Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen deel 2

Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂

ik ben vanmiddag naar de dierentuin geweest. Was lekker rustig, het was goed te merken dat het nog een doordeweekse dag was. Ik heb een abonnement dus kan gaan wanneer ik wil.

Morgenochtend een fotoshoot met de familie. Dat zouden we eigenlijk al eerder doen maar dat kwam toch niet helemaal lekker uit, dus morgen is eindelijk de dag dat iedereen kon.
Morgenmiddag met de buurman naar een natuurgebied hier vlakbij. Even ontspannen. 

Zondag niks gepland, expres. Even bijkomen van een drukke week,

Morgen ga ik eens kijken in Amersfoort, of de Raildagen daar interessant zijn. En als we er uitgekeken zijn, een stadswandeling maken. En mocht het gaan regenen, zijn er vast wel leuke musea.

Auwereel schreef op 19-09-2025 om 21:59:

Morgen ga ik eens kijken in Amersfoort, of de Raildagen daar interessant zijn. En als we er uitgekeken zijn, een stadswandeling maken. En mocht het gaan regenen, zijn er vast wel leuke musea.

Amersfoort is mooi ♥️

Ik breng de laatste dagen van mijn vakantie door in Duitsland. Vandaag gaan we naar Trier. Ik wil een stadswandeling maken en ook voor winterkleding kijken. Heb nieuwe lange broeken nodig maar het wordt vandaag warm en ik weet niet of ik dan echt zin heb om te passen.
Morgen wordt slecht weer voorspeld. We gaan dan naar het zwembad en hopen ook nog een wandeling te maken.
Maandag gaan we weer naar huis.

Vandaag wat Dingen in het huishouden doen, en aan het eine van de middag naar een verjaardag. 

Morgen nagst de gebruikelijke dingen zoals hond uitlaten etc komen sàvonds alle kinderen BBQ en.

Vannacht/vanmorgen gewerkt en daarna geslapen 
Heb de was al buiten op de lijn
Vanmiddag wat boodschappen doen 
En in de loop van de middag gaat de bbq aan ( als het droog blijft)

Broodjebrie schreef op 20-09-2025 om 07:40:

[..]

Amersfoort is mooi ♥️

Inderdaad! We hebben een leuke dag gehad, naast de interessante uitleg bij de Raildagen, was ook het Mondriaanhuis een bezoek waard. En wat regen betreft, die ontliepen we telkens net.

ik ga vanavond naar Peter pannekoek. Ben benieuwd, heb weleens stukjes van hem op tv gezien maar nu zie ik een hele show. Ik ga met iemand mee die een kaartje overhad. 

Morgen weer zwemmen, verder geen plannen. Ligt ook een beetje aan het weer. Misschien nog wat wandelen.

Ik ga dadelijk eerst naar mijn nagelstudio..daarna zou ik gaan sporten maar ik heb zo ontzettend slecht geslapen dat ik dat denk ik maar skip en doorloop naar de supermarkt.
Vanavond zouden we misschien naar het theater, hebben geen kaartjes maar het is een evenement waar je zo binnen kunt lopen en vol is vol maar ik vrees dat ik dat niet trek.
Morgen paar uurtjes werken op datzelfde evenement waar mijn werkgever ook aan mee doet.
In de avond gaan we uit als het goed is en zondag ook naar dat evenement maar het ligt er dus ontzettend aan hoe ik me voel.

Morgen en overmorgen zingen, morgen in een gelegenheidskoor, overmorgen in mijn kerkkoortje

Vanavond ga ik niet zo veel doen. Beetje bank hangen en haken. 

Morgen eerst uitslapen en daarna opruimen in huis. Door omstandigheden konden we bijna 1,5 maand niet in ons huis wonen en deze week zijn we eindelijk weer terug verhuisd. Maar nu staan er dus nog een hoop tassen en dozen die weer uitgepakt en opgeruimd moeten worden. 

In de middag ga ik kijken bij het fruitcorso. Kind loopt mee met het kindercorso. Ik weet nog niet of we daarna nog blijven om naar de grote wagens te kijken. Zal er aan liggen hoe moe ze is. Daarna gaan we zelf pizza maken nu we eigenlijk weer een normale oven tot onze beschikking hebben. 

Zondag ook uitslapen en weer verder opruimen. Ik hoop dat man en ik dan ook de energie hebben om wat grote spullen van zolder te halen die weg moeten. Maar we zullen het zien.

Ga zo nog 5 kg Borrel gehakt balletjes maken. Zoon geeft morgen een feestje, waar we ook zijn uitgenodigd. Daarna vanavond nog eten, en een beetje te kijken.
Morgenochtend wassen, en dweilen.
Zondag uitslapen, naar het bos, en lekker lezen.

Vannacht werken en morgen ochtend slapen 
Voor de middag nog geen plannen gemaakt, waarschijnlijk een rustige middag op de bank met een boek 

Zondag uitslapen, als dat lukt en ik denk dat ik dan met de honden naar het bos ga
's Middags naar schoonouders, die zijn zoveel jaar getrouwd en willen met de familie uit eten 

Ik ga vandaag , als de schilders weg zijn, die ramen wassen waar geen plastic meer voor zit...Dan heb ik net 2 boeken op mijn e reader gezet waar ik aan wil beginnen. En heb verder nog wat in het huishouden te doen. 
Morgen doe ik naast de was , koken, want alle kinderen en aanhang komen eten... Heb wild van een boer uit ons dorp gekregen... En ik wil echt uitslapen, want aankomende week werk ik 4 dagen...

vrouw92

vrouw92

12-10-2025 om 09:25 Topicstarter

Leuk weekend gehad! Vrijdagavond naar Acda en de Munnik, wat zijn ze goed! Zaterdag boekshoppen in Amsterdam en daarna lekker relaxt gedaan. Vandaag boodschappen, mealprep, wandelen en een zuurdesembrood bakken.. Ik heb goede hoop dat mijn 3e brood de beste tot nu toe gaat worden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.