Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Nee buurman kleine Kareltje is niet zindelijk. Je hoeft (nog) niet trots te zijn op Kareltje je moet trots zijn op jezelf! 
Jij herkent aan de lichaamstaal van Kareltje dat hij moet plassen en zorgt ervoor dat hij op tijd op het potje zit! Dat hij al 5 dagen geen "ongelukje" heeft gehad is jouw prestatie niet die van Kareltje. 
Kareltje gaat pas in 2026 na de meivakantie naar school dus je hebt nog bijna een jaar om te zorgen dat Kareltje het zelf gaat zeggen en doen.
Laat het maar een keer mis gaan,  dan leert Kareltje zelf de signalen herkennen. 

Bakblik schreef op 16-06-2025 om 12:35:

Nee buurman kleine Kareltje is niet zindelijk. Je hoeft (nog) niet trots te zijn op Kareltje je moet trots zijn op jezelf!
Jij herkent aan de lichaamstaal van Kareltje dat hij moet plassen en zorgt ervoor dat hij op tijd op het potje zit! Dat hij al 5 dagen geen "ongelukje" heeft gehad is jouw prestatie niet die van Kareltje.
Kareltje gaat pas in 2026 na de meivakantie naar school dus je hebt nog bijna een jaar om te zorgen dat Kareltje het zelf gaat zeggen en doen.
Laat het maar een keer mis gaan, dan leert Kareltje zelf de signalen herkennen.

Sinds wanneer heb jij (ook) een Kareltje? 

Yumi schreef op 16-06-2025 om 12:41:

[..]

Sinds wanneer heb jij (ook) een Kareltje?

Ik snap de vraag niet? 

Bakblik schreef op 16-06-2025 om 12:50:

[..]

Ik snap de vraag niet?

Je vertelt iets over kareltje, ik dacht eerst een antwoord op Moederkareltje. Maar die zie ik niet, vandaar mijn vraag

Tjeee je noemt het kind van buurman Kareltje, "spraakverwarring"

Yumi schreef op 16-06-2025 om 13:05:

[..]

Je vertelt iets over kareltje, ik dacht eerst een antwoord op Moederkareltje. Maar die zie ik niet, vandaar mijn vraag

Tjeee je noemt het kind van buurman Kareltje, "spraakverwarring"

Ja ik dacht ook gelijk aan moederkareltje 😂 

Broodjebrie schreef op 16-06-2025 om 16:09:

[..]

Ja ik dacht ook gelijk aan moederkareltje 😂

Ik zal volgende keer een andere jongensnaam kiezen. 

my god wat ben je aan het doen?! Ben bijna in staat om je opzij te duwen en zelf te doen.

mag ik alsjeblieft weg, ik kan weinig hebben vandaag 

Ik wil je best helpen om op deze parkeerplaats je auto terug te vinden maar met de informatie grijze Renault kom ik niet zo ver, daar zijn er meer van tussen deze 80-100 auto's.
Ik:Heb je misschien het kenteken en/of het type Renault?
Oudere meneer: Nee,  geen idee! 
Dan denk ik:
Als je zulke essentiële dingen niet meer weet, is het dan überhaupt nog wel verstandig om zelfstandig met de auto op pad te gaan? 

Collega, wil je eens ophouden om iedereen op stang te jagen omdat jij iets niet goed gelezen hebt? We kregen bijna allemaal een hartverzakking omdat we dacht dat er geheime informatie op straat lag, maar die lag dus niet op straat. Allemaal omdat mijn collega iets niet goed had gelezen.

Grrr . Rotpijn!

Ik wil even de komende tijd even helemaal niets, even niet nadenken of wat dan ook. Gewoon algemene rust. Maar dat is volgens mij iets teveel gevraagd

Te laf om zelf terug te appen dus laat je broer iets sturen.  Maar he jij bent de enige normale en wij sporen niet. 

Wat een kutdag

Welke sufferd heeft de zomertijd ingevoerd zodat we nog langer in de hitte kunnen zitten.

wat ben jij toch een viezerik. Dat je verkouden bent kun je niks aan doen maar hou je asjeblieft een beetje in, je zit zo goor je neus op te halen dat we er echt onpasselijk van werden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.