Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen deel 3

Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen, kom net uit bed 
Rotzooi van de storm opruimen 
Man is nu helpen bij buren schuin tegenover ons, daar zijn meerdere bomen of takken naar beneden gekomen op hun auto's 

Morgen naar schoonouders voor vaderdag

we gaan naar een chic evenement, nog nooit bij zoiets geweest, t is voor de leuk ,maar o zo spannend, we zijn maar heel gewone mensen en dit is een ver boven onze doelgroep feestje.
Maar we willen t graag eens meemaken.
Nu is de vraag: val ik uit de toon met mijn kleren of niet?

Mama-Inge schreef op 20-06-2026 om 11:12:

Vanmorgen gewerkt en daarna geslapen, kom net uit bed
Rotzooi van de storm opruimen
Man is nu helpen bij buren schuin tegenover ons, daar zijn meerdere bomen of takken naar beneden gekomen op hun auto's

Morgen naar schoonouders voor vaderdag

Auto's zijn er goed afgekomen, was eromheen gegaan, wel schade aan hun woning, man is daar vanmiddag ook nog bezig

Morgen geeft Zoon een BBQ feest in onze tuin, hij is jarig; er komen ca 30 mensen. Overmorgen gaan man en ik op vakantie naar een meer in het franstalige deel van CH, en blijven een week. Maar eerst zwaaiien we andere zoon uit ; hij gaat naar Sardinie op vakantie. 
Moet morgen Overdag nog wel even een berg wassen; maar met die hitte droog het snel!

Wij gaan morgen naar een evenement, wat tot nu toe nog doorgaat, en we slapen in een b&b. Helaas zonder airco daar maar wel een ventilator.. Anders zondag maar extra vroeg naar bed.

Vannacht/ morgen ochtend werken en daarna slapen 
De rest van de dag niet veel in de planning 
Zondag gaan we naar mijn ouders omdat mijn vader vandaag jarig is.

vrouw92

vrouw92

26-06-2026 om 22:52 Topicstarter

Morgen ga ik langs bij mijn broertje. Zondag lekker rommelen in huis en klaarmaken voor de laatste drukke werkweek voor de zomervakantie. 

Net met dochter naar soldaat van oranje geweest en morgen shoppen in Wijnegem 😊 veel zin in! Drukke dagen, dus zondag chillen 😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.