Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

heb je eindelijk het licht gezien?! good for you je verdient zoveel beter 

Ik was blij dat het vanmiddag toch mijn of meer droog is geweest dat het evenement,  grenzend aan mijn achtertuin goed is verlopen. 
Nu mag het van mij weer keihard van regenen. En paar huizen verderop is een afterparty gaande die meer herrie maakt van het evenement. 

Yumi schreef op 10-09-2025 om 23:46:

[..]

Bedoel je ooit of nooit? 🤔

Oeps.. n vergeten..

Ik bedoel  nooit idd

lientje69 schreef op 13-09-2025 om 00:15:

[..]

Oeps.. n vergeten..

Ik bedoel nooit idd

Ik dacht het kan allebei, vandaar mijn vraag

Neehee jullie krijgen geen extra geld!  
Wat dachten jullie eigenlijk?
De 2 keer dat jullie mailden gaf mevrouw Bakblik geen eenmalige gift bovenop haar jaarlijkse donatie dus gingen jullie mij bellen of ik nog wat extra's kon geven, zo'n keer of 3 en nu sturen jullie het "clubblad" met soort van rekening alsof ik mijn contributie moet betalen maar als je goed leest is dat ook en bedelbrief om extra geld. 
Ik ben lid van de "club" betaal dus contributie, ik doneer eenmalig nog een klein beetje geld en ik ga langs de deuren met een collectebus om geld op te halen voor die goede doel.  
HET IS EEN KEER GENOEG!!!!!!

Wat een domme opmerking, ik loop al genoeg te stressen zonder dat doemscenario van jou dat het helemaal mis kan gaan. 

Nou nou, wat ben je weer druk met belangrijk werk collega, het komt je nooit uit om een keer even tussendoor zonder afspraak 5 minuten iets te bespreken. Dan maar niet, zoek het lekker uit.

We delen dit terrein voor onze activiteiten. We moeten dus een beetje begrip hebben voor elkaar. Jullie voor ons maar wij ook voor jullie. Als wij jullie vriendelijk aanspreken of jullie100 meter verderop kunnen  gaan voetballen kan je heel hard schreeuwen dat je het recht hebt hier te voetballen maar dan loop je nogal in de weg bij onze activiteit. 
Wij hebben een harde ondergrond nodig, voetballen kan ook op het gras.
Als je als grootste schreeuwer dan even weg gaat kom je daarna terug met vrienden die ook allemaal gaan schreeuwen dat ze recht hebben om hier te voetballen.
Yeah right, over twee uur kunnen jullie hier voetballen tot die tijd graag 100 meter verderop. Met die ballen die over onze hoofden vliegen voelen wij ons niet veilig, snappen jullie dat? 

pfff verkoopster als ik nu zeg graag in hap klare brokjes de uitleg geen extra gewoon de uitleg in duidelijk Nederlands geef dat dan.
Mijn brein snapte al die zij wegen niet. En je was slecht te verstaan. 

Man, wat een vermoeiende dag…pffffrrrt

SCHIET OP

Het is jouWWW bal niet jou bal

Pff dit gaat weer niet leuk worden. Ik wil naar huis!!!

mijn hemel wat een toxisch gebeuren op m’n werk!! 

nee, ik ga niet mijn halve planning omgooien zodat het voor jullie beter uitkomt. Het is niet mijn probleem dat jullie personeelstekort hebben. Ik heb zelf mijn vaste cliënten en die willen niet afwijken van hun vaste dagdeel. En nee, ik ga niet meer werken. Ik heb ook nog een privéleven. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.