Huiskamer
vrouw92
04-01-2025 om 09:51
Weekendplannen deel 2
Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂
Loulou39
03-05-2025 om 17:11
Vandaag heel vroeg op en vanmorgen huishouden gedaan, wassen gedraaid, gestofzuigd, etc.
Ik heb gisteren mijn lieve katje in moeten laten slapen, vanmiddag daardoor eerst crematie etc. geregeld met crematorium (blij dat dat geregeld is), en daarna drie uur gelopen omdat ik niet graag thuis wilde zijn. En heel veel geappt met lieve mensen om me heen.
Denk dat de rest van het weekend een beetje hetzelfde gaat verlopen, ik heb geen afspraken gelukkig en ik kijk wel wat het wordt.
KnorrendKitten
03-05-2025 om 17:25
Man en ik gingen om 8.30 uur sporten en daarna thuis brunchen. Vanmiddag ramen gelapt en in de tuin gewerkt. Nu aan de borrel en straks lekker champignons eten.
Morgen ga ik weer om 8.30 uur sporten en slaapt man uit. In de middag gaat hij weer sporten en is het ‘s avonds dodenherdenking.
Grindelwald
03-05-2025 om 17:44
Vandaag gewerkt en vanmiddag even een ijsje gegeten in mijn woonplaats. Vanavond Formule 1 kijken.
Morgen verjaardag en 's avonds weer Formule 1 kijken.
Bevrijdingsdag nog geen idee. Denk fietsen. En tussendoor natuurlijk het huishouden.
Loulou39
03-05-2025 om 17:49
Grindelwald schreef op 03-05-2025 om 17:46:
Sterkte Loulou39, wat zal het stil zijn in huis nu.
Wat lief! Dank je wel 🌸
(Ik ging net z’n eten klaarzetten… ook suf)
Broodjebrie
03-05-2025 om 18:27
ik ben vandaag bij een familielid geweest, die gaat verhuizen dus we hebben alvast een begin gemaakt. Diegene heeft een groot huis dus er is nogal wat werk te doen.
Morgen heb ik expres geen plannen gemaakt, heb een drukke week achter de rug en moet ook even pas op de plaats maken. Dus ik kijk waar ik morgen zin in heb.
Maandagochtend ga ik naar mijn vader, en daarna ga ik naar kennissen die daar vlakbij op een camping staan.
Mama-Inge
03-05-2025 om 18:38
sterkte Loulou39
Hier gewerkt en daarna geslapen
Vanmiddag met hond naar cursus geweest
Voor de rest van het weekend geen plannen
Moet nog wel wat was weg werken en huishoudelijke klusjes doen
Tuinfluiter
03-05-2025 om 19:28
Wat naar Loulou sterkte
Gisteravond had ik een wijnproeverij.
Vandaag boodschappen gedaan en wat aan gerommeld in huis in de namiddag gaan golfen en een hapje gegeten op de club.
Morgen komt mijn dochter en gaan we een wandeling maken en daarna samen koken.
MissBobby
03-05-2025 om 23:24
vanochtend gesport. Vanmiddag naar de stad geweest en boodschappen gedaan. Vanavond spelletjes gedaan.
morgenochtend eerst sporten. Daarna wandeling en koffie met vriendin. In de middag op stap met oudste dochter, we weten nog niet wat. Bevrijdingsdag naar een festival.
Loulou39
04-05-2025 om 11:59
Grindelwald schreef op 03-05-2025 om 17:46:
Sterkte Loulou39, wat zal het stil zijn in huis nu.
Het is verschrikkelijk stil en leeg. Hij was altijd bij mij en had veel aandacht nodig, en ineens valt dat helemaal weg.
Dank jullie voor de lieve reacties! 🌸
Ik ga zo een eind lopen en daarna denk ik even een flink stuk hardlopen, dat lijkt me goed vandaag (om nog even iets ontopic te zeggen)
Dolfje
04-05-2025 om 12:03
Sterkte Loulou!
Gisteren eerst op de fiets met man naar decathlon geweest voor nieuwe rugzakken.
In de middag gesport en s'avonds een feestje wat heel laat werd..
Vandaag doe ik nog minder dan niks 
vrouw92
04-05-2025 om 19:38
Ik heb gisteren ruim 36 kilometer gewandeld. Vandaag dus een rustige, actieve hersteldag. Lees: uiteindelijk toch nog 12.000 stappen en uitgefietst in de sportschool.
Vanmorgen ging de rookmelder ineens af terwijl ik wat opwarmde in de magnetron. Aantal oorzaken mogelijk:
- Ik had iets wat nog bevroren was in de magnetron gedaan en het was een beetje verbrand
- Het draaiplateau is kapot, nog geen nieuwe gekocht.
- De magnetron was vrij vies aan de binnenkant.
Inmiddels mag ik van de huisbaas een nieuwe uitzoeken.. Heb ook al een nieuwe wasmachine gehad vorige week. Heel fijn dat ik huur, want waarom gebeuren al deze dingen tegelijk
?
Dus die nieuwe combi-oven is ook besteld.
Verder lekker rommelen. Morgen kleine rondjes wandelen, vroeg sporten (hopelijk voor de drukte, de sportschool is open tot 12.00, dus ik ben er om 7.00) en verder het huishouden.
Loulou39
04-05-2025 om 19:51
Dank je Dolfje! 🌸
Vandaag heb ik dus wat gerommeld in huis, gewandeld, boodschappen gedaan, 6 km hardgelopen en daarna nog wat lieve gesprekken met buren.
Ben op dit moment voor meerdere dagen gezond aan het koken, omdat ik zo slecht eet nu: dan kan ik makkelijk wat uit de koelkast/vriezer halen. Volgens timing vóór 20:00 uur klaar (en anders zet ik het wel uit).
Morgen door een buuf naar rommelmarkt in een leuke wijk hier in de stad, en verder lekker thuis denk (hoop) ik.
Misschien nog hardlopen en een yogales volgen, deze keer online.
Mama-Inge
04-05-2025 om 21:13
Vanmorgen uitgeslapen
Verder een boek gelezen en bij een bos met de honden gewandeld vanmiddag
Vanavond pizza's gemaakt, oudste puber vraagt er om, meestal ergens in een vakantie dat we dat doen