Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Ben zo pissed. Zei nog , geef me gewoon extra maagzuurremmers. Maar nee. Onderzoeken moeten eerst. 16 dagen doodziek en niet slapen. Sterke achteruitgang in mijn revalidatieproces. En  o ja..uiteraard is de uitslag negatief   Ik ben eigenwijs maar jullie kutdokters kunnen er ook wat van!!!

O, Lientje. Niet leuk.. 

Lichtbron en Lientje

Het wordt wel steeds onmenselijker zo.

Lichtbron schreef op 24-03-2026 om 13:44:

Het gepreekt van mijn ouders . Dat ik een verrekte trut ben. Volgens mijn moeder dat ik nooit hard gewerkt heb. Met 18 al aan het werk. Ze wantrouwen me.. Geloven niet dat ik werk. Moet in een fabriek gaan werken.
Ben ook niet bezig met hulp zoeken voor geld van de gemeente. Goh, wie heeft dan alle formulieren ingevuld op internet en met iemand op het gemeentehuis gesproken.
Dat mijn dochter aan haar haar naar buiten is getrokken door ex-vriend is blijkbaar mijn schuld..
God, wat hoop ik hier gauw weg te zijn.
Mijn gevoel zit op slot. Huilen lukt niet meer...

Klinkt als een onveilige situatie waar je in zit. Ook voor je dochter. Niet fysiek maar mentaal. 

Heb je iemand die naast je staat. Een generalist, een cliëntondersteuner of wat dan ook?

lientje69 schreef op 24-03-2026 om 14:56:

Ben zo pissed. Zei nog , geef me gewoon extra maagzuurremmers. Maar nee. Onderzoeken moeten eerst. 16 dagen doodziek en niet slapen. Sterke achteruitgang in mijn revalidatieproces. En o ja..uiteraard is de uitslag negatief Ik ben eigenwijs maar jullie kutdokters kunnen er ook wat van!!!

Sterkte

Duizel, mijn dochter woont bij haar vriend. Het is ongelooflijk zwaar. Ik hoop dat ik gauw iets vind. 

in welke plaats/provincie zoek je? Dan kunnen we misschien helpen zoeken?

In Noord-Brabant. Rondom Tilburg. 
Wat lief van jullie.. 

Lichtbron schreef op 25-03-2026 om 09:21:

Duizel, mijn dochter woont bij haar vriend. Het is ongelooflijk zwaar. Ik hoop dat ik gauw iets vind.

Jee Lichtbron, wat een narigheid en gedoe. Ik heb een vriendin die terug bij haar ouders heeft ingewoond, noodgedwongen na een verbroken relatie. Die ouders zijn ehm, bijzonder te noemen. Ze kwam regelmatig hier logeren, bij wijze van kortdurende verlichting en om een beetje (kuch) ‘normale’ mensen met behoorlijke omgangsvormen om zich heen te hebben. Ze heeft in de zomerperiodes aan ‘house sitting’ gedaan en woonde dan regelmatig een paar weken op een camping. Alles om maar te ontsnappen. Inmiddels heeft ze een eigen huisje en ze is daar heel erg van opgeknapt. Ik gun het jou ook. Alleen de huizenmarkt werkt niet mee, helaas. 

Nee de huizenmarkt werkt heel erg tegen. 😬

shit, moet ik nog tot vrijdag wachten, totdat ik zekerheid heb over de baan.. is het al vrijdag??

Broodjebrie schreef op 25-03-2026 om 13:38:

shit, moet ik nog tot vrijdag wachten, totdat ik zekerheid heb over de baan.. is het al vrijdag??

Nog 2 nachtjes slapen  🤞

Broodjebrie schreef op 25-03-2026 om 13:38:

Spannend 

Kan je wel nog net mooi voor eind van de maand opzeggen. 

lientje69 schreef op 25-03-2026 om 18:24:

[..]

Spannend

Kan je wel nog net mooi voor eind van de maand opzeggen.

Precies!!

Daarom wil ze vrijdag ook de knoop doorhakken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.