Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat krijgt de krantenbezorger tegenwoordig?

Euphoria schreef op 19-12-2025 om 09:28:

[..]

vooroordelen. Op deze manier misstaan ze niet in een hutje op de hei.

Haha, ja klopt. Mijn oom is ook nogal een raar figuur. Zit vol met vooroordelen. Had nooit een TV in huis want dat was voor domme mensen. Je moest boeken lezen, de natuur in, dat was pas ontwikkeling. Tja. Ze doen maar. Hij moest eens weten hoeveel ik geleerd heb van documentaires op TV of van series. Niet alleen algemene kennis, maar ook medische, andere talen, etc. Maar ja, zoals gezegd, hij zit vol vooroordelen. Mijn tante is wat milder. Die had wel een TV gewild, maar mijn oom is nogal overheersend. 

Schoondochter schreef op 19-12-2025 om 09:33:

[..]

Wauw, wat raar om zo'n last te hebben van iets wat helemaal niet om jou draait. Dat je zoveel vindt van wat anderen doen, en daarom zelfs zou verhuizen. Een cursusje mindfulness was goedkoper geweest.

Nou ja niet alleen daarom natuurlijk, het zijn ook gewoon enorme natuurmensen dus het oosten past beter bij ze. In de bossen. Ik trok ook wel even mijn wenkbrauw op toen oom dat zei hoor, dat hij zich zo stoorde aan die busjes met bezorgers die de hele dag door de straat rijden. Wat heb je daar nou voor last van? Ik vind daar niets van. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.