Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Broodjebrie
03-05-2026 om 17:34
lientje69 schreef op 03-05-2026 om 16:25:
[..]
Wat een geweldig mooie uitdrukking jouw laatste zin!
Jujubee
![]()
Dank je wel! Dit gaat om een familielid waarmee ik een beetje in discussie ben. Laat ik het er maar op houden dat ze mijn agenda wil bepalen. Daar houd ik totaal niet van en dat weet ze.
Grindelwald
03-05-2026 om 17:37
Broodjebrie schreef op 03-05-2026 om 17:34:
[..]
Dank je wel! Dit gaat om een familielid waarmee ik een beetje in discussie ben. Laat ik het er maar op houden dat ze mijn agenda wil bepalen. Daar houd ik totaal niet van en dat weet ze.
Dat is sowieso irritant, wie dat ook doet. Is een van mijn grootste ergenissen. Vooral wanneer de zin want jij hebt geen kinderen dus tijd genoeg er achter aan komt.
Grindelwald
03-05-2026 om 17:37
lientje69 schreef op 03-05-2026 om 16:27:
Ik zeg het hier maar even hardop. Want in het echie krijg te veel commentaar als ik het zeg. Ik baal ervan en ben er ook verdrietig om dat mijn vooruitgang zo minimaal is geweest en er straks 7 maanden om zijn en ik dus moet gaan accepteren dat dit is wat het is voor de toekomst.
Broodjebrie
03-05-2026 om 17:49
Grindelwald schreef op 03-05-2026 om 17:37:
[..]
Dat is sowieso irritant, wie dat ook doet. Is een van mijn grootste ergenissen. Vooral wanneer de zin want jij hebt geen kinderen dus tijd genoeg er achter aan komt.
Dat zei ze nog net niet, maar het hing wel in de lucht. Ik heb maar even wat afstand van haar genomen, dat werkt het beste.
Dolfje
03-05-2026 om 17:52
Grindelwald schreef op 03-05-2026 om 17:37:
[..]
Vooral wanneer de zin want jij hebt geen kinderen dus tijd genoeg er achter aan komt.
Oh ja die krijg ik ook regelmatig. Net als " hoe kan jij nu moe zijn"
Broodjebrie
03-05-2026 om 18:41
Dolfje schreef op 03-05-2026 om 17:52:
[..]
Ja, die zin kreeg ik ook naar m'n hoofd geslingerd.
Grindelwald
03-05-2026 om 18:43
[..]
Ja onmogelijk. Je kan pas moe zijn wanneer je kinderen hebt 😅
Roos57
03-05-2026 om 18:46
Grindelwald schreef op 03-05-2026 om 18:43:
[..]
Ja onmogelijk. Je kan pas moe zijn wanneer je kinderen hebt 😅
Moe der
Het woord zegt het al 🙃🙃
Bellebelle
03-05-2026 om 18:56
[..]
Of ‘jij werkt toch niet ‘. Ik heb geen gezondheidsproblemen en toen die opmerking gemaakt werd, waren mijn kinderen nog heel jong, maar even zo goed was ik toen ook weleens moe.
Herfstappeltaart
03-05-2026 om 19:03
Jujubee schreef op 03-05-2026 om 12:17:
[..]
Ik heb geen eigen hond hoor, maar een deelhond. Die heeft bijna zeven weken hier gelogeerd omdat zijn baasje een nieuwe heup heeft en nu is hij weer naar huis. Hij is niet dood, gelukkig, maar nu hij weer bij zijn baasje is, kom ik maar lastig tot rust. Ik wil geen eigen hond ook, maar een deelhond hebben is wel heel gezellig.
Nou, ik ben altijd alleen op vakantie gegaan en vond het altijd prima, maar de laatste jaren vind ik het minder leuk. Vorig jaar ben ik nog naar Egypte geweest met mijn moeder en dat was zo gezellig, dat ik nu weer bang ben om me te gaan vervelen en me niet op mijn gemak te voelen alleen. Ik ben ook wat voorzichtiger geworden qua veiligheid en zo, dus ik vertrouw dingen ook wat minder snel. Dus ja, ik vind het wel spannend. Ik ga van maandag tot vrijdag, dus ook best lang. Alleen eten vind ik het ergst. Meestal haal ik wat af en ga ik dan op mijn kamer eten. Ik ben wel blij dat ik geen week in Griekenland geboekt heb. Dat deed ik vroeger ook alleen, maar een strandvakantie is best lang in je uppie.
Ja, snap ik, dat je zonder je man niet meer weg zou gaan in je eentje. Het is echt iets wat je moet liggen en wat je moet durven, denk ik.
Dank je voor de knuffel, broodjebrie.
Ah een deelhond. Ik had even niet goed opgelet denk ik. Ik snap dat je hem nu mist. Honden zijn zulke lieverds. Wij hebben in de zomer altijd drie weken de hond van mijn dochter als ze op vakantie zijn en als hij weer weg is mis ik hem ook. Als je alleen bent, zoals jij, zal dat nog erger zijn.
Sterkte en hopelijk heb je het toch fijn
🍀