Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ook wel eens gezegd mag worden...

Een plek om eens onverwacht fijne zaken met elkaar te delen. 

Lexus

Lexus

19-12-2025 om 11:57 Topicstarter

TO trapt af: de thermostaat van mijn cv viel steeds uit. Ik zag al koude kerstdagen voor me en werd er helemaal zenuwachtig van: mijn cv man (een schat) zit 40 km verderop, hier in de buurt is niemand te vinden en die mensen hebben het natuurlijk superdruk nu. Maar... gisterochtend om 10 uur gemaild/geappt  en wat denk je? Hij stond om 12 uur op de stoep! Zo fijn. 

Wat fijn! 
Ik ben zo blij met mijn collega's. Deze laatste week die altijd zo druk is, zo goed doorgekomen. We houden met een handvol mensen alle klassen draaiende ondanks twee langdurig zieke collega's. Doen heel veel ad-hoc acties om het onszelf zo makkelijk mogelijk te maken. Gisteren kerststukjes gemaakt in de gang voor mij lokaal. Niet iedereen een bende in zijn eigen lokaal maar klas na klas op hetzelfde stukje vloer. Toen de kinderen naar huis waren was het met twee collega's in tien minuten opgeruimd. Zo fijn dat iedereen dat dan meteen een goed idee vindt en scheelt zo veel tijd. 

Wij hadden een supergeslaagde kerstborrel van mijn werk. Sfeer was gezellig, het feest goed georganiseerd, een heerlijk buffet, en een leuk kerstpakket.

madee schreef op 19-12-2025 om 18:52:

Wij hadden een supergeslaagde kerstborrel van mijn werk. Sfeer was gezellig, het feest goed georganiseerd, een heerlijk buffet, en een leuk kerstpakket.

Wat een fijne positieve post!

Vandaag gevideo-beld door mijn voormalige leidinggevende (we werken wel nog bij hetzelfde bedrijf) waar ik afgelopen ruim half jaar nog 8 uur per week een klus heb gedaan, waaronder inwerken van iemand. Ik kreeg er gewoon voor betaald. En nu belde ze dat ze mij een gratificatie gaan geven omdat het zó bijzonder was wat ik allemaal had gedaan... jeetje. En er waren al zoveel veren in mijn XX gestoken toen ik daar vertrok. En ik had het gewoon graag gedaan. Ze verdienen het zelf! 
Maar het is óók fijn en leuk natuurlijk!

Dat ik ,als gepensioneerde , in een heel fijn team ben gekomen, die mij waarderen.

Ze zorgen ervoor, dat ik niet alleen in de huiskamer kom te staan, plagen mij met mijn leeftijd, maar ze zijn zuinig op mij.

Dat ik een thuiszorgorganisatie belde voor hulp voor mijn bejaarde vriendin, en dat ze vanaf komende maandag meteen kunnen beginnen (en ook nog sorry zeiden dat het het weekend nog niet ging lukken) Had ik echt niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.