Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Omdat ik het vorige week zo leuk vond om te lezen wat iedereen in het weekend doet, hierbij een nieuwe ronde! 

Zelf ga ik zo een bokslesje volgen bij een andere sportschool. Er was brand in mijn sportschool deze week, dus die zijn voorlopig dicht. De schade valt gelukkig mee, maar in de tussentijd moet ik toch mijn energie kwijt. Benieuwd! Verder studeren, lezen, ontspannen en formule 1 + voetbal kijken. Oh ja: De nieuwsapps een beetje ontwijken, want daar werd mijn humeur niet veel beter op. 


Sinds lange tijd ben ik eens alleen thuis, ik ga dus zonder commentaar/zonder anderen te storen zingend en dansend de dag door. Ik heb geen zin in winkels anders zou ik even plantjes willen halen.

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

13-11-2021 om 08:34

Ik ga mijn verjaardag afblazen.  Iets met nieuwe regels en max vier bezoekers. 

Ik ga zo werken, van 10 tot18 uur.....En vanavond kookt partner.... Morgen vrij, moet dan mijn planten winterklaar maken. 

zondag visite van mijn ouder, verder kleine huishoudelijke klusjes, proberen mijn borduurwerk af te maken en natuurlijk nog de nodige revalidatiedingen. Want dat houdt nooit op.

Ik ga zo even animal crossing spelen! Lekker even gamen. Normaal moet ik zaterdag boodschappen doen, maar die heb ik gisteren al gedaan verder straks nog even chocomelk en slagroom halen, voor tijdens de intocht van Sinterklaas. Vanmiddag hebben we de verjaardag van nichtje waar we heen gaan. Vanavond lekker op de bank en morgen ook nog geen plannen. Lekker lui doen en voor de tv hangen ofzo. De was wegwerken. Man gaat morgen misschien met dochter naar de bios. We zien wel.

ik ga zo even naar mijn vader voor een bakkie, daarna met zus en nichtje even winkelen, want vanmiddag creabea-middagje. Morgen naar mijn broer en schone zus. Beetje familieweekend zo  
En dan nog F1 kijken tussendoor en nog een paar kleine huishoudelijke klusjes

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

13-11-2021 om 08:46

Geen spannende dingen. Straks een flink stuk hardlopen (en de tips uitproberenn die ik heb gekregen om hoofdpijn achteraf te voorkomen). Dan komt er een logeetje en gaan we pannenkoeken en koekjes bakken.

Morgen een flinke wandeling met zijn allen. (En wat voorbereiding voor mijn werk volgende week, maar daar probeer ik nog even niet aan te denken.)

Wij hebben toevallig vandaag de ene ouder en morgen de andere ouders op bezoek tijdens de lunch. Verder doe ik rustig aan na een drukke week. Wat lezen, puzzelen of serie kijken, wellicht een spelletje met vriend. En wat kleine dingen in huis. 

Mallebeppie schreef op 13-11-2021 om 08:34:

Ik ga mijn verjaardag afblazen. Iets met nieuwe regels en max vier bezoekers.

Ik worstel hier ook mee. Mijn zoon is over 2 weken jarig. Ik weet het is een advies maar toch. Toch nog gefeliciteerd 🥳 

Ik ben net een kwartiertje uit bed.
Zit nu rustig te ontbijten.
Straks even kranten rond brengen en daarna heb ik nog wat huishoudelijke klusjes die gedaan moeten worden 
Morgen ochtend  komen  schoonouders, die gaan rond 2 uur weer weg.
De rest van de dag doen we niet veel meer.

Straks de grote boodschappen halen. Vanmiddag naar de kapper. Morgen misschien even een rondje op de bouwplaats om te zien hoever ze zijn met het bouwen van onze nieuwe woning. Eigenlijk niet heel veel te doen dit weekend: heerlijk! 

Vandaag wil ik de wasmachine aan het werk zetten, mijn auto schoonmaken, en hopelijk even wandelen als het droog is. Verder wil ik weer verder met the handsmaid tale.

Morgen heb ik in de middag afgesproken met familie, om de verjaardag van overleden familielid te herdenken.

Ik ben nu bij mijn vriend die straks eerst nog een preek moet schrijven voor morgen. 
Dan ga ik even groot onderhoud plegen aan mijn lijf (mijn hoofdhaar verven en de rest ontharen - krijg maandag Botox in mijn oksels. Hoop zo dat het werkt!). 


Afgelopen week heb ik een deel van mijn huis uitgemest en die spullen staan in de auto. Daarvan gaat een deel naar onze verkoopkast die we bij een kringloop hebben en een deel gaat naar een andere kringloop. Dat moet ik nog even uitzoeken en prijzen. Daarna dus die kant op. 
Verder lekker lezen, tv kijken, wilde nog haken maar die spullen ben ik vergeten. 

Oh ja, ook nog een beetje werk doen. Ik schrijf een plan van aanpak voor een regenboogteam op school, dat wil ik maandag af hebben. Zodat we op tijd paarse vrijdag kunnen voorbereiden. Gelukkig is dat dit jaar niet tegelijk met warme truiendag 😁. 

Vanmiddag ga ik met mijn dochter naar een kledingruil gebeuren en morgen komen mijn broer en schoonzus op visite .

Wij gaan straks het weekend weg, 2 nachtjes in een hotel in Amersfoort. Nog nooit geweest dus  ben benieuwd. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.