Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Damoontje
23-09-2026 om 10:53
Rekenenisleuktaalook schreef op 22-09-2026 om 21:40:
Jij wil een wonder, en ik kan niet toveren. Koop een nieuwe lievelingsbroek, dat kan echt!
Nee schat, dat kan ik echt niet! En vijf jaar is best oud voor een hardloopbroek. Die elke reparatie strakker werd en dus steeds sneller opnieuw stuk ging. Nu is de rek er echt uit!
Hahahah ik zie het helemaal voor me. Kijk je wel eens naar de repair shop?
Ik weet dat we in de therapiegroep geheimhouding hebben afgesproken, maar ik geloof er niet echt in. Ik vertel mijn dingen met een ongelooflijke rem er op. Sommige dingen zou ik van de daken willen schreeuwen maar het ligt te gevoelig allemaal, wat als iemand toch even Jantje in vertrouwen neemt, wat als Pietje vergeet wat we hebben afgesproken... ben eigenlijk wel blij dat dit na vandaag klaar is.
Rekenenisleuktaalook
23-09-2026 om 18:39
Dat de printer bij je vorige werkgever beter was wil ik meteen geloven, dat betekent echter niet dat met deze niet te werken valt. Wij doen het er al jaren mee, misschien niet helemaal naar volle tevredenheid, maar het is prima te doen. Je kunt nog zes weken mopperen maar dat verandert niks aan de zaak. Wel aan mijn mening over jou .......
Kies maar!
Broodjebrie
24-09-2026 om 20:56
ik had vorig jaar begrip voor je toen je 3 keer achter elkaar afzegde voor ons dagje weg.
Nu zeg ik iets voor de 2e keer af en ben je geïrriteerd. Ben ik nou heel kinderachtig als ik je nu bovenstaande ga verwijten? Het is maar goed dat wij samen niet op vakantie gaan. En ja je hebt inmiddels een kind en dan snap ik dat je leven er anders uitziet, maar je bent zelf ook iemand die vaak afzegt. Ook voordat je een kind kreeg.
Bakblik
30-09-2026 om 15:59
Zo mevrouw de directeur, je hebt wel lef! Eerst iedereen ontslaan en dan nu vragen aan de ontslagen medewerkers of ze nog tips en adviezen hebben voor de nieuwe functie en aangenomen functionaris die je hebt ontworpen en aangenomen!
En je verwacht serieus dat je ex-werknemers daar onbetaald tijd in gaan steken?
Droom lekker verder! Dat gaat niet gebeuren!
lientje69
01-10-2026 om 16:17
Nou hier werd ik ook niet echt wijzer van. Het slaat gewoon nergens op.
Yumi
01-10-2026 om 18:23
kerst schreef op 01-10-2026 om 17:11:
Aangeboden buurman met corgi in tuin.
Ik heb een huisarts in de aanbieding.
Bakblik
01-10-2026 om 19:05
Ruilen voor een buurman met een garden vacuum?
Tuinfluiter
01-10-2026 om 19:54
Ik heb een overbuurman in de aanbieding met een enorm krachtige benzinegrasmaaier. Zijn tuin en grasveld zijn te veel te klein voor dit apparaat dus graag een groot grasveld voor hem bijvoorkeur in een onbewoond gebied.
Herfstappeltaart
01-10-2026 om 19:56
Tuinfluiter schreef op 01-10-2026 om 19:54:
Ik heb een overbuurman in de aanbieding met een enorm krachtige benzinegrasmaaier. Zijn tuin en grasveld zijn te veel te klein voor dit apparaat dus graag een groot grasveld voor hem bijvoorkeur in een onbewoond gebied.
Ik moet gelijk aan Kees van Kooten denken 🤣. Een sketch waarin hij op zo'n rijdende motormaaier zat en een postzegeltje gras maaide.
Rekenenisleuktaalook
01-10-2026 om 20:07
Misschien kunnen we allemaal niet één op één ruilen maar allemaal doorschuiven. Ik heb dove bejaarde buren in de aanbieding. Voordeel: ze komen nooit klagen hoeveel herrie je ook maakt.
Nadeel: ze hebben niet door hoeveel herrie ze zelf maken.
Oh, en ze slapen ook erg weinig, dus in de ochtend word je wakker van ze en in de avond kan je niet slapen door hun lawaai. (Ze praten alleen maar, zegt buurvrouw. Hun praten noemen wij schreeuwen)
Milala
01-10-2026 om 20:37
Nieuw Topic: wie heb jij in de aanbieding?
Het is maar goed dat ik ben gaan kijken naar een andere firma voor mijn klus want ik voelde het al aankomende: jullie laten het afweten..
Rogue
01-10-2026 om 21:20
Ik bied me aan voor de corgi