Huiskamer
vrouw92
26-05-2026 om 08:18
Weekendplannen deel 3
Een nieuw topic weekendplannen! Ik merk, nu mijn intensieve traject achter de rug is en het 'gewone' leven weer volop uitdagingen met zich meebrengt ik weer lekker wil meeschrijven op dit forum. Vooral omdat ik merk dat iedereen maar super leuke dingen doet de hele tijd en het fijn is om te lezen als andere ook rustige weekenden hebben.
Aftrappen met mijn pinksterweekend:
Zaterdag heb ik gesport en ben ik op en neer geweest richting mijn ouders voor een bezoek aan de kapper en het dorp in het dorp waar ik ben opgegroeid. Tegen 4 uur weer thuis en toen vooral thuis tv gekeken. Zondag vroeg boodschappen en mealprep en daarna weer richting het dorp waar ik ben opgegroeid. Gisteren gewandeld, gesport en een stuk door de duinen/bos gefietst.
De warmte eigenlijk prima doorstaan, hoewel het vooral veel binnen zit en in de vroege ochtend/avond naar buiten.
Mama-Inge
20-06-2026 om 11:12
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen, kom net uit bed
Rotzooi van de storm opruimen
Man is nu helpen bij buren schuin tegenover ons, daar zijn meerdere bomen of takken naar beneden gekomen op hun auto's
Morgen naar schoonouders voor vaderdag
Groentetuin
20-06-2026 om 11:43
we gaan naar een chic evenement, nog nooit bij zoiets geweest, t is voor de leuk ,maar o zo spannend, we zijn maar heel gewone mensen en dit is een ver boven onze doelgroep feestje.
Maar we willen t graag eens meemaken.
Nu is de vraag: val ik uit de toon met mijn kleren of niet?
Mama-Inge
20-06-2026 om 12:27
Mama-Inge schreef op 20-06-2026 om 11:12:
Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen, kom net uit bed
Rotzooi van de storm opruimen
Man is nu helpen bij buren schuin tegenover ons, daar zijn meerdere bomen of takken naar beneden gekomen op hun auto's
Morgen naar schoonouders voor vaderdag
Auto's zijn er goed afgekomen, was eromheen gegaan, wel schade aan hun woning, man is daar vanmiddag ook nog bezig
Ted68
26-06-2026 om 17:59
Morgen geeft Zoon een BBQ feest in onze tuin, hij is jarig; er komen ca 30 mensen. Overmorgen gaan man en ik op vakantie naar een meer in het franstalige deel van CH, en blijven een week. Maar eerst zwaaiien we andere zoon uit ; hij gaat naar Sardinie op vakantie.
Moet morgen Overdag nog wel even een berg wassen; maar met die hitte droog het snel!
Dolfje
26-06-2026 om 18:35
Wij gaan morgen naar een evenement, wat tot nu toe nog doorgaat, en we slapen in een b&b. Helaas zonder airco daar maar wel een ventilator.. Anders zondag maar extra vroeg naar bed.
Mama-Inge
26-06-2026 om 19:59
Vannacht/ morgen ochtend werken en daarna slapen
De rest van de dag niet veel in de planning
Zondag gaan we naar mijn ouders omdat mijn vader vandaag jarig is.
vrouw92
26-06-2026 om 22:52
Morgen ga ik langs bij mijn broertje. Zondag lekker rommelen in huis en klaarmaken voor de laatste drukke werkweek voor de zomervakantie.
BlairW
27-06-2026 om 00:35
Net met dochter naar soldaat van oranje geweest en morgen shoppen in Wijnegem 😊 veel zin in! Drukke dagen, dus zondag chillen 😁