Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

NEE!!!! Wij zijn niet de maatschappij maar de tussenpersoon!!!! Lees gewoon die fokking brief eerst goed voor je gaat bellen om een scheet!!!!!!!!!!!!!

Dat ik er via Facebook achter kom dat al mijn vriendinnen in koblenz op de kerstmarkt zijn. En ik dus niet mee gevraagd ben. 
Ik heb ze veel plezier gewenst. Daar heb je meer dan 40 jaar lief en leed mee gedeeld. 
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik weleens iets afzeg omdat ik migraine heb. 😢😢

Lichtbron schreef op 12-12-2025 om 12:16:

Dat ik er via Facebook achter kom dat al mijn vriendinnen in koblenz op de kerstmarkt zijn. En ik dus niet mee gevraagd ben.
Ik heb ze veel plezier gewenst. Daar heb je meer dan 40 jaar lief en leed mee gedeeld.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik weleens iets afzeg omdat ik migraine heb. 😢😢

Wat ontzettend sneu en pijnlijk…ik snap je helemaal!

Ik ben er heel verdrietig van. Maar gek genoeg kan ik niet huilen. 

Wat rot Lichtbron.

Lichtbron schreef op 12-12-2025 om 12:46:

Ik ben er heel verdrietig van. Maar gek genoeg kan ik niet huilen.

Wat een vriendschap dan zeg... echt niet  leuk. 

Oei wat pijnlijk. Dat gevoel van buitengesloten worden is echt zo enorm kut. 

Ik heb een half staatslot gehad als bedankje van het baasje van mijn leenhond en ik vind het altijd zo spannend om mee te doen, haha. Ik hoop dan altijd op een ( flink ) gelukje, zodat ik ook wat met mijn familie en met haar kan delen. Zodat ze lekker met pensioen kan. Ik gun het mijn omgeving ( maar ook mezelf ) om wat relaxter te kunnen leven. 

Ach wat verdrietig. 

Ik ben nu allemaal aan het terug denken. Heb ik iets verkeerds gezegd of iemand gekwetst onbedoeld. Maar ik kan niks bedenken. 
Er heeft nog niemand van hen gereageerd op mijn berichtje onder hun foto.

Dat is echt heel K*T Lichtbron. 

Lichtbron schreef op 12-12-2025 om 13:22:

Ik ben nu allemaal aan het terug denken. Heb ik iets verkeerds gezegd of iemand gekwetst onbedoeld. Maar ik kan niks bedenken.
Er heeft nog niemand van hen gereageerd op mijn berichtje onder hun foto.

Wat heb je eronder gezet dan? Misschien moet je gewoon vragen: "hé waarom ben ik hier niet bij?" 

Herfstappeltaart schreef op 12-12-2025 om 14:34:

[..]

Wat heb je eronder gezet dan? Misschien moet je gewoon vragen: "hé waarom ben ik hier niet bij?"

Op facebook, openbaar? 

Schoondochter schreef op 12-12-2025 om 14:41:

[..]

Op facebook, openbaar?

Zij zetten het toch ook openbaar? Ik zou echt not amused zijn. 

Zo leer je je vrienden wel kennen. Sterkte lichtbron 

Herfstappeltaart schreef op 12-12-2025 om 14:34:

[..]

Je kunt er  ook onder zetten: wat gezellig, was er graag ook bij geweest. Beetje passief agressief misschien maar wellicht valt het muntje. 

Schoondochter schreef op 12-12-2025 om 14:41:

[..]

Op facebook, openbaar?

O daar had ik niet aan gedacht. Maar hoe dan ook, ik zou wel eerlijk vragen hoe het zit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.