Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Schemerlampje
17-06-2026 om 17:56
lientje69 schreef op 17-06-2026 om 16:49:
[..]
Dochter en mijn zus... en ik sta eigenlijk aan zus haar kant. Het raakt me.
Naar beiden een bericht sturen dat ze het samen moeten oplossen en jij je er niet mee gaat bemoeien. Eventueel dat jij dit er niet bij kunt hebben.
lientje69
17-06-2026 om 18:39
Roos57 schreef op 17-06-2026 om 16:51:
[..]
Dat snap ik
Maar kan jij er buiten blijven?
Ze betrekken me er al in van 2 kanten. Maar ik wil er idd buiten blijven. In hoeverre dat lukt gaan we meemaken
Broodjebrie
17-06-2026 om 18:56
lientje69 schreef op 17-06-2026 om 18:39:
[..]
Ze betrekken me er al in van 2 kanten. Maar ik wil er idd buiten blijven. In hoeverre dat lukt gaan we meemaken
Jij hebt al genoeg aan je hoofd, geef hierin ook echt je grenzen aan naar beiden.
duizel
18-06-2026 om 06:47
is je dochter volwassen? Bij een dochter van 12 is het anders als een volwassen dochter vind ik
lientje69
18-06-2026 om 14:13
duizel schreef op 18-06-2026 om 06:47:
is je dochter volwassen? Bij een dochter van 12 is het anders als een volwassen dochter vind ik
Ja
Bakblik
18-06-2026 om 20:33
Marian, stop met bellen en check je mail! Bij echte problemen kan je naar de leidinggevende.
kerst
22-06-2026 om 13:33
corgi, hou je bek nou eens. Je ras moest verboden worden in een woonwijk, met je (van nature) vele geblaf .
Strijkijzer
22-06-2026 om 18:44
“Moeten we er niet iemand naar laten kijken?” Ja, dat zou fijn zijn. Maar toen ik een half jaar geleden om hulp vroeg, moest ik niet zo moeilijk doen.
Rekenenisleuktaalook
22-06-2026 om 20:57
Nee, nee nee buurvrouw. Dat de was snel droog is betekent niet dat het mooi weer is. Het is zonnig kut-weer.
Bakblik
22-06-2026 om 21:18
Wat ben je chagrijnig camping buurvrouw! Dat ik over jouw plaats moet om bij mijn disselbak te komen is je eigen schuld. Hij hebt jouw Henk de sleurhut zo dicht bij ons kampeermiddel gezet dat ik via die kant onder je luifel door moet. Om je toch enige privacy te gunnen loop ik om het struikje heen en ben in 3 stappen bij mijn doel. Die plaats is 9 meter breed jouw caravan had ook aan de andere kant kunnen staan. Mijn klapkar niet. Wij hebben een boom bijna midden op de plek.
JtM
23-06-2026 om 13:57
Ik zou op jou verliefd kunnen worden... Ondanks dat we beiden vrijgezel zijn laten onze situaties een eventuele relatie niet toe. Dit gaat pijn doen vrees ik.
Roos57
23-06-2026 om 14:50
JtM schreef op 23-06-2026 om 13:57:
Ik zou op jou verliefd kunnen worden... Ondanks dat we beiden vrijgezel zijn laten onze situaties een eventuele relatie niet toe. Dit gaat pijn doen vrees ik.
Is er echt geen oplossing?
Bakblik
23-06-2026 om 15:02
Mens stop met lullen. Ik spreek zeer gebrekkig Frans maar begrijp precies wat de man achter de balie zegt. Als het probleem is ontstaan binnen de garantietermijn dan had je dat binnen die termijn moeten melden. Dat jij pas 3 weken later tijd hebt om naar de garage te komen maakt niet uit. Als je telefonisch het probleem had gemeld toen het ontstond was duidelijk dat het in de garantietermijn was ontstaan. Nu 21 dagen later is het jouw woord tegen dat van de garage. Het is niet controleerbaar dus valt het niet in de garantie!
Stop met schreeuwen, janken en stampvoeten. Wij hadden een afspraak voor een reparatie om 14.30; het hele schema loopt in de soep zo. Onze auto kan niet op de brug zolang jij de boel blokkeert.
Rogue
23-06-2026 om 15:04
waarom is alles zo moeilijk met jullie....
nog een reden om ontslag tenemen..
Broodjebrie
23-06-2026 om 15:14
dat hondje van je blaft om de haverklap, en je zegt er niks van.
je bent dat beestje niet de baas.