Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

hou eens op met dat gedram. Je lijkt wel een klein kind.
Ik haat mensen die drammen en hun zin koste wat kost willen en moeten doordrukken

Op mijn werk, beste collega, ik geef toe dat het een pokkeherrie is met de werkzaamheden buiten, maar het gezucht van je erover maakt het extra irritant

Je vindt het gek dat ik een nieuw zakje als
sla wil?  Jij hebt het gesloopt met je steekproef op de zelfscan! Je jongere collega's slopen nooit wat jij nu voor de 2e keer. Misschien moet je eens vragen hoe zij de klittenbandjes (van dat computertje dat op de onderarm zit) vastmaken.  Bij jou zakt ie steeds over je pols, bij hun zit hij stevig in de buurt van de elleboog. 

Nu zijn we wéér terug bij af. En ik ben al zo moe. Misschien moet ik, als dit allemaal achter de rug is, maar eens een weekendje alleen weg.

We hebben elkaar een paar jaar niet meer gezien. In het verleden een tijdje gedate, de manier waarop je onze eerste date regelde was heel erg lief. 
Je was niet mijn type maar vond je heel sympathiek, en wou het een kans geven. Er was iets, waardoor ik het niet voelde en het contact heb verbroken.
Kom je toevallig tegen en je vraagt of ik tijd heb voor een drankje. Leuk gesprek op een terrasje, maar je bent er niet echt bij...je weet precies wat je moet zeggen, maar het lijkt aangeleerd. Terwijl we in gesprek zijn, zie je iedereen die voorbijkomt, je kent de halve stad en wilt niks missen... maar niet alleen dat, ik heb het gevoel dat je alles wat je doet, is gericht op wat anderen van je verwachten.
Vanavond weet ik ineens dat dit het is, waardoor ik het niet voelde.... wat eenzaam moet dit zijn als je de hele dag sociaal wilt zijn.

Dat ik dit nog moet uitleggen...

Ik wou dat ik je niet meer miste

ik heb een (reis)dip denk ik 

Ouders laat je kinderen niet minstens een uur lang op willekeur uur van de dag in de speeltuin de boel bij elkaar gillen. Bij een speeltuin wonen ook mensen hoor.

dubbel

kerst schreef op 06-09-2025 om 18:36:

Ouders laat je kinderen niet minstens een uur lang op willekeur uur van de dag in de speeltuin de boel bij elkaar gillen. Bij een speeltuin wonen ook mensen hoor.

Snap dat je dit vervelend vind, dat gegil is ook onnodig.

Wij hebben daar geen last van, de speeltuintjes hier worden gebruikt door junks en daklozen die samen met groepjes mannelijke asielzoekers een enorme puinhoop maken. Het ligt bezaait met peuken, glas en afval.

Yumi schreef op 06-09-2025 om 18:47:

[..]

Snap dat je dit vervelend vind, dat gegil is ook onnodig.

Wij hebben daar geen last van, de speeltuintjes hier worden gebruikt door junks en daklozen die samen met groepjes mannelijke asielzoekers een enorme puinhoop maken. Het ligt bezaait met peuken, glas en afval.

Jee wat deprimerend zeg. 

Nehalennia schreef op 06-09-2025 om 18:52:

[..]

Jee wat deprimerend zeg.

Zeg dat wel, dacht met kleinkind erheen te gaan. Heb er 3 gehad, overal een puinhoop we zijn als troost een ijsje gaan eten. Heb het al een paar keer doorgegeven aan de Gemeente, maar die ruimt het op en binnen no time is het een bende. 

Het wordt zo wel heel erg duidelijk waar jouw prioriteiten liggen…

ik zit steeds te twijfelen of ik naar je babyshower zal gaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.