Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Lichtbron schreef op 11-11-2025 om 15:43:

Het hoeft voor mij allemaal niet meer..

Ben jij suïcidaal??

Lichtbron schreef op 11-11-2025 om 15:43:

Het hoeft voor mij allemaal niet meer..

Roos57 schreef op 11-11-2025 om 16:07:

[..]

Ben jij suïcidaal??

Ik twijfelde  ook iets van 113 te plaatsen. Maar het kan natuurlijk ook over iets anders gaan....

Nee ik ben niet suïcidaal. Maar mijn leven is een grote puinhoop. Voel me verdrietig, boos en alleen. 

Lichtbron schreef op 11-11-2025 om 18:52:

Nee ik ben niet suïcidaal. Maar mijn leven is een grote puinhoop. Voel me verdrietig, boos en alleen.

Dank je.. Roos.. 
Misschien dat ik straks wat meer uitleg geef. Ga zo naar mijn zoon

Lichtbron schreef op 11-11-2025 om 18:58:

Dank je.. Roos..
Misschien dat ik straks wat meer uitleg geef. Ga zo naar mijn zoon

Altijd goed . Hier is genoeg steun of luisterend oor .

Ach Lichtbron 

lichtbron

Dank voor de knuffels... Ik heb geen woning, geen geld geen werk. Woon nu bij mij ouders. 
Afgelopen maandag een preek gehad van mijn moeder. Moet in een fabriek gaan werken 40 uur. Ik heb volgens haar nooit hard gewerkt en nooit 40 uur per week. 
Ik maak hun lichamelijk ziek.
En zo zijn er nog meer dingen. 
Ik heb altijd heel veel van mijn ouders gehouden.. Maar nu lijkt het wel minder te worden. 😣 Ik ben zo in de war, gekwetst. 

Lichtbron schreef op 12-11-2025 om 09:33:

Dank voor de knuffels... Ik heb geen woning, geen geld geen werk. Woon nu bij mij ouders.
Afgelopen maandag een preek gehad van mijn moeder. Moet in een fabriek gaan werken 40 uur. Ik heb volgens haar nooit hard gewerkt en nooit 40 uur per week.
Ik maak hun lichamelijk ziek.
En zo zijn er nog meer dingen.
Ik heb altijd heel veel van mijn ouders gehouden.. Maar nu lijkt het wel minder te worden. 😣 Ik ben zo in de war, gekwetst.

Wat lastig lichtbron.  Heb je begeleiding? Misschien  via de gemeente oid? Of via de huisarts? Er zijn projecten waarbij jongeren op een kamer ergens kunnen wonen en verder geholpen worden bij  hun leven op poten zetten. Maar dan moet je wel een ingangetje hebben  ergens.

Ik ben 55.. Ga nu toch eerst maar proberen om werk te vinden. 

Misschien kan je aanmelden als tijdelijke huisoppas lichtbron? Betaalt niet of weinig, maar je hebt even eigen onderdak.

Lichtbron schreef op 12-11-2025 om 12:20:

Ik ben 55.. Ga nu toch eerst maar proberen om werk te vinden.

Ben je al eens bij de huisarts geweest met je verhaal? Wellicht kan die je verder helpen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.