Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat sterft een langzame dood, Via of Viva?

Is Nederland te klein voor deze twee fora of gaan we massaal hoppen? Post hier hoe jij denkt dat het afloopt.


Moxxie

Moxxie

17-07-2021 om 09:34 Topicstarter

Het is zaterdagmorgen half tien. Het nieuws dat Viva blijft is er al even en het topic daar telt 23 pagina's. Ik voorspel een langzame dood voor Viva.

Ze blijven beide bestaan.

Maar het laat wel zien hoe professioneel ze zijn bij viva

Het zal er vanaf hangen hoe goed Via vindbaar gaat zijn op google, maar ik denk wel dat er een markt is voor Via.

Via vult het gat tussen OO (dat wel erg tam en braaf is) en Viva (waar mensen soms compleet los kunnen gaan).
Via is iets buiten de lijntjes te kunnen kleuren, maar waarbij gezeligheid de boventoon voert.

Dus beiden blijven bestaan. Tenzij dpg er weer de stekker uit trekt bij viva.

Ik denk allebei niet, kabbelt allebei lekker door. 

Hoop iig niet dat ze alle oude berichten gaan verwijderen, daar nog niet helemaal duidelijk is in welke vorm ze verder gaan :/ zeggen ze nu ... Lekker betrouwbaar jongens.

Met zo'n achterban maken ze er misschien zelfs iets op abonnement basis van  de die hard fans blijven wel I guess

Ik mis de poll . Eerlijk, ik denk dat Viva een langzame dood tegemoet gaat. De die-hards blijven daar nu natuurlijk, maar echt lekker forumt het daar al lange tijd niet meer, en geïnvesteerd in het forum werd daar ook niet meer. Ikzelf zou de hartjes teveel missen, als ik nu terug ging  

Ik denk dat Viva het niet gaat redden en dat de stekker er alsnog uit gaat. Veel mensen hebben al een andere plek gevonden en er zijn ook mensen heel erg boos nu en terecht.

Moxxie

Moxxie

17-07-2021 om 09:44 Topicstarter

Het leuke aan Viva is natuurlijk de vaart die erin zit. Je kan lekker doorlezen en hoeft geen tien minuten te wachten op de volgende reactie. En als je ziet dat het topic 'Forum blijft' nu nog maar 23 pagina's heeft lijkt het erop dat de vaart er al behoorlijk uit is.

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

17-07-2021 om 09:48

Ik denk dat Viva het zeker gaat redden. 
Top dat ze door gaan!!

Via wordt waarschijnlijk actiever maar niet zo groot als viva (gezien 20+ jaar vs 9 dagen) Viva zal nooit helemaal dood gaan maar de activiteit neemt wel af denk ik.

De toekomst gaat het ons leren. Viva heeft in het verleden bewezen dat ze weten hoe google werkt, waardoor ze heel hoog geïndexeerd werden. Als Viafora echt kans wil maken om te overleven zullen ze daar echt aandacht aan moeten besteden. En zoals mijn man (met kennis op dat gebied) zegt: Hoe de indexering van Google precies werkt is een soort black magic. 
Ik hoop heel erg dat dit forum het redt, ik vind het hier wel gezellig.

Viafora is een veel fijner forum in het gebruik, ik hoop dat het snel groot wordt. En dat de naarlingen achterblijven op Viva, dat zou dan ook mooi zijn 

viva lijkt wel een jojo zeg.. voorlopig blijf ik vooral hier denk ik

Antwoord op vraag in OP: ik hoop viva

ik hoop dat dit forum blijft bestaan. Het werkt zo makkelijk. Die irritante 'lees meer' knop weg. En het onthouden waar je gebleven bent is zo fijn.

LoveCats! schreef op 17-07-2021 om 09:49:

Via wordt waarschijnlijk actiever maar niet zo groot als viva (gezien 20+ jaar vs 9 dagen) Viva zal nooit helemaal dood gaan maar de activiteit neemt wel af denk ik.

Zijn jullie hier actief bezig met het bekend worden voor nieuwe aanwas? Geen idee hoe het in zijn werk gaat.


Viva geen idee of dat blijft bestaan. Denk dat ze rijkelijk laat waren met dit nieuws, iig tegenover iedereen die de afgelopen weken zo druk is geweest nadat we gewoon op straat werden gepleurd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.