Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Femke09
19-09-2025 om 09:21
Het ergert me dat mensen zo'n probleem maken van die mini's. Je krijgt ze gratis. Ze zijn 9 van de 10 keer niet moeilijk om in elkaar te zetten. Zeur niet zo.
En de nieuwste teleurstelling is: je kunt met de scanner niet de oude mini's scannen (nee, duh) en er zit ook geen knop op zodat je alles kunt scannen wat je wilt, bijvoorbeeld boodschapjes van een ander merk. Ik kan me helemaal voorstellen dat de makers daar geen rekening mee hebben gehouden (duh).
Ik vind juist dat ze ontzettend hun best hebben gedaan, elk product heeft vier vragen die je kunt beantwoorden (oké, ik weet nu dat een ei niet uit een 'kippenspleet' komt
) en het idee van die stickers en barcodes op al die dingen is gewoon erg goed.
Overigens geen fan van Albert Heijn noch van supermarkten in het algemeen
Laat ik daar duidelijk in zijn, het kost teveel geld, meer dan wat fatsoenlijk is (mijn mening).
mich_me
20-09-2025 om 18:56
hou nou eens op
Dit is de zoveelste keer dat je zo hard van stapel loopt, op alle vlakken. En dan bij mij steeds uithuilen, op alle momenten van de dag...
Aaaaarrrggghhhhh
Bakblik
23-09-2025 om 08:07
Hoe zien jullie het voor je? Geen treinreizen in de spits van het eigen personeel, topidee! Dat vermindert de drukte in de treinen echt!
Nou wonen wij in een vaste woonplaats en man moet iedere week naar 3 verschillende standplaatsen. De verste ligt op 1.5 uur treinen van ons huis. Niet in de spits reizen, hoe dan? Dan blijft er effectief toch geen werktijd over?
Hij kan ook voor de spits vertrekken ja. 3x per week vertrekken van huis om 5.45 dat worden we niet blij van.
mich_me
24-09-2025 om 14:09
soms vind ik bepaalde kinderen een beetje irritant... Andere kinderen wegduwen , knuffels afpakken...
Nehalennia
24-09-2025 om 21:35
Een ontmoeting met jou is een lange oefening in plaatsvervangende schaamte.
rooiekater
25-09-2025 om 18:19
psycholoog je ben top. Maar soms haat ik je gewoon omdat je zo de vinger op de zere plek weet te leggen.... en dat doet zeer.
Malibu2
26-09-2025 om 07:18
Wat er nu allemaal gebeurt verbaast me niet, maar dat het zó snel zou gaan.. En dat het onderscheid duidelijk zou worden wist ik ook, maar dat het zó duidelijk zou blijken...Soms ben ik dan aangenaam verrast, maar sommigen vallen ook duidelijk door de mand, echt bizar om te zien.
Maar ja, het blijft iets met keuzes en eigen verantwoordelijkheid.
kerst
26-09-2025 om 20:46
Ga nooit bij een grotere speeltuin wonen!
Veel kinderen blijven nonstop krijsen.
Ouders die erbij zijn zeggen er niks van.