Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Hoe krijg je het voor elkaar, overal waar ik kom, ben jij. 
En ik had niet gedacht dat je in mijn woonplaats op zou duiken. Hoe is het mogelijk. 

zo rommelig als het sollicitatieproces ging, zo rommelig gaat het ook op de werkvloer. Soms vraag ik me echt af waar ik aan begonnen ben.

Broodjebrie schreef op 18-09-2026 om 15:24:

zo rommelig als het sollicitatieproces ging, zo rommelig gaat het ook op de werkvloer. Soms vraag ik me echt af waar ik aan begonnen ben.

Soms is een organisatie in zijn geheel gewoon rommelig. Ik snap dat je er van baalt. 

Damoontje schreef op 18-09-2026 om 15:27:

[..]

Soms is een organisatie in zijn geheel gewoon rommelig. Ik snap dat je er van baalt.

Ja, ik baal er echt van. En tegelijkertijd denk ik: ik had het kunnen weten, want er lopen bijna meer uitzendkrachten rond dan vast personeel.

Ik probeer het nu even naast me neer te leggen, ik heb nu weekend, en begin verkouden te worden. Dat laatste zat er al een beetje aan te komen dus in overleg met collega's met bescherming aan gewerkt. 

Nog een: 
Bij 'ik bel je zo' denk ik aan binnen een half uur. 

Ik vind het helemaal niet fijn, iets dergelijks op vrijdagmiddag. Het is driedubbelop want het is dinsdag, woensdag én donderdag al besproken en als er nog iets te zeggen is dan kan dat maandag wel weer. 

Oh mèn. Ik weet niet wat ik lees. Zo blij dat ik niet meer op jullie forum schrijf!

Ik schrijf in topics over oudere ouders, het bezoeken, en één ding zit steeds in mijn hoofd maar is eigenlijk op niet één topic op zijn plaats. Namelijk het weg vallen van één lieve schoonzus. Zij was er altijd, toen mijn ouders een auto-ongeluk hadden gekregen was zij er als eerste en deed wat er gebeuren moest. Namelijk sterk blijven en praktisch zijn. Ook voor mij was ze er als dat nodig was. Ze heeft mijn huis geschilderd toen ik ging verhuizen, gebroken pols maakte niet uit, ze had nog een hand. Ze heeft mijn huis helemaal schoongemaakt toen dat mij zelf even niet lukte. 
Uiteindelijk gebeurde er iets waardoor het verdriet voor mijn broer en schoonzus te groot werd en de relatie geen stand hield. 

Laatst keek ik met mijn moeder naar een foto van 2021, waarop de familie zo compleet leek. Een familieweekend waarop de sfeer heel erg goed was. Ook in de zorg voor mijn ouders nu voelt het als een gat, dat mijn jongste broertje haar niet meer heeft om bij thuis te komen.

Waarom ben jij overal.

Ik vind het echt heel erg irritant als je erbij gaat staan en tegen me aanpraat terwijl ik aan het werk ben. Ga alsjeblieft jezelf even bezig houden.

He, wat een fijn telefoontje vandaag van jou collega! Je bent ziek! Mag die griep een week of 3 duren?? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.