Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Vriendin belde net vanaf haar werk, contract wordt niet verlengd. Ze is boos, terwijl ze al maanden aan het solliciteren is, en over zowat alles wat met dit bedrijf en de baan ontevreden is. Ik begrijp dat het vervelend is, maar ik snap ook dat haar werkgever haar onvrede zat is. Ze was haar spullen uit haar bureau aan het halen, want morgen vrij en volgende week ziek, ze deed geen stap meer in dit *%&@# bedrijf. Geprobeerd haar te kalmeren en ziekmelden afgeraden, maar hoop dat ze niet met veel bombarie de deur uitgaat. 

Yumi schreef op 27-11-2025 om 12:11:

Vriendin belde net vanaf haar werk, contract wordt niet verlengd. Ze is boos, terwijl ze al maanden aan het solliciteren is, en over zowat alles wat met dit bedrijf en de baan ontevreden is. Ik begrijp dat het vervelend is, maar ik snap ook dat haar werkgever haar onvrede zat is. Ze was haar spullen uit haar bureau aan het halen, want morgen vrij en volgende week ziek, ze deed geen stap meer in dit *%&@# bedrijf. Geprobeerd haar te kalmeren en ziekmelden afgeraden, maar hoop dat ze niet met veel bombarie de deur uitgaat.

Oh ja dat zou ik ook lastig vinden. Mensen lijken te denken dat ze het altijd verdienen dat een tijdelijk contract wordt omgezet. Ook als ze zelf ervaren dat ze helemaal niet op hun plek zitten.

Schoondochter schreef op 27-11-2025 om 12:13:

[..]

Oh ja dat zou ik ook lastig vinden. Mensen lijken te denken dat ze het altijd verdienen dat een tijdelijk contract wordt omgezet. Ook als ze zelf ervaren dat ze helemaal niet op hun plek zitten.

Het is inderdaad lastig, ze kan nogal ongenuanceerd haar mening verkondigen. Haar onvrede is ook niet altijd terecht, waardoor ik me kan voorstellen dat de werkgever haar manier van aanspreken niet zal waarderen. Ik hou het oppervlakkig voor ik ook een veeg uit de pan krijg   

Ik hoop niet dat jij ineens langs komt.

je bent gewoon een zak hooi.

ze vraagt welke straat idioot🙄

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.