Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Thora
10-09-2025 om 09:28
Heb nu tijdens thuiswerken de Top 3000 opstaan. En Jamiroquai komt ineens voorbij. Ik wil hierbij even zeggen dat ik dat een ontzettende lul vindt. Met zijn achterlijke mutsen altijd en stomme muziek.
Yumi
10-09-2025 om 23:46
lientje69 schreef op 10-09-2025 om 21:41:
Jij bent echt ook ooit tevreden hè
Bedoel je ooit of nooit? 🤔
JanaDana
11-09-2025 om 15:40
oké, dus je kunt nu blijkbaar in beha over straat. Ik vind het echt heel raar.
rionyriony
12-09-2025 om 14:12
Ik vind Nederlandstalige romantische speelfilms, op een paar na, niet leuk om naar te kijken. Kan me niet identificeren met de hoofdrolspelers.
Failure To Launch vind ik ook niks an, omdat het een soort mannenhumor is en omdat ik Matthew McConaughey een uitermate irritant hoofd vind hebben. En nog vreselijker vind praten en acteren.
Dus weer niks aan vanavond, de films. Zoals heel lang al. De goede films zijn uitgestorven of te duur.
Broodjebrie
12-09-2025 om 18:33
ik weet dat je het lastig vind dat wij verder weg wonen. Maar we worden ouder, gaan steeds meer onze eigen levens leiden en ja, dan spreek je elkaar minder. Zo gaan die dingen nu eenmaal. Ik snap dat je dat lastig vind maar om ons steeds meer te gaan claimen is niet de oplossing. Ik weet dat je al wat familieleden en vrienden kwijt bent geraakt door je gedrag, maar dat wil je niet inzien. Als je niet oppast ben je straks weer wat familieleden kwijt.
Nehalennia
12-09-2025 om 20:01
Broodjebrie schreef op 12-09-2025 om 18:33:
ik weet dat je het lastig vind dat wij verder weg wonen. Maar we worden ouder, gaan steeds meer onze eigen levens leiden en ja, dan spreek je elkaar minder. Zo gaan die dingen nu eenmaal. Ik snap dat je dat lastig vind maar om ons steeds meer te gaan claimen is niet de oplossing. Ik weet dat je al wat familieleden en vrienden kwijt bent geraakt door je gedrag, maar dat wil je niet inzien. Als je niet oppast ben je straks weer wat familieleden kwijt.
Herkenbaar en heel lastig!
Broodjebrie
12-09-2025 om 20:06
Nehalennia schreef op 12-09-2025 om 20:01:
[..]
Herkenbaar en heel lastig!
Ja nogal... vroeger had ik het eigenlijk niet zo door, dat claimerige gedrag. Ik vond het juist wel fijn dat dit familielid om me bekommerde. Maar nu ik (letterlijk) meer afstand van haar heb, merken we pas hoeveel ze eigenlijk claimt. We (zus en ik) hebben het er weleens met haar over gehad maar dan voelt ze zich erg aangevallen en gekwetst. Het is echt een lastige situatie. Ik heb dit met mijn moeder ook gehad (al was dat in een andere vorm, ik heb inmiddels geen contact meer met mijn moeder) dus ik heb er zegmaar ervaring mee..