Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Yumi schreef op 25-07-2025 om 23:00:

Hoorde muziek die me raakte en kon niet stoppen met huilen. Het gevoel op mijn tenen te lopen is er al zo lang, en wat ik ook doe, het is nooit genoeg. Denk dat je het nooit zult begrijpen, omdat je niet weet wat het is om er alleen voor te staan en je onveilig te voelen.

Ik heb dat ook wel hoor dat ik moet huilen bij sommige muziek. Ik ben ook alleen maar waarom voel jij je onveilig? Ik wil je graag helpen maar weet niet hoe? Wat is er aan de hand? 

watertoren schreef op 26-07-2025 om 03:25:

[..]

Ik heb dat ook wel hoor dat ik moet huilen bij sommige muziek. Ik ben ook alleen maar waarom voel jij je onveilig? Ik wil je graag helpen maar weet niet hoe? Wat is er aan de hand?

Dank je Watertoren, dat is lief van je. Het heeft met mijn verleden te maken, maar er is teveel gebeurd en ik wil niet herkent worden door mijn verhaal hier neer te zetten.

Yumi . Wat rot dat je je zo voelt. Heb je wel iemand bij wie je met je verhaal terecht kunt? Een ander soort uitlaatklep zoals een hobby?
Je mag ook bij mij via pb je ei kwijt mocht je dat eventueel willen. Snap dat je dat liever niet op het forum wilt , soms zijn dingen té privé. 

Vind je het nu echt gek dat je niemand meer overhoudt??

Ik snap dat dit de tijd is van de openlucht festivals en ik doe daar normaal niet moeilijk over. Maar dit kun je toch geen muziek meer noemen? Dit schaar ik onder rotherrie. 

lientje69 schreef op 26-07-2025 om 10:26:

Yumi . Wat rot dat je je zo voelt. Heb je wel iemand bij wie je met je verhaal terecht kunt? Een ander soort uitlaatklep zoals een hobby?
Je mag ook bij mij via pb je ei kwijt mocht je dat eventueel willen. Snap dat je dat liever niet op het forum wilt , soms zijn dingen té privé.

Dank je Lientje 

JtM

JtM

27-07-2025 om 08:36

Ik wil morgen niet weer aan het werk.
Ben steeds vaker aan het bedenken of het geen tijd is om een andere baan te zoeken... vind alleen de flexibiliteit die ik hier heb opgebouwd zo fijn.
Het liefst zou ik willen dat mijn eigen bedrijf zo goed draait dat ik daar mijn volledige inkomsten uit kan halen, maar op dat niveau zit ik, helaas, nog lang niet.

Bloemenzee schreef op 25-07-2025 om 16:58:

Ik snap dat het voor jou nóg vervelender is, daarom zeg ik het niet hardop. Maar nu moet ik écht alles doen, en jij hebt nogal veel noten op je zang.

“Ik wil dit en ik wil dat”. Maar enig initiatief om te regelen dat dat voor jou ook kán is er totaal niet. Van mij hoeft het niet, dus waarschijnlijk hoor ik achteraf een hoop geklaag dat het niet gebeurd is. 

Waarom lukt het mij niet om te rouwen? Ben ik dan echt een harteloos, emotieloos secreet? Antwoord: ja, blijkbaar

Naminokurashi schreef op 28-07-2025 om 11:01:

Waarom lukt het mij niet om te rouwen? Ben ik dan echt een harteloos, emotieloos secreet? Antwoord: ja, blijkbaar

Niet zo hard zijn voor jezelf.
Rouw komt in alle vormen en soms blijft de emotie (lange tijd) weg. En ook als je geen rouw voelt, hoef je niet harteloos te zijn. Echt niet.

Ik heb dat bij mijn vader ook niet gehad. Waar  moeder en zus regelmatig dikke tranen lieten, heb ik voor het laatst gehuild op de crematie.  Dat was de enige keer ook dat ik compleet brak. Daarna niks meer. Nooit. Had er vrede mee denk ik. Mijn vader is inmiddels  bijna 15 jaar dood. Ik mis hem. Maar huil nooit om  hem en heb ook niet echt " gerouwd "

Ik wordt echt gestoord van die vermoeidheid  van me

ja dit ga je nu dus krijgen, boze cliënten. En terecht..

Stomme dierenarts. Nee hoor mevrouw, niks aan de hand, gaat vanzelf over.
Nu heeft mijn dier een dikke vette ontsteking en koorts.
Hopelijk gaat die daar vandaag wel iets aan doen.

ik ben niet knuffelbaar voor u tenzij u eerst eens 1 dag onder de doche gaat staan en de boel goed schoon maakt 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.