Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen deel 2

Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂

Het weekend heb ik niets staan, behalve morgen boodschappen doen en wat in huishouden en maandagmiddag om kwart voor 3 is de uitvaart van mijn vader

Naminokurashi schreef op 30-05-2025 om 14:24:

Het weekend heb ik niets staan, behalve morgen boodschappen doen en wat in huishouden en maandagmiddag om kwart voor 3 is de uitvaart van mijn vader

Sterkte 

Hier geen plannen voor het weekend 
Gisteren een ontzettend drukke dag gehad en vandaag druk met de was, die met het vieze weer van de afgelopen week was blijven liggen 
Vannacht weer werken en morgen ochtend slapen.
Waarschijnlijk nog wat boodschappen halen, want we willen morgen avond de bbq aan 

Ik zit sinds gisteren met man op een waddeneiland. Gisteren gewandeld over het strand en geborreld en uit eten en nu zijn we het eiland rond aan het fietsen. 

ik krijg morgen visite, savonds gaan we tapas eten dus scheelt weer koken. Zondag geen plannen. 

Dolfje schreef op 30-05-2025 om 14:52:

Ik zit sinds gisteren met man op een waddeneiland. Gisteren gewandeld over het strand en geborreld en uit eten en nu zijn we het eiland rond aan het fietsen.

Oh wat heerlijk!!

Ik had verkeerde medicijnen gekregen van de apotheek, dus heb ik daar een groot deel van de middag doorgebracht (waarom zijn er altijd zulke lange rijen en duurt het allemaal zo lang 😅. Ze waren gelukkig wel heel aardig, heb ik ook wel eens anders meegemaakt) Daarna heb ik boodschappen gedaan voor de komende dagen en een heel stuk gewandeld. Nu zitten we op de bank met een glas wijn en ik met mijn laptop. Even bedenken wat ik ga koken.

Morgen nog wat drogistboodschappen en met een vriendin wandelen in het bos.

Zondag weet ik nog niet, rustig aan want ik begin maandag vroeg met een nieuw project.

Heb bezoek uit Nl, al een week. Morgen gaan ze weer weg….en verheug me nu op zondag….even niks moeten en weer kunnen hangen….
Vandaag een stad  bekeken, morgen een kasteel… en dat met 30 graden.

Vandaag naar de markt geweest en in de middag rondje golf. Vanavond lekker asperges eten in de tuin.
Zondag tuinieren, wandelen, wasjes draaien en pintxos maken, ik bak het brood zelf.

We doen niet zoveel, het heeft gisteren veel geregend. En vanmiddag ga ik de kelder opruimen en schoonmaken. Als man de bergen in gaat, haal ik chinees, en anders moet ik een duik in de vriezer doen. Morgen Word het eindelijk iets beter weer, en ga ik met de paarden het bos in.En maken we een vuurtje in de tuin.

gisteren zou ik naar de efteling gaan naar door de weersvoorspellingen hebben we het naar een andere datum verplaatst. 
Vanmorgen heb ik gezwommen, en net wat was weggevouwen. Straks wil ik weer een eindje gaan wandelen. 
Morgen staat de dierentuin op de planning, het zal denk ik wel druk zijn omdat half Nederland vrij is

vandaag geslapen tot 12.00 uur. Zaterdag en zondag 3 verjaardagen gehad. De man van mijn vriendin werd 60. Mijn broer werd 54 en ik werd 55.
Dus vandaag lekker rustig. 
Zo dadelijk eventjes met de auto een mooie route rijden en ergens een kopje koffie drinken. Me, myself and I... 😁😂

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-06-2025 om 16:32

gisteren de hele dag bij sportwedstrijd geweest en vandaag alle fietsers aangemoedigd die de 11-stedentocht fietsen. Ze komen bij ons door het dorp. Altijd gezellig, iedereen zit/staat langs de weg, live muziek of grote boxen, drankje erbij en gezellig kletsen. Nu weer thuis en nog even rustig zitten. Mss straks nog een rondje lopen

Zaterdag gewerkt en daarna geslapen 
's Middags wat boodschappen gedaan 
Zondag, bijna de hele dag met een boek op de bank gehangen 
Vanmorgen wat was weg gewerkt en vanmiddag met 1 van de honden naar speurles geweest 
Morgen ook nog vrij, wat huishoudelijke klusjes doen en in de loop van de ochtend een afspraak 

Vanochtend wat Dingen in het huishouden doen…Vanmiddag een plek in de schaden zoeken met een boek. En vanavond een rondje door het bos met paard en honden. Morgen uitslapen, en alvast wat inpakken voor de vakantie volgende week….

Weekend gisteren gestart met een wijntje en hapjes bij dochter.
Vandaag nog wat boodschappen doen en verder een rustige dag ivm de verwachte hitte.
Morgen golfen en wat tuinklusjes.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.