Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat vinden anderen fantastisch wat jij stom vindt...


Ik verbaas me over "drugs" . Dat is toch niet iets waarvan je denkt dat alle anderen dat geweldig vinden?

Miraval schreef op 20-03-2023 om 07:53:

Mensen die onnodig links blijven rijden op de snelweg... de horror

Ik denk niet dat er mensen zijn die expres links blijven rijden omdat ze dat zo fantastisch vinden?

Herfstappeltaart schreef op 20-03-2023 om 08:17:

Ik verbaas me over "drugs" . Dat is toch niet iets waarvan je denkt dat alle anderen dat geweldig vinden?

Niet alle anderen, maar "anderen"

Lieveheersbeest schreef op 20-03-2023 om 08:33:

[..]

Niet alle anderen, maar "anderen"

Hmm ik dacht dat de bedoeling lag in dingen die algemeen leuk gevonden worden. Als het gaat om dingen die sommigen leuk vinden wordt de lijst oneindig lang.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

20-03-2023 om 09:48

Herfstappeltaart schreef op 20-03-2023 om 08:48:

[..]

Hmm ik dacht dat de bedoeling lag in dingen die algemeen leuk gevonden worden. Als het gaat om dingen die sommigen leuk vinden wordt de lijst oneindig lang.

zo begreep ik de vraag ook idd.

Rap muziek
Hip hop 
Alcohol 
Kinderen
Sushi 
Meiland en Gilles
En vast nog meer waar ik nu niet op kom.

Herfstappeltaart schreef op 20-03-2023 om 08:17:

Ik verbaas me over "drugs" . Dat is toch niet iets waarvan je denkt dat alle anderen dat geweldig vinden?

Zeker niet alle, maar feit is dat er in Nederland enorm veel recreatief drugs gebruikt. Zeker als je softdrugs daar ook onder schaart. 

Herfstappeltaart schreef op 20-03-2023 om 08:48:

[..]

Hmm ik dacht dat de bedoeling lag in dingen die algemeen leuk gevonden worden. Als het gaat om dingen die sommigen leuk vinden wordt de lijst oneindig lang.

Oh kan hoor, maar zo staat het niet in de OP.

Wat betreft drugs: Mijn collega's vinden het fantastisch, ik niet. Ik dacht dat collega's zouden kwalificeren als "anderen" 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

20-03-2023 om 10:52

Beerlover schreef op 20-03-2023 om 03:04:

Jassen die op een dekbed lijken

Ja, vind ik ook (puffer jassen), maar ook jassen die van fluffy dekens gemaakt zijn (faux fur)... 

Poezie schreef op 20-03-2023 om 08:30:

[..]

Ik denk niet dat er mensen zijn die expres links blijven rijden omdat ze dat zo fantastisch vinden?

Nou dat weet ik niet hoor... sommigen denken volgens mij echt ik rij 100 km/uur links dus de maximale snelheid en dus hoef ik niet opzij te gaan voor jou...

Of wanneer er een kilometer verderop een vrachtwagen rechts rijdt toch al die tijd nog links blijven rijden want anders ben ik mijn plekje kwijt. Vreselijk irritant.

Herfstappeltaart schreef op 20-03-2023 om 08:17:

Ik verbaas me over "drugs" . Dat is toch niet iets waarvan je denkt dat alle anderen dat geweldig vinden?

Drugs is idd vrij normaal in uitgaansettings

ik hou ook niet van teveel zon, lange avonden of een lange zomer 

Roodkapjeendewolf schreef op 20-03-2023 om 11:04:

ik hou ook niet van teveel zon, lange avonden of een lange zomer

Dat vind ik altijd een bijzondere tegenstelling inderdaad. Mensen die houden van de winter en het gezellige donker zijn en mensen die houden van zon, warmte en lange zwoele avonden. Niet dat het ene beter is dan het andere hoor maar naar mezelf kijkend ben ik aan het einde van de winter altijd wel helemaal klaar met de kou en het donkere weer. Zo erg zelfs dat ik in de coronatijd gewoon depressieve buien had. Dus ik heb het gevoel dat nu voor mij alles weer beter wordt... lekker weer en zon en veel buiten zijn op terrasjes enzo.

Miraval schreef op 20-03-2023 om 10:58:

[..]

Nou dat weet ik niet hoor... sommigen denken volgens mij echt ik rij 100 km/uur links dus de maximale snelheid en dus hoef ik niet opzij te gaan voor jou...

Of wanneer er een kilometer verderop een vrachtwagen rechts rijdt toch al die tijd nog links blijven rijden want anders ben ik mijn plekje kwijt. Vreselijk irritant.

Die mensen doen dat omdat ze dat praktisch vinden en geen zin hebben in een bekeuring voor te hard rijden. Niet omdat ze dat fantastisch vinden om te doen.

Kamperen
Center Parks (en alle andere vakantieparken)
Shoppen
Het Nederlandse lied

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.