Huiskamer
vrouw92
04-01-2025 om 09:51
Weekendplannen deel 2
Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂
FaithfulDuck87
06-09-2025 om 11:11
gisteren weer naar school geweest, toen verjaardagsfeestje en daarna nog 5 km gelopen
vanmorgen even snel de stad in geweest en zo te fietsen met een vriendin en we gaan even bij een oldtimerfestival kijken met een braderie erbij.
Morgen niets op de planning, maar omdat het mooi weer wordt ga ik daar nog even van genieten met een boek erbij.
Herfstappeltaart
06-09-2025 om 11:31
Net naar de kapper geweest. Vandaag even wat huishoudelijke klussen. Morgen met kinderen en kleinkinderen lunchen bij een strandtent en daarna een lekkere wandeling met z'n allen.
Mama-Inge
06-09-2025 om 11:51
Vannacht/vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Zo de wasmachine aan en verder de rest van de middag rustig aan
Moet nog wel richting winkel voor wat boodschappen
Voor morgen nog geen plannen
Misschien naar een evenement een dorp verderop
Naminokurashi
06-09-2025 om 12:06
Ik wou vandaag weer wat in de tuin doen, maar ik werd vrij laat wakker en wakker met een hypo van 3.4 mmol. Ben nog aan het bijkomen er van. Dus de tuin gaat hem niet worden vandaag. Misschien morgen
Broodjebrie
06-09-2025 om 12:09
Naminokurashi schreef op 06-09-2025 om 12:06:
Ik wou vandaag weer wat in de tuin doen, maar ik werd vrij laat wakker en wakker met een hypo van 3.4 mmol. Ben nog aan het bijkomen er van. Dus de tuin gaat hem niet worden vandaag. Misschien morgen
Oei dat is niet goed nee...
Ted68
06-09-2025 om 17:24
He bah Naminokurashi…. Balen dat je bloedsuiker niet goed was…..
We zijn nog aan de italiaanse Kust en gaan morgen naar huis. Man is met de fiets naar de zee geweest, ik naar de markt. En daarna bij het zwembad gelezen. En morgen gaan we naar huis.
Morgen moeten we ook onze tuin opruimen, want maandag komt de Schilder.
Broodjebrie
13-09-2025 om 08:22
zometeen weer zwemmen, daarna thuis wat rommelen en vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken, dan gaan we tapas eten. En uiteraard hoognodig bijkletsen.
Morgen een verjaardag.
Ted68
13-09-2025 om 10:25
Had gisteravond een werkfeestje. Vandaag doe ik wat in het huishouden, ga met de hond het bos in. En moet de Schultüte van een Kind Bullen. Zijn HBO opleiding begint maandag.
Morgen komt iedereen met aanhang eten. Du’s zijn we met 10 personen. Maak de laatste Kroketten en Frikadellen op…
Overdag ga ik eerst met de paarden en hond en 2 vriendinnen rijden, en wil ik nog wat lezen.
Mama-Inge
13-09-2025 om 21:56
Hier vannacht/ vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag naar de stad geweest, was een uitfestival, even hier en daar gekeken, wat boodschappen gedaan en daarna weer naar huis
Werd ineens ook heel vies weer, regen, onweer.
Ben met een boek en een kop thee op de bank gaan hangen
Voor morgen geen plannen, alleen wat was weg werken en wat huishoudelijke klusjes doen
Dolfje
13-09-2025 om 22:04
Vrijdag vrij en wat gesport en in huis gedaan en zitten lezen.
Vanmorgen onverwacht paar uurtjes gewerkt ivm inval voor zieke collega.
Vanmiddag met man naar een evenement geweest. Daarna boodschappen gedaan.
Morgen sporten en moeten bij schoonouders even een klusje doen. Verder beetje relaxen.
Tuinfluiter
13-09-2025 om 22:06
Ik ben op vakantie in Neuchâtel vanmogen een wandeling langs het meer en door de stad gemaakt in de middag een boottocht gemaakt. Het is hier heel mooi en rustig.
Morgen gaan we weer wandelen.
Auwereel
14-09-2025 om 21:46
Vandaag druiven geplukt en sap en jam gemaakt, twee flessen sap en 4 potten jam en toen was ik het zat. Maar ik heb nog twee afwasteilen vol met druiven, een goede oogst dit jaar
Mama-Inge
15-09-2025 om 03:01
Zondag inderdaad de was weg gewerkt
's Middags zijn we naar een paar campings geweest om te kijken of het wat is voor volgend jaar
In die buurt was een markt, daar ook nog even gekeken
vrouw92
19-09-2025 om 20:43
Afgelopen weekenden druk met optredens van mijn koor. Erg leuk en hele goede beslissing om dat te gaan doen. Die weekenden hakken er nu wel in, dus ik heb dit weekend niets gepland staan. Behalve ontprikkelen en bijkomen van een antibiotica kuur, waardoor ik volledig uit mijn ritme ben. Dus lekker uitslapen, beetje wandelen, mijn journals bijwerken, tv/sport kijken en wat lezen. Ook fijn!
Dolfje
19-09-2025 om 21:05
Normaal op vrijdag vrij maar vandaag niet en moet morgen ook werken dus maar een dag weekend.
Morgenavond zorgt man voor het eten (bbq) en zondag doe ik niet heel veel..lezen /series kijken, heel misschien sporten.