Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Broodjebrie
17-05-2026 om 21:49
Grindelwald schreef op 17-05-2026 om 21:07:
[..]
Dat maakt het wel wat lastiger. Maar ik vind dat je er wel wat van mag zeggen. Zoiets als goh het valt mij op dat jij last minute onze afspraken steeds afzegt. Ik baal daar van. Ik reken op jullie en jullie komen steeds niet.
Hier sluit ik me bij aan.
Nehalennia
17-05-2026 om 22:06
Grindelwald schreef op 17-05-2026 om 21:07:
[..]
Dat maakt het wel wat lastiger. Maar ik vind dat je er wel wat van mag zeggen. Zoiets als goh het valt mij op dat jij last minute onze afspraken steeds afzegt. Ik baal daar van. Ik reken op jullie en jullie komen steeds niet.
Ik zou dat ook doen ja.
Herfstappeltaart
18-05-2026 om 13:27
Broodjebrie schreef op 17-05-2026 om 21:49:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Ik ook. Een goed gesprek lost meer op dan aannames (die wel of niet kunnen kloppen).
Bakblik
19-05-2026 om 07:52
15 dagen geleden kwam je vragen of ik voor dinsdag 19 mei je werkjas en bijbehorende veiligheidsvesten nog kon wassen, zodat je (op beide locaties waar je vandaag moet) zijn, correct gekleed (met je bezoek) de werkplaats in kunt.
Het is niet mijn schuld dat de benodigde items nu niet in je kast hangen/la liggen!!!
Ik heb ze gewassen en aan de deur gehangen/op een stapeltje op je bed gelegd zoals ik altijd doe! Dat ze nu onvindbaar zijn heb je echt zelf gedaan!
Nee! De wasmand is leeg, ik heb ze echt gewassen! Je kijkt met je neus!
Oké kies dan maar voor een leenjas, tot vanavond!!!
Edit om 8.17:
Inmiddels heb ik in de schuur gekeken en daar de jas gevonden. De veiligheidsvesten lagen gewoon in de la waar ze horen alleen zaten ze binnenstebuiten waardoor het logo niet zichtbaar was.
Thora
19-05-2026 om 10:27
Vanochtend in de metro. "Wil je alsjeblieft stoppen met kakelen, ik kan zo niet lezen".
Twee jonge meiden waarvan er een de hele tijd aan het ratelen is met zo'n Gooise R ook nog. Maar goed, ik zeg niets want ik zou het zelf ook niet leuk vinden als iemand dat tegen mij zou zeggen. Ze praatte ook niet heel hard ofzo maar ik werd er wel gek van.
In plaats daarvan maar mijn koptelefoon opgezet met een luisterboek.
Rogue
19-05-2026 om 11:29
ik sta serieus op het punt om een woede-aanval te krijgen!!! laat me gvd met rust heb geen tijd voor jullie gezeik.
inplaats van dat jullie helpen/ soort van meedenken krijg ik alleen maar kritiek
krijg bijna zin om dat hele ding af te zeggen 😒
Bellebelle
19-05-2026 om 13:39
Jarenlang niet ongesteld geweest vanwege Mirena. Die een jaar geleden laten verwijderen omdat ik in de overgang zat. En nu toch weer een beetje bloedverlies
, ik had zelfs geen maandverband meer in huis. Ik ga er mee naar de huisarts, maar ik baal er echt van. Ik dacht echt dat ik van dat gezeik af zou zijn.
Dolfje
21-05-2026 om 08:31
Nou dan blijf lekker aan dat dooie paard trekken dan. Het wordt voor ons wel steeds moeilijker om mooi weer te blijven spelen en doen of onze neus bloedt.
Broodjebrie
21-05-2026 om 12:18
Dolfje schreef op 21-05-2026 om 08:31:
Nou dan blijf lekker aan dat dooie paard trekken dan. Het wordt voor ons wel steeds moeilijker om mooi weer te blijven spelen en doen of onze neus bloedt.
Heb je reactie gehad??
Dolfje
23-05-2026 om 08:06
Broodjebrie schreef op 21-05-2026 om 12:18:
[..]
Heb je reactie gehad??
Nee niet dat jij bedoelt denk ik. Bovenstaande gaat over iets anders.
En dat is met een sisser afgelopen en nu wordt er van ons inderdaad verwacht dat we doen of alles koek en ei is en we mooi weer blijven spelen. Ik heb daar geen zin in.
Broodjebrie
23-05-2026 om 08:17
Dolfje schreef op 23-05-2026 om 08:06:
[..]
Nee niet dat jij bedoelt denk ik. Bovenstaande gaat over iets anders.
En dat is met een sisser afgelopen en nu wordt er van ons inderdaad verwacht dat we doen of alles koek en ei is en we mooi weer blijven spelen. Ik heb daar geen zin in.
Ah, nee ik dacht dat het over 'die ene vrouw' ging. Maar ik snap je verder helemaal.
Dolfje
23-05-2026 om 09:03
Ja ik dacht al dat jij dat dacht. Dit gaat over een andere situatie. Net ook al met iemand over gehad. Gelukkig kunnen we bij elkaar wel ons ei kwijt.