Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

JtM

JtM

01-09-2025 om 13:01

Jullie hebben net een huisdier weg gedaan omdat een van jullie kinderen bang was voor het dier. En dan nu weer een nieuw huisdier genomen? Jezus, wat DOM. 
Ik wil geen familieruzie ontlokken maar het is maar goed dat jullie niet mijn mening vragen en ik dit via de app lees i.p.v. in real life zie.
En dan ook nog die stomme smoesjes. Ik kan nu al vertellen dat dit weer mis gaat en er weer een huisdier onder lijdt. 

Broodjebrie schreef op 01-09-2025 om 10:37:

[..]

Zonde van de ipad.

Wilde eerst het telefoonboek opperen maar denk niet dat er iemand is die dat nog in huis heeft 

Rogue schreef op 01-09-2025 om 17:23:

[..]

Wilde eerst het telefoonboek opperen maar denk niet dat er iemand is die dat nog in huis heeft

Haha nee dat denk ik ook niet.

Mijn ouders hadden vroeger een tijdje als postbode gewerkt en toen moesten ze ook telefoonboeken rondbrengen. En de boeken van ikea 

Broodjebrie schreef op 01-09-2025 om 17:33:

[..]

Haha nee dat denk ik ook niet.

Mijn ouders hadden vroeger een tijdje als postbode gewerkt en toen moesten ze ook telefoonboeken rondbrengen. En de boeken van ikea

En de catalogus van Wehkamp en Neckermann, reisgidsen….man, wat kwam er vroeger veel door de brievenbus 📫 

madee schreef op 01-09-2025 om 19:55:

[..]

En de catalogus van Wehkamp en Neckermann, reisgidsen….man, wat kwam er vroeger veel door de brievenbus 📫

Oh ja die ook nog!! Ik sta er nog van te kijken dat de wehkamp nog bestaat. Neckermann is er inmiddels niet meer toch? 

Broodjebrie schreef op 01-09-2025 om 20:26:

[..]

Oh ja die ook nog!! Ik sta er nog van te kijken dat de wehkamp nog bestaat. Neckermann is er inmiddels niet meer toch?

Ik heb een jaar of drie geleden nog iets bij Neckermann gekocht, maar ik hou niet alles bij dus misschien zijn ze er nu niet meer. Wehkamp is alleen nog online en doet het volgens mij heel goed, ik reed laatst langs een megagroot nieuw gebouw van W langs de snelweg

madee schreef op 01-09-2025 om 20:32:

[..]

Ik heb een jaar of drie geleden nog iets bij Neckermann gekocht, maar ik hou niet alles bij dus misschien zijn ze er nu niet meer. Wehkamp is alleen nog online en doet het volgens mij heel goed, ik reed laatst langs een megagroot nieuw gebouw van W langs de snelweg

Oh ik dacht dat neckermann al heel lang geleden was gestopt. Maar kan me vergissen hoor. Wehkamp schijnt het inderdaad goed te doen.

Broodjebrie schreef op 01-09-2025 om 21:51:

[..]

Oh ik dacht dat neckermann al heel lang geleden was gestopt. Maar kan me vergissen hoor. Wehkamp schijnt het inderdaad goed te doen.

De webshop is in 2020 failliet verklaard. 

Broodjebrie schreef op 01-09-2025 om 21:51:

[..]

Mede door mij (ik koop daar ongeveer alle kleding van man en mij)

En door mij 🙃🙃

lientje69 schreef op 01-09-2025 om 22:04:

[..]

De webshop is in 2020 failliet verklaard.

Ah zie je. 

Nou wehkamp is nog populair zo te lezen 

[..]

Ja klopt kwam toen ook een campagne dat ze voorzichtig moesten zijn met kleine hondjes 

[..]

Speelgoed gidsen . Mij kinderen verslonden ze .😂

ik trouwens ook 😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.