Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat vind je onmisbaar in je huiskamer?

Als tegenhanger voor mijn andere topic.

TO begint: Warme kleuren, een comfortabele bank, groene planten, kamerhoge gordijnen voor de sfeer en de akoestiek.
En ja...ook een t.v.


een houten vloer 

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

18-09-2021 om 17:57 Topicstarter

Piggy_in_the_Mirror schreef op 18-09-2021 om 17:55:

een houten vloer

Vind ik ook echt prachtig. Hier is het laminaat geworden (wel een hele mooie, net echt hout) wegens praktische overwegingen (kleinkinderen en hond). Maar het is wel het allermooiste.

Een dak boven mijn hoofd.

Een zetel. En een handige grote salontafel (ik zie te vaak te kleine en onhandige salontafels).

TV.

Barkast.

Boekenkasten.

Herfstappeltaart schreef op 18-09-2021 om 17:57:

[..]

Vind ik ook echt prachtig. Hier is het laminaat geworden (wel een hele mooie, net echt hout) wegens praktische overwegingen (kleinkinderen en hond). Maar het is wel het allermooiste.

Laminaat kan ook zeker mooi zijn! 

Ik heb een massief eikenhouten planken vloer.  Helemaal doorleefd ,vol deuken, knoesten en krassen.  Ik kan me geen mooiere vloer wensen. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-09-2021 om 18:01

Houten vloer
Een zitplek
Veel planten
Veel boeken

de bank! 

Edit: nog even rondgekeken en de planten zou ik ook niet willen missen

Een lekkere bank, een salontafel met lade, groene planten en tv

WickedDotterel45

WickedDotterel45

18-09-2021 om 18:03

Grote ramen, openslaande deuren naar de tuin.

boeken!

Een lekkere bank ook wel ja. En mijn kattenkrabpaal, anders gebruiken ze de bank daarvoor 

En kunst aan de muur. En mijn piano. 

Ik kijk even om me heen naar mijn kinderen en de staat van de kamer en het enige wat me te binnen schiet is KASTRUIMTE 

MoederBarberin schreef op 18-09-2021 om 18:10:

Ik kijk even om me heen naar mijn kinderen en de staat van de kamer en het enige wat me te binnen schiet is KASTRUIMTE

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

18-09-2021 om 18:15 Topicstarter

Piggy_in_the_Mirror schreef op 18-09-2021 om 18:00:

[..]

Laminaat kan ook zeker mooi zijn!

Ik heb een massief eikenhouten planken vloer. Helemaal doorleefd ,vol deuken, knoesten en krassen. Ik kan me geen mooiere vloer wensen.

Prachtig!

MoederBarberin schreef op 18-09-2021 om 18:10:

Ik kijk even om me heen naar mijn kinderen en de staat van de kamer en het enige wat me te binnen schiet is KASTRUIMTE

Herkenbaar haha. 

Herfstappeltaart

Herfstappeltaart

18-09-2021 om 18:16 Topicstarter

eva_luna schreef op 18-09-2021 om 18:03:

Grote ramen, openslaande deuren naar de tuin.

Heb ik ook inderdaad, kan zo de tuin in lopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.