Huiskamer
vrouw92
04-01-2025 om 09:51
Weekendplannen deel 2
Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂
Broodjebrie
14-06-2025 om 10:35
ik ben net terug van banen zwemmen.
Verder houd ik me maar een beetje rustig want het is al erg warm. Ik moet eigenlijk het eea in huis doen want komende week komt het er niet echt van.
Morgen naar mijn vader, voor vaderdag.
QuarterlyDinosaur18
15-06-2025 om 13:48
Vanochtend gesport (zit in een ritme), gewandeld en genoten van een matcha crêpe. Zo lunch maken en wat aan huishouden doen. Daarna hangen in de vensterbank en wat lezen. Lekker dagje weer.
Mama-Inge
15-06-2025 om 14:19
Gisteren gewerkt en daarna geslapen
Word een beetje saai want dat is standaard op zaterdag ochtend.
's Middags naar schoonouders geweest en we hebben daar pizza gegeten
Vanmorgen was ik vroeg wakker, met de honden gewandeld en daarna een film gekeken
Net wat opruim klusjes gedaan en nu zitten met een kop thee en wat lekkers
Dolfje
15-06-2025 om 14:27
Ik ben nog steeds op vakantie, laatste dag want morgen weer naar huis. Hebben nu even pauze tijdens een wandeling en zitten bij een leuk strandtentje met een grote bier. Dadelijk terug naar accommodatie waar we gaan lunchen en dan naar het zwembad. Hopelijk trekken de wolken weg.
FaithfulDuck87
20-06-2025 om 09:37
Druk weekend voor de boeg. Vanavond organiseer ik met nog een paar mensen een hele grote bingo voor 2 goede doelen. Morgen help ik bij een sportevenement, dan nog een feestje. Zondag niets verder, dus dat is wel fijn. En de warmte erbij, dus vermoeiend, maar wel gezellig weekend
Dolfje
20-06-2025 om 10:14
Kapster is geweest, boodschappen voor vandaag gedaan. Dadelijk naar schoonouders en vanmiddag misschien nog sporten.
Morgen de hele dag werken dus morgenavond zit ik met de benen omhoog.
Zondag komen mijn schoonouders een gebakje eten en koffie drinken omdat we op vakantie zijn geweest en ik toen jarig was. En daarna waarschijnlijk ook even sporten.
Moosey
20-06-2025 om 10:17
Vanochtend nog even wat werk afmaken wat niet af is gekomen en daarna spelen op een bruiloft met de band
Rest van het weekend werken.
QuarterlyDinosaur18
20-06-2025 om 10:22
Onderweg voor lang weekend Maastricht met vriend. Het is een jaarlijkse traditie geworden om rondom 21 juni naar Maastricht te gaan. Helemaal zin in! 
MissHolmes
20-06-2025 om 10:32
Ik heb tm zondag met mn nieuwe lover
afgesproken, hij komt hierheen, ga mn woonplaats nog meer showen, mogelijk gaan we ook zwemmen, wordt vast gezellig.
Dolfje
20-06-2025 om 11:59
Hm change of plans, vanmiddag extra werken ivm uitval collega. Niet sporten dus. Gelukkig heb ik de boodschappen gedaan.
MissBobby
20-06-2025 om 13:24
vanavond met vrienden eten aan het water. Morgen naar het strand en misschien ‘s avonds de bbq aan. Zondag hebben we niets.
Broodjebrie
20-06-2025 om 15:01
morgen heb ik een verjaardag, ik gok dat de bbq wel gebruikt zal worden 😁
Het is een eindje rijden dus geen idee hoelaat ik weer thuis ben.
Zondag geen plannen gemaakt, wordt veel te warm dus ik blijf maar veel binnen..
Mama-Inge
20-06-2025 om 15:51
Morgen ochtend heel vroeg werken
Daarna slapen
Wat was weg werken en verder hebben we dit weekend niets in de planning
Morgen avond gaat hier de bbq aan.
Alles daarvoor al in huis, behalve stokbrood, dat gaat man morgen ochtend nog regelen
Grindelwald
20-06-2025 om 16:58
Morgen werken en om 5 uur al een etentje in een restaurant, fijn zo vroeg met het warme weer.
Zondag lekker naar het strand.
Tuinfluiter
20-06-2025 om 17:32
Vandaag een rondje gegolfd nu heerlijk in de tuin temperatuur is precies goed.
De komende dagen niet echt plannen we gaan rustig aan doen met dit warme weer.