Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Mam, heb je door dat ik geen bejaarde ben met eeuwige vakantie? 
Als je iets van/met mij wil is het fijn als ik dat wat langer vantevoren hoor!  Ik ga het regelen en ik ga straks met je mee maar dat kost mij flink ergernis. Je wist dit verdorie vrijdag al, bel me dan vrijdag of zaterdag en niet pas woensdag. 

Kijk als het KNMI code geel geeft, blijf ik misschien wel thuis. Maar eerder niet.

JtM schreef op 22-10-2025 om 08:43:

Wat fijn dat je ook eens vraagt hoe het met mij is...

Irritant he 

Hoe gaat het met je ?

Grindelwald schreef op 22-10-2025 om 09:04:

[..]

Lekker thuis blijven, op tijd naar bed en 1 januari fris en fruitig wakker worden. Ik kan het je aanbevelen. Deze bijna vijftiger viert al jaren op deze manier oud en nieuw 😅

Ik zou eigenlijk best met man in een hotel met welness oid willen zitten maar we moeten beide die dag nog werken en het is natuurlijk stervensduur overal.

Waarom probeer ik uit te leggen waarom ik niet kan komen? Ik kan die dag niet helpen met de verhuizing, vanwege een andere afspraak. Je weet toch dat ik niet teveel op een dag moet doen vanwege lc? Samen met rugpijn en die dip van een tijdje geleden, is het vragen om moeilijkheden. Je begrijpt het niet, een van jou vrienden komt wel en die is pas echt ziek.  

JtM

JtM

23-10-2025 om 13:41

Roos57 schreef op 22-10-2025 om 09:18:

[..]

Irritant he

Hoe gaat het met je ?

Lief, dankjewel! 
Zeker irritant, het lijkt erop alsof mensen (die (redelijk) dichtbij je staan) soms alleen maar een gesprek starten om het over zichzelf te hebben.

Vandaag gaat het prima, gisteren had ik echt even een beduidend minder goede dag. 

Hoe gaat het met jou? 

nee ik wil geen drank, ik wil naar huis 

Wat had ik je graag laten zien hoe overleg wel kan. Maar gelukkig was je niet bij het overleg zodat we wel spijkers met koppen konden slaan!

Ow hou alsjeblieft op met zoveel aandacht aan Wilders te besteden! Is ie er niet, gaat het nóg de hele tijd over hem 

Yumi schreef op 22-10-2025 om 11:13:

Waarom probeer ik uit te leggen waarom ik niet kan komen? Ik kan die dag niet helpen met de verhuizing, vanwege een andere afspraak. Je weet toch dat ik niet teveel op een dag moet doen vanwege lc? Samen met rugpijn en die dip van een tijdje geleden, is het vragen om moeilijkheden. Je begrijpt het niet, een van jou vrienden komt wel en die is pas echt ziek.

Oh grrrr. Wat een rotopmerking zeg

Ik wilde nooit trouwen maar besef me net dat als vriend het zou vragen ik meteen ja zou zeggen. Wie ben ik?! 

Grindelwald schreef op 22-10-2025 om 09:04:

[..]

Lekker thuis blijven, op tijd naar bed en 1 januari fris en fruitig wakker worden. Ik kan het je aanbevelen. Deze bijna vijftiger viert al jaren op deze manier oud en nieuw 😅

Daar zou ik het liefst vandaag al mee beginnen. Die hele herfst kan mij gestolen worden. En O&N vier ik al jaren zo. Als ik nog wakker ben kan ik vanaf mijn balkon in drie gemeenten het vuurwerk de lucht in zien gaan.

Ik vind dat toch zo raar dat horeca gelegenheden voor mij gaan bepalen dat er geen suiker meer in mijn frisdrank mag zitten! 
Zit ik weer aan het water. 

Bakblik schreef op 25-10-2025 om 19:29:

Ik vind dat toch zo raar dat horeca gelegenheden voor mij gaan bepalen dat er geen suiker meer in mijn frisdrank mag zitten!
Zit ik weer aan het water.

maar dit! 

mijn hemel wat spook je toch weer uit? Til je je voeten niet goed op of heb je gewoon slechte schoenen? Dan breek je weer een heup, nu weer je elleboog uit de kom. Hoe dan???

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.