Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Hebben jullie  nu je zin?
Dom hoor, erg kortzichtig.

Hé joh wanneer gaat dat korte termijn denken bij jullie ambtenaren eens het raam uit?
Iedere 4 maanden 3 kuub zand in het sinkhole storten en de straat weer netjes dichtleggen heeft in de afgelopen 4 jaar meer gekost dan een goede reparatie van het riool waar het zand steeds in verdwijnt. 
Ja ik weet dat er bouwplannen zijn voor de wijk aan de overkant en dat het zware verkeer dat daarvoor komt ook schade aan zal richten maar die bouwplannen zijn al 25 jaar plannen en dat er concreet iets gaat gebeuren is nog niet bekend. 
Sorry mannen, ik heb vandaag geen koffie gebracht ik voel me niet oké.  Tot over een week of 15 dan zal er weer zand gestort moeten worden, dan breng ik weer koffie. 

Echt, zet al die info volgende keer alsjeblieft gewoon op de uitnodiging. We regelen van alles, gokken van alles, en nu dan toch nog een brief met extra info. 

zeg lente komt er nog wat van!!!! van die 13-14 graden koop ik niks

Ja lieve schat, ik kijk naar andere vrouwen. 

Jullie zijn oprecht verbaasd dat mijn kind altijd zo keurig ruim op tijd is voor zijn rijles?  Hij moet er met het ov naartoe en voor het geld dat jullie vragen voor een uur is 12 minuutjes te laat geen optie,  18 minuten te vroeg is voordeliger. 
Thuis ophalen doen jullie niet meer en terecht, zeker voor de mensen die buiten de stad wonen in een dorp waar je niet af mag rijden is die rit van 20 minuten naar de examenstad weinig variatie in wegen en kruipen die geleerd moeten worden. 
Mijn kind reist met studenten ov dus wegbrengen ga ik echt niet doen. Ja hij is weer te vroeg vandaag dat komt omdat hij nog moet leren rijden, als hij hierna nog gaat voor zijn groot rijbewijs dan mag hij met de auto naar jullie startlocatie komen,  van mij en van de wet. 😜

Rogue schreef op 29-03-2024 om 21:45:

zeg lente komt er nog wat van!!!! van die 13-14 graden koop ik niks

Maart roert zijn staart en april doet wat hij wil..

Misselijk  ventje ben jij zeg!

Positieve mail gekregen op manuscript, maar waarschijnlijk zal het zo'n uitgeverij zijn die vraagt om zelf te betalen.

Waarom is het nou alweer weekend. Ik heb nog zoveel te regelen.

kerst schreef op 07-04-2024 om 16:50:

Waarom is het nou alweer weekend. Ik heb nog zoveel te regelen.

Ik denk juist: waarom is het weekend nu alweer bijna voorbij? 

Malibu2 schreef op 07-04-2024 om 17:27:

[..]

Ik denk juist: waarom is het weekend nu alweer bijna voorbij?

Dit dus.

Wat doen al die dure Mercedessen in die wijk met sociale huurwoningen? (Ze rijden er nog bere asociaal mee ook)

Misschien moet je toch eens iets doen met die angst voor inbraak.  Ik zit (weliswaar met mijn rug ernaartoe) naast de keukendeur te ontbijten en als je vetrekt naar je werk doe je de deur op slot? Over 12 minuten vertrek ik ook, ga wel nog even 2 minuten boven tanden poetsen maar ik ben zeker wakker en alert. Als ik als laatste het huis verlaat doe ik alles WEL dicht.

Poezie schreef op 07-04-2024 om 19:34:

Wat doen al die dure Mercedessen in die wijk met sociale huurwoningen? (Ze rijden er nog bere asociaal mee ook)

Verschil in prioriteiten? Liever een Mercedes voor de deur dan een koelkast in de keuken?  Zoiets?

Had hier een buurtgenoot een paar jaar geleden.  Iedere dag boodschappen doen, want geen geld voor een nieuwe koelkast, maar wel een flinke, redelijk nieuwe, volkswagen voor de deur. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.