Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat maakt dat jij je thuis voelt?

Voel jij je prettig in je woning en waardoor voelt het goed?
Is dat het huis, de woonomgeving, de mensen in je omgeving? Hoe heb jij van je huis een thuis gemaakt? 


HarleyQuin schreef op 25-08-2021 om 22:55:

Ik voel mij nergens meer thuis ook niet meer een veilig gevoel.

Dat lijkt me echt vreselijk…  is er een reden waardoor je het zo voelt?

-Annabelle-

-Annabelle-

26-08-2021 om 10:46 Topicstarter

HarleyQuin schreef op 25-08-2021 om 22:55:

Ik voel mij nergens meer thuis ook niet meer een veilig gevoel.

Ach wat naar vind ik dat! Wil je iets kwijt over hoe dat komt?

TanSwallow86

TanSwallow86

26-08-2021 om 13:30

-Annabelle- schreef op 26-08-2021 om 10:46:

[..]

Ach wat naar vind ik dat! Wil je iets kwijt over hoe dat komt?

Ik ben in 2001 verkracht in mijn vorige huis door een collega die ik had uitgenodigd. Zodoende voel ik mij nergens meer thuis en veilig. Ook in dit huis ben ik door hem verkracht, werd lang door hem gestalked. 

-Annabelle-

-Annabelle-

26-08-2021 om 13:54 Topicstarter

Wat verschrikkelijk voor je! Afschuwelijke ervaringen en dan ook nog op de plek waar je je fijn zou moeten kunnen voelen! Wat zijn er toch vreselijke figuren…Lijkt me heel moeilijk om hier mee om te gaan.

HarleyQuin schreef op 26-08-2021 om 13:30:

[..]

Ik ben in 2001 verkracht in mijn vorige huis door een collega die ik had uitgenodigd. Zodoende voel ik mij nergens meer thuis en veilig. Ook in dit huis ben ik door hem verkracht, werd lang door hem gestalked.

Ow wat ellendig. Is hij er voor veroordeeld of ben je er in ieder geval vanaf? Een ander huis? Zou dat helpen?

TanSwallow86

TanSwallow86

26-08-2021 om 14:11

Heidi-Forumbeheer schreef op 26-08-2021 om 13:54:

[..]

Ow wat ellendig. Is hij er voor veroordeeld of ben je er in ieder geval vanaf? Een ander huis? Zou dat helpen?

Niet veroordeeld. Politie zei dat ik loog. Dader is Filipino en collega van de agente die aangifte opnam, las mijn dossier, die collega is getrouwd met Filipino en zei Filipino's doen dat niet. 

-Annabelle-

-Annabelle-

26-08-2021 om 19:56 Topicstarter

HarleyQuin schreef op 26-08-2021 om 14:11:

[..]

Niet veroordeeld. Politie zei dat ik loog. Dader is Filipino en collega van de agente die aangifte opnam, las mijn dossier, die collega is getrouwd met Filipino en zei Filipino's doen dat niet.

Wat achterlijk zeg!

HarleyQuin schreef op 26-08-2021 om 14:11:

[..]

Niet veroordeeld. Politie zei dat ik loog. Dader is Filipino en collega van de agente die aangifte opnam, las mijn dossier, die collega is getrouwd met Filipino en zei Filipino's doen dat niet.

Had je geen dna van de dader? 

TanSwallow86

TanSwallow86

26-08-2021 om 20:10

redbulletje schreef op 26-08-2021 om 19:59:

[..]

Had je geen dna van de dader?

Nee, want ik had niet gelijk aangifte gedaan, pas veel later. Heb ook geen onderzoek gehad

Wat verschrikkelijk Harleyquin.  
Heb je hier professionele hulp bij? 

HarleyQuin schreef op 26-08-2021 om 20:10:

[..]

Nee, want ik had niet gelijk aangifte gedaan, pas veel later. Heb ook geen onderzoek gehad

Hoe vervelend ook, dan is 't jouw woord tegen 't zijne. 

TanSwallow86

TanSwallow86

26-08-2021 om 20:21

RavIvaR schreef op 26-08-2021 om 20:18:

Wat verschrikkelijk Harleyquin.
Heb je hier professionele hulp bij?

Ja, sinds 2009. Heb PTSS, angstaanvallen, paniekaanvallen, flashbacks, nachtmerries. Gebruik ook medicatie. 

Maar dit is allemaal off topic

Jee, heftig, zeker dat je dit alles al zolang  met je meedraagt.  Eigenlijk geen woorden voor. 
Ik vind het knap dat je dit wel hier deelt en mocht je daar  behoefte aan hebben hoop ik ook dat je dat blijft doen. (In welk topic dan ook.)

-Annabelle-

-Annabelle-

26-08-2021 om 21:44 Topicstarter

HarleyQuin, als het je helpt om van je af te schrijven en je vindt hier een luisterend oor, dan is dat natuurlijk helemaal oke. Of dat nu off-topic is of niet maakt mij nou echt helemaal niet uit. Het lijkt me afschuwelijk om je niet meer veilig te voelen. Je zal er niet zoveel aan hebben maar in ieder geval een dikke  van mij.

HarleyQuin schreef op 26-08-2021 om 20:21:

[..]

Ja, sinds 2009. Heb PTSS, angstaanvallen, paniekaanvallen, flashbacks, nachtmerries. Gebruik ook medicatie.

Maar dit is allemaal off topic

Wat een akelig verhaal. Wordt je zoiets verschrikkelijks aangedaan op een plek waar je veilig moest zijn, laat de politie je ook nog zitten.

Ik hoop heel erg dat je toch een beetje steun kunt vinden, bijvoorbeeld op dit forum en dat je leven steeds positiever gaat worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.