Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Bellebelle schreef op 12-11-2025 om 13:30:

[..]

Ben je al eens bij de huisarts geweest met je verhaal? Wellicht kan die je verder helpen.

Ja of stichting MEE wellicht?

Mannen zijn soms ook net kleine kinderen..

Wat zijn jullie lief.. Ik zal het er eens met de huisarts over hebben binnenkort toch een afspraak vanwege mijn Anti-depressiva. 

Jij gaat morgen niet thuiswerken.

kom op jongens, hak nu eens de knoop door zodat we kunnen boeken!!! Al dat getreuzel.

ik faal weer. Stom hoofd van mij, houd je eens rustig met al die gedachten

Volgens mij werken ze bij de woningbouw alleen op donderdag. De rest van de week hoor ik ze niet 

Waarom trap ik daar elke keer weer in?? Een ontspanningsmassage is géén ontspanning.  Dat doet gewoon fucking zeer!!

lientje69 schreef op 13-11-2025 om 13:03:

Waarom trap ik daar elke keer weer in?? Een ontspanningsmassage is géén ontspanning. Dat doet gewoon fucking zeer!!

Dat is niet lekker Lientje een goede masseur overlegt en stemt af op jouw behoeftes. Viel er niet over te communiceren?

kerst schreef op 13-11-2025 om 09:40:

Volgens mij werken ze bij de woningbouw alleen op donderdag. De rest van de week hoor ik ze niet

Ik heb ooit bij een woningbouwvereniging gewerkt wij werkten vooral op maandag en dinsdag.😁

ja leidinggevende, ik snap dat jullie willen dat ik de fysio naar einde van de dag verplaats, zodat ik overdag kan werken. Maar mijn lichaam heeft nu echt voorrang en ik weet niet hoe hun agenda is.

En nee ik ga niet gelijk al mijn uren werken, ik ben nog opbouwend dus heb geduld.. 

Broodjebrie schreef op 13-11-2025 om 14:48:

ja leidinggevende, ik snap dat jullie willen dat ik de fysio naar einde van de dag verplaats, zodat ik overdag kan werken. Maar mijn lichaam heeft nu echt voorrang en ik weet niet hoe hun agenda is.

En nee ik ga niet gelijk al mijn uren werken, ik ben nog opbouwend dus heb geduld..

Goed zo, het is jou lijf en dat is nu het belangrijkste!

Yumi schreef op 13-11-2025 om 15:52:

[..]

Goed zo, het is jou lijf en dat is nu het belangrijkste!

Inderdaad. En mijn werkgever heeft een tijdje geleden besloten om je extra te bellen als je je ziekmeld ivm hoge ziekteverzuim. 

Ik weet nu ook precies weer waarom ik ander werk zoek. Eerst nog 'even' zorgen dat ik weer alle uren werk en dan kan ik ook weer verder zoeken naar vacatures. Ik vind het heel jammer voor mijn cliënten want daar kom ik echt graag, maar de houding van mijn werkgever begint me steeds meer tegen te staan.

Broodjebrie schreef op 13-11-2025 om 15:59:

[..]

Inderdaad. En mijn werkgever heeft een tijdje geleden besloten om je extra te bellen als je je ziekmeld ivm hoge ziekteverzuim.

Ik weet nu ook precies weer waarom ik ander werk zoek. Eerst nog 'even' zorgen dat ik weer alle uren werk en dan kan ik ook weer verder zoeken naar vacatures. Ik vind het heel jammer voor mijn cliënten want daar kom ik echt graag, maar de houding van mijn werkgever begint me steeds meer tegen te staan.

Ik begrijp je en veel van jou collega's lopen tegen hetzelfde probleem. Het wordt tijd dat jou werkgever zich gaat afvragen waarom er zo'n hoog ziekteverzuim is.... kan hij zich daarop richten ipv iemand die zich niet goed voelt te bellen. 

Wat voor werk doe je, Broodjebrie? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.