Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
duizel
03-02-2024 om 07:40
stel je nu eens niet zo aan. Het is maar een onhandig opgesteld berichtje
Malibu2
03-02-2024 om 16:56
Je leeft al niet meer, maar ik vraag me echt af wat er in je om ging. Toen je je jonge zoon na de scheiding de eerste leugen over zijn vader vertelde, had je toen enig idee wat je daarmee zou aanrichten? Vast niet, of ik hoop in ieder geval van niet. De leugen werd groter en het contact met de vader werd verstoord en kwam ten einde. Was je missie toen geslaagd, je doel bereikt? Je wraak wellicht vervuld?
Wat moet je hebben gedacht toen je zoon later op psychisch vlak compleet vastliep? Heb je ooit de link gelegd met jouw leugens? Dacht je dat je niet meer terug kon? Of maakte je jezelf wijs dat het volledig los van elkaar stond?
Je ex, zijn vader, is helaas ook al overleden. Je zoon is er intussen achter gekomen dat je jarenlang tegen hem hebt gelogen. De kans op een hernieuwd contact heb je hen ontnomen.
Ik begrijp dat je gekwetst en kwaad was, je verraden voelde, toen bleek dat hij was vreemd gegaan. Ik snap dat je bent gescheiden. Maar hoe is het idee ooit in jou ontstaan om het contact tussen vader en zoon te blokkeren? En heeft er zich in jouw hoofd ooit een strijd afgespeeld toen je zag hoe diep je zoon wegzakte in depressie en een alcoholverslaving? Speelde je geweten op? Of had je dat stemmetje intussen al zo vaak weggedrukt dat je het al niet meer hoorde?
Ik probeer het te snappen, maar het lukt me niet.
Bloemenzee
04-02-2024 om 22:19
Waarom moet jij zo nodig mee in die ratrace? Dat je zelf veel tekort gekomen bent, wil niet zeggen dat je bij je eigen kind moet overcompenseren.
Bloemenzee
05-02-2024 om 16:38
Rogue schreef op 05-02-2024 om 16:32:
waarom heb ik zoveel foto's van mijn kat
![]()
Omdat ze zo lief zijn! 🐈⬛ 🐈
Rogue
05-02-2024 om 17:07
Bloemenzee schreef op 05-02-2024 om 16:38:
[..]
Omdat ze zo lief zijn! 🐈⬛ 🐈
en uberschattig
MellowTurkey78
07-02-2024 om 08:38
Rogue schreef op 05-02-2024 om 17:07:
[..]
en uberschattig
![]()
En gezellig
Echt ik mag dit niet eens denken, laat staan zeggen maar lieve mensen houd aub op met denken dat ik nu vreselijk zielig en in de deprie ben omdat vriend en ik zonder ruzie en samen besloten hebben dat we als hele goede vrienden verder gaan ipv als liefdeskoppel. Heel lief bedoelt allemaal maar ik krijg er echt de kriebels van...
Moirmel
07-02-2024 om 19:46
PhoebeHolmesreturns schreef op 07-02-2024 om 08:38:
[..]
En gezellig
![]()
Echt ik mag dit niet eens denken, laat staan zeggen maar lieve mensen houd aub op met denken dat ik nu vreselijk zielig en in de deprie ben omdat vriend en ik zonder ruzie en samen besloten hebben dat we als hele goede vrienden verder gaan ipv als liefdeskoppel. Heel lief bedoelt allemaal maar ik krijg er echt de kriebels van...
Mannen: Phoebe is weer op de markt. 💨
Beter?
MellowTurkey78
07-02-2024 om 20:35
Moirmel schreef op 07-02-2024 om 19:46:
[..]
Mannen: Phoebe is weer op de markt. 💨
Beter?
Klinkt positiever maar ik begin er niet meer aan denk ik, geef mijn portie maar aan
MellowTurkey78
08-02-2024 om 07:05
Ik kom overigens toch terug op wat ik zei dat ik kriegel word vanwege bezorgde mensen. Iedereen die ik het vertel is hartstikke lief en dat vind ik fijn 
Bakblik
09-02-2024 om 08:37
Als er 3 kinderen van verschillende leeftijd op je achterbank zitten kom je niet voor het eerst in mijn straat de kinderen naar school/ kinderdagverblijf brengen.
De school begint al jaren om 8.30. Waarom kom je dan om 8.27 keihard door de straat scheuren, geeft af en aan een lel op de claxon, omdat je er door wil.
Het is hier iedere ochtend vanaf 8.00 een drukte van belang met auto's, fietsers en mensen die lopend hun kinderen wegbrengen jij bent niet de enige maar wel de "meest aanwezige".
Zet je wekker en half uur eerder, ga wat eerder van huis, parkeer 100 meter verder en loop het laatste stukje. Van dit gedoe wordt niemand blij.
Bloemenzee
10-02-2024 om 15:28
Sjonge jonge, wat heb je toch fijn geholpen. NOT. Je hebt exact die ruimtes gedaan waar het bezoek morgen níet komt. Kan ik dus de rest doen. Heel fijn. 
Bloemenzee
15-02-2024 om 19:11
Waarom laat je niet gewoon even weten of je kind naar zoons kinderfeestje komt? Ieder jaar moet ik er achteraan. En de ene keer krijg ik een vaag appje terug waaruit ik op moet maken dat ie blijkbaar niet komt, de andere keer een “natuurlijk!”. Grrrr, laat gewoon uit jezelf even wat weten.