Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Caroline80
15-04-2026 om 09:23
Mijn bejaarde schoonouders zouden niet meer 1,5 uur met de auto naar ons toe moeten rijden. Schoonmoeder rijdt helemaal niet en schoonvader van 80 ziet niet meer zo goed.
Tijgeroog
15-04-2026 om 09:30
Yumi schreef op 15-04-2026 om 09:17:
Bedankt voor alle tips, ik ga ermee aan de slag
En ik zou zo snel mogelijk een tijdelijke oplossing aanbrengen. Desnoods een doek met wat ducttape ofzo, zodat je in ieder geval een beetje ontspannen kunt zitten.
stokstaart
15-04-2026 om 12:24
Yumi schreef op 15-04-2026 om 09:16:
[..]
Die scheidingswand is leuk maar die vallen steeds om als het waait, 3 hoog. Denk dat die uittrekbare wel voldoen maar mag niks bevestigen op balkonvloer/gevel.
En zoiets? https://www.hornbach.nl/projecten/tesa-bevestigen-zonder-te-boren/
Yumi
15-04-2026 om 14:20
Caroline80 schreef op 15-04-2026 om 09:23:
Mijn bejaarde schoonouders zouden niet meer 1,5 uur met de auto naar ons toe moeten rijden. Schoonmoeder rijdt helemaal niet en schoonvader van 80 ziet niet meer zo goed.
Wat naar is dat voor jullie, kan me voorstellend dat je, je daar zorgen over maakt. Zo jammer dat ze dat zelf niet zien, of men wil hun zelfstandigheid niet verliezen en gaan gewoon door.
Yumi
15-04-2026 om 18:08
stokstaart schreef op 15-04-2026 om 12:24:
[..]
En zoiets? https://www.hornbach.nl/projecten/tesa-bevestigen-zonder-te-boren/
Dankzij dat Tesa spul kwam mijn wanddecoratie naar beneden. Toen ze net op de markt kwamen vroegen ze in de bouwmarkt, of ik ze gratis wou testen.... mijn review is nooit geplaatst
Maar ik heb een mooie rode Oleander gekocht, was in eerste instantie gevallen voor een enorme witte camelia, maar die kon niet tegen de volle zon. Jammer maar ze worden op den duur veel te groot, die oleander waarschijnlijk ook maar voorlopig zit ik binnenkort in de bloementjes ipv glurende blikken
kerst
17-04-2026 om 17:38
Onderbuurman, hou toch eens op met dat oeverloze geklets de hele middag in de achtertuin.
kerst
21-04-2026 om 19:13
Sommige mensen vanmiddag bij de seniorenclub schenen het concept vol niet te begrijpen.
Als er enorme woningnood is, dan komt dat volgens hen omdat er niet genoeg betaalbare woningen zijn bijgebouwd afgelopen decennium.
Nee, dat komt omdat de Nederlandse bevolking flink gegroeid is tot 18 miljoen mensen in dit kleine kikkerlandje..
Rogue
23-04-2026 om 15:21
ik moest haar van jouw uitnodigen, dus kom niet
en het interesseert me niet hoe je er komt want als het aan mij lag, was je niet uitgenodigd 🙄
MissHolmes
23-04-2026 om 15:32
T*kketrol.... ik ken je niet eens maar je probeert het werk van mijn goede vriend gewoon te saboteren, waarom in vredesgodesnaam! Laat hem gewoon op een andere afdeling werken, probleem opgelost mjah jij wil hem gewoon compleet slopen. Heb je geen leven of zo.. k*tw*f...
Tuinfluiter
23-04-2026 om 17:12
MissHolmes schreef op 23-04-2026 om 15:32:
T*kketrol.... ik ken je niet eens maar je probeert het werk van mijn goede vriend gewoon te saboteren, waarom in vredesgodesnaam! Laat hem gewoon op een andere afdeling werken, probleem opgelost mjah jij wil hem gewoon compleet slopen. Heb je geen leven of zo.. k*tw*f...
Fijn om weer een bericht van je te lezen (had je een tijdje gemist) ook al is het onderwerp voor jou niet zo leuk.
Hoop dat het verder goed met je gaat