Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat kan tegenwoordig écht niet meer?

Denk aan antwoorden als "gewone thee bestellen in een restaurant" want "wat is gewone thee?"

of "een lange mouwen truitje zoeken" ipv een "longsleeve" want dan begrijpt de gemiddelde Zara medewerker je tegenwoordig niet meer.

Wat kan tegenwoordig niet meer?


Geen zware onderwerpen als de pietendiscussie of gender gerelateerde opmerkingen a.u.b. Hou het leuk en luchtig in onze gezellig huiskamer


Ik zocht laatst met iemand met een kind dat niet zo veel lust een plek om te lunchen waar ze ook (voor kind) 'gewoon' een broodje kaas of worst op de kaart hadden.
Neehoor: gerookte zalm met verse bieslook, huisgemaakte pesto met pommedori tomaten, beenham met honing-mosterdsaus etc. Maar geen boterham met kaas.

Regendrup.

Regendrup.

13-12-2021 om 22:24 Topicstarter

Aaaanne schreef op 13-12-2021 om 22:22:

Ik zocht laatst met iemand met een kind dat niet zo veel lustten een plek om te lunchen waar ze ook (voor kind) 'gewoon' een broodje kaas of worst op de kaart hadden.
Neehoor: gerookte zalm met verse bieslook, huisgemaakte pesto met pommedori tomaten, beenham met honing-mosterdsaus etc. Maar geen boterham met kaas.

deze is perfect voor dit topic. Precies wat ik bedoel!

PriceyRook54

PriceyRook54

13-12-2021 om 22:24

Zwarte koffie. Da’s nu Americano. 

Aaaanne schreef op 13-12-2021 om 22:22:

Ik zocht laatst met iemand met een kind dat niet zo veel lustten een plek om te lunchen waar ze ook (voor kind) 'gewoon' een broodje kaas of worst op de kaart hadden.
Neehoor: gerookte zalm met verse bieslook, huisgemaakte pesto met pommedori tomaten, beenham met honing-mosterdsaus etc. Maar geen boterham met kaas.

Inderdaad, gewoon broodje kaas is bijna nergens meer te krijgen. 

Niet op zijn minst flexitariër zijn en hoogstens 3 keer per week vlees eten.

Ik ben carnivoor. En man ook.


Ik wil ook gewoon een broodje americain preparé. Zonder 20 kruidenmengels of allerlei rare groenten tussen. (Een blad sla of schijf tomaat tot daaraantoe.)

En ja, een gewoon lang broodje. Wit. Geen volkoren bagel ofzo.

Aaaanne schreef op 13-12-2021 om 22:22:

Ik zocht laatst met iemand met een kind dat niet zo veel lust een plek om te lunchen waar ze ook (voor kind) 'gewoon' een broodje kaas of worst op de kaart hadden.
Neehoor: gerookte zalm met verse bieslook, huisgemaakte pesto met pommedori tomaten, beenham met honing-mosterdsaus etc. Maar geen boterham met kaas.

Misschien bij de Hema?

Tuinfluiter schreef op 13-12-2021 om 22:36:

[..]

Misschien bij de Hema?

Zelfs dan zit er sla tussen Maar we hadden ook bedacht dat waar ze iig brood en kaas hebben, ze vast voor kind ook wel een broodje met alleen kaas willen maken. Maar het staat niet meer gewoon op de kaart.


Naast 'longsleeve' zijn er nog meer van die kledingstukken met nieuwe namen. Ik had een soort broek gezien die me wel wat leek. Op internet kwam ik er niet uit, want ik kende de juiste zoekterm blijkbaar niet. Het bleek dus een tregging te zijn.

Broodjebrie schreef op 13-12-2021 om 22:26:

[..]

Inderdaad, gewoon broodje kaas is bijna nergens meer te krijgen.

Met jouw forumnaam is dat wel een heel grappige uitspraak

Aaaanne schreef op 13-12-2021 om 22:22:

Ik zocht laatst met iemand met een kind dat niet zo veel lust een plek om te lunchen waar ze ook (voor kind) 'gewoon' een broodje kaas of worst op de kaart hadden.
Neehoor: gerookte zalm met verse bieslook, huisgemaakte pesto met pommedori tomaten, beenham met honing-mosterdsaus etc. Maar geen boterham met kaas.

Een beetje restaurant of lunchroom doet daar niet moeilijk over en maakt gewoon een broodje kaas. Wij zaten afgelopen voorjaar ergens waar ze een vrij beperkte kaart hadden en onze jongste lust ook niet zo veel. Gewoon een tosti voor haar gevraagd, was geen probleem.

Aaaanne schreef op 13-12-2021 om 22:41:

[..]

Zelfs dan zit er sla tussen Maar we hadden ook bedacht dat waar ze iig brood en kaas hebben, ze vast voor kind ook wel een broodje met alleen kaas willen maken. Maar het staat niet meer gewoon op de kaart.


Naast 'longsleeve' zijn er nog meer van die kledingstukken met nieuwe namen. Ik had een soort broek gezien die me wel wat leek. Op internet kwam ik er niet uit, want ik kende de juiste zoekterm blijkbaar niet. Het bleek dus een tregging te zijn.


We waren laatst ergens, waar je een boterham met jam voor je kind kon bestellen. Vond ik haast retro .

En dan heb je ook een jegging, of vergis ik me nu?

Rouge. Bestaat niet meer. Is blush.

Dagje Amsterdam met de kinderen. Toen we een frietje (sorry, ze noemen het daar patat 🤣) gingen eten wilde zoonlief graag appelmoes bij de friet. Helaas die hadden ze niet, hadden ze ook nooit van gehoord friet met appelmoes. Ze hadden wel weedsaus 😳

Regendrup.

Regendrup.

13-12-2021 om 22:47 Topicstarter

Fenyw schreef op 13-12-2021 om 22:47:

Rouge. Bestaat niet meer. Is blush.

Echt 

Een sigaret opsteken in de trein.

Op je 14e voor het eerst alcohol drinken, was toen toch vrij normaal.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.