hebben naar walibi 
Daarna naar bed en geslapen tot 12 uur
Lunch en daarna met man de hort op geweest 
Hij had een nieuwe fiets gekocht, maar er miste iets, dus moest hij terug voor dat onderdeel 
En nu heb ik spontaan ook een nieuwe fiets 

Vanavond kind weer ophalen en waarschijnlijk liggen we vanavond niet laat in bed.

Voor morgen geen plannen 
Wat huishoudelijke klusjes en was
En waarschijnlijk een stuk fietsen, als het goed weer is

Het Word prachtig weer in CH. Dus vanmiddag de tuin in. Zo nog wat boodschappen doen en een was draaien, 
Morgen gaan we met onze T2 , 2 stukken land bekijken. Om Misschien te kopen; we willen graag zelf bouwen. 
SÀvonds komen alle kinderen met aanhang eten.

Ik ben een paar dagen op vakantie in eigen land. Vandaag de laatste volle dag hier. Gaan weer flink stuk fietsen. 

ik ga straks high tea'en met een vriendin. Morgen weer sporten en als het droog blijft, nog even wandelen. Komende week en volgend weekend wordt het druk, dus nu even wat rust dit weekend.

Gisteren naar Burgers zoo geweest en daarna gegeten bij dochter en haar vriend.
Vandaag boodschappen gedaan, vanmiddag wandelen en in de keuken aan de slag.
Morgen komen zoon en schoondochter lunchen verder nog geen plannen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.